Fruit vs HEIDI

DeletedUser

Guest
We gaan idd lekker :D er word vet slecht gedeft daar, bush heeft gister een aanvaller van de dag gehaalt:


2x Aanvaller van de dag
op 31.05.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.114.564 eenheden)!

red had gister denk verdediger maar die was niet zo hoog..,
 

DeletedUser63278

Guest
Beetje saai he Heidi ? 10 min na de oorlogsverklaring komen jullie hier met tromgeroffel op het AF gewandeld en nu liggen jullie dood ?

Doe eens iets terug zeg ....

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 52
Kant 2: 6
Verschil: 46

chart


Denk dat er nog nooit zo veel def werd gesloopd met zo weinig cleargeweld ....

 

DeletedUser50691

Guest
Als ik zo ingemaakt werd zou ik ook zwijgen. Ik heb dus wel redelijk begrip voor hun, ookal vind ik het jammer dat ze niet met uitleg komen.

waarom lieg je jij gaat gewoon naar andere account we zijn niet anders gewend van je :D:D
 

DeletedUser60153

Guest
Spijtig, had gehoopt dat HEIDI toch nog iets in huis had. Het het wel verwacht van Fruit (en ja dat heb ik ook eerder aangegeven voor de haters hiero)
Ook al zijn 50 dorpjes op dit moment nog niet veel en zouden ze altijd nog terug kunnen komen maar als ik het zo zie verwacht ik het niet...
 

Deleted User - 24028

Guest
Spijtig, had gehoopt dat HEIDI toch nog iets in huis had. Het het wel verwacht van Fruit (en ja dat heb ik ook eerder aangegeven voor de haters hiero)
Ook al zijn 50 dorpjes op dit moment nog niet veel en zouden ze altijd nog terug kunnen komen maar als ik het zo zie verwacht ik het niet...

Massa is nog niet op zen einde hee ;)
 

DeletedUser

Guest
Spijtig, had gehoopt dat HEIDI toch nog iets in huis had. Het het wel verwacht van Fruit (en ja dat heb ik ook eerder aangegeven voor de haters hiero)
Ook al zijn 50 dorpjes op dit moment nog niet veel en zouden ze altijd nog terug kunnen komen maar als ik het zo zie verwacht ik het niet...

In de wetenschap dat de helft van de aanvallen deze massa nog niet aangekomen is. Kan je nog niet praten over de totaalscore. Alleen kan je wel stellen dat fruit rake klappen uitdeelt. Dus voordat we gaan stellen of heidi nog terug kan komen zou ik dit verplaatsen tot het einde van deze massa
 

DeletedUser

Guest
In de wetenschap dat de helft van de aanvallen deze massa nog niet aangekomen is. Kan je nog niet praten over de totaalscore. Alleen kan je wel stellen dat fruit rake klappen uitdeelt. Dus voordat we gaan stellen of heidi nog terug kan komen zou ik dit verplaatsen tot het einde van deze massa

Morgen heel fruit inactief :D dan staan we zo achter ;)
alvast moet de big bang nog arriveren :D nog steeds niet echt veel schade gedaan maar wrs zijn de troepjes moe na 300 uur wandelen :p
 

DeletedUser

Guest
laat nog wat troeppen over voor als mijn clears aankomen hé :D
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 24,700
Kant 2: 22,671
Verschil: 2,029

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 71
Kant 2: 208
Verschil: 137

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 219,717,868
Kant 2: 195,370,031
Verschil: 24,347,837

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 633,530
Kant 2: 2,002,634
Verschil: 1,369,104

chart


we halen ze in ...
Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,888
Kant 2: 2,096
Verschil: 792

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 6
Verschil: 64

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 27,252,813
Kant 2: 20,495,369
Verschil: 6,757,444

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 632,146
Kant 2: 54,544
Verschil: 577,602

chart


eerst is voor altijd waar HEIDI zo straf mee aangezet kwam ... 2de is laatste maand
 
Bovenaan