Fruit vs HEIDI

DeletedUser60153

Guest
Beste AF-ers,

Vandaag de dag gaat het offensief van Fruit. aan de wandel om en puinhoop te maken in de dorpjes van Heidi. Een massa die behoort tot de grootste van W21 staat gepland en zal aankomen bij de vijand. Zelfs in onze defensieve stellingen weten we winst te behalen dus zal het met een offensief helemaal productief gaan zijn.


Na lange tijd gezaaid te hebben zal er nu eens goed geoogst gaan worden. Heidi zal met de rug tegen de muur staan en daar niet meer weg komen totdat we met ze klaar zijn.

Is dit de propaganda die HEIDI kan voeren? Sorry hoor, maar ik hoop dat jullie IG beter zijn. Overigens vind ik de toevoeging en zal aankomen bij de vijand wel een grappige :D Plague uch uch. Goed, deffensief behaal je nooit winsten, je houd alleen iets tegen. Dat zij 2 weken hun clears zijn okey, maar dat is dus zo weer bij gebouwt.

De statistieken vanaf de start van de oorlog:


Zoals iedereen kan zien zijn de Tirolervrouwen defensief niet goed ingesteld met een ratio van 1,9 doen ze het zelfs zeer slecht. Tegenover het Fruit. met een ratio van 3,6 staan ze er ruim beter voor. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

Vanaf deze kant in ieder geval succes aan Heidi! Maak jullie borst maar nat!

Namens Fruit,
Zoepie.

1,9 is nog een redelijk ratio, dacht dat het lager zou liggen. Heeft HEIDI dus flink lopen bijschaven. Daarnaast maakt het niet uit, als ze snelle deff opbouw hebben is 1,9 zelf hoog en hebben ze het zo weer bij gebouwt, alles is te relativeren. Eerst eens grote slagen behalen, al verwacht ik wel dat fruit dat kan gaan doen. Ik ben benieuwd naar de masa
 

DeletedUser

Guest
Is dit de propaganda die HEIDI kan voeren? Sorry hoor, maar ik hoop dat jullie IG beter zijn. Overigens vind ik de toevoeging en zal aankomen bij de vijand wel een grappige :D Plague uch uch. Goed, deffensief behaal je nooit winsten, je houd alleen iets tegen. Dat zij 2 weken hun clears zijn okey, maar dat is dus zo weer bij gebouwt.

Ten eerste ben ik niet van Heidi, maar van Fruit.
Ten tweede kun je offensief nog wel zo sterk zijn als je defensief niet als een huis staat kom je ook nergens.
Ten derde wat heeft Plague met de oorlog Fruit vs Heidi te maken?
Tot slot wil en hoef ik niet zo'n propagandaslet te zijn als jij en/of Ash zijn.

1,9 is nog een redelijk ratio, dacht dat het lager zou liggen. Heeft HEIDI dus flink lopen bijschaven. Daarnaast maakt het niet uit, als ze snelle deff opbouw hebben is 1,9 zelf hoog en hebben ze het zo weer bij gebouwt, alles is te relativeren. Eerst eens grote slagen behalen, al verwacht ik wel dat fruit dat kan gaan doen. Ik ben benieuwd naar de masa

Ik weet niet wat voor standpunt jij in de defentie hebt. Echter heeft Heidi constant rond de 2 gelegen. Jij vind dat goed, ik heb echter geleerd dat offence ongeveer 3x zo snel bouwt als defence. Hier kan je ook wel vanuit gaan aangezien de safedorpjes toch vaak de sterkste def samenstelling bevatten. Als je dan met een ratio van 2 def heb je 1 week tekort om die def weer bij te bouwen tov de vijand met haar clears. Wat resulteert in een mindere hoeveelheid def.
Enfin als jij met 2 tevreden bent wens ik Ftnwo veel oda plezier toe, want die zullen ze dan bakken halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Ten eerste ben ik niet van Heidi, maar van Fruit.
Ten tweede kun je offensief nog wel zo sterk zijn als je defensief niet als een huis staat kom je ook nergens.
Ten derde wat heeft Plague met de oorlog Fruit vs Heidi te maken?
Tot slot wil en hoef ik niet zo'n propagandaslet te zijn als jij en/of Ash zijn.

Eerste was een foutje, weet je ook wel. Maar goed, sorry.
Hierin moet ik je deels gelijk geven. Ik blijf nog altijd de aanval de beste verdediging vinden, maar het is logisch dat je door dorpen verliezen niet de oorlog wint.
Ten derde, gewoon ik vond het grappig dat je dat zinnetje erin gooide, jij koos voor die verwoording.
Ten 4de, tja, de post vond ik gewoon pauper. Amper inhoud, enkel een kleine beschrijving en even opsommen wat ik ook zelf had kunnen concluderen. Er zou toch wel iemand binnen heel fruit daar iets meer moeite in kunnen steken?

Ik weet niet wat voor standpunt jij in de defentie hebt. Echter heeft Heidi constant rond de 2 gelegen. Jij vind dat goed, ik heb echter geleerd dat offence ongeveer 3x zo snel bouwt als defence. Hier kan je ook wel vanuit gaan aangezien de safedorpjes toch vaak de sterkste def samenstelling bevatten. Als je dan met een ratio van 2 def heb je 1 week tekort om die def weer bij te bouwen tov de vijand met haar clears. Wat resulteert in een mindere hoeveelheid def.
Enfin als jij met 2 tevreden bent wens ik Ftnwo veel oda plezier toe, want die zullen ze dan bakken halen.

Aan het begin stond het ong 1.0 het ratio. Maar goed, als zij de snelle manier van bouwen gebruiken dan heb je ruim op tijd de deffensie weer opgebouwt. Ik zeg dat het nu nog allemaal relatief is, haal eerst grote slagen en dan kijken we wel verder. Jullie doen nu alsof je de oorlog hebt gewonnen met een hoger ratio.

Overigens succes met de massa, ik verwacht dat Fruit. gaat winnen maar misschien kan HEIDI toch nog verassend uit de hoek komen.
 

DeletedUser63278

Guest
Of mij :D

:rolleyes:

Soit, sfeer in fruit is good, samenwerking is good, en de aanvalletjes lopen lekker uit nu.

Heidi zal uit hun pijp moeten komen, dit zal zwaarder worden dan hun massa met een stuursnelheid van 1 aanval per minuut.
Zie dat er al enkelen zijn gestart in w32, is dit een witte vlag die zwaait of zoeken ze nieuw wit zand om hun kop in te steken ?

Spijtig dat ze hier niet meer reageren :( ze waren nog zo snel met het posten van dit topic ....
 

DeletedUser

Guest
Eerste was een foutje, weet je ook wel. Maar goed, sorry.
Hierin moet ik je deels gelijk geven. Ik blijf nog altijd de aanval de beste verdediging vinden, maar het is logisch dat je door dorpen verliezen niet de oorlog wint.
Ten derde, gewoon ik vond het grappig dat je dat zinnetje erin gooide, jij koos voor die verwoording.
Ten 4de, tja, de post vond ik gewoon pauper. Amper inhoud, enkel een kleine beschrijving en even opsommen wat ik ook zelf had kunnen concluderen. Er zou toch wel iemand binnen heel fruit daar iets meer moeite in kunnen steken?



Aan het begin stond het ong 1.0 het ratio. Maar goed, als zij de snelle manier van bouwen gebruiken dan heb je ruim op tijd de deffensie weer opgebouwt. Ik zeg dat het nu nog allemaal relatief is, haal eerst grote slagen en dan kijken we wel verder. Jullie doen nu alsof je de oorlog hebt gewonnen met een hoger ratio.

Overigens succes met de massa, ik verwacht dat Fruit. gaat winnen maar misschien kan HEIDI toch nog verassend uit de hoek komen.


want er is reeds AL ZOVEEL te vertellen...
wat had je nu zelf verwacht? we kunnen moeilijk die tekst 4 maal herhalen om zo toch een lange uitleg te krijgen.
de oorlog is nu amper 3 weken bezig. en we laten enkel de stats zien, sinds de oorlog begonnen is. beetje zonde dat je het dadelijk zo op de man af wil spelen.
Hier draait het slechts om 2 stammen Fruit. & Heidi, en dus hoeven we nergens nog plague, en oude bondgenoten te bespreken ... dat de massa de 15 k overschreden is zou ik maar niet meer als normaal vinden, ... aangezien we onze vorige aanval al rond de 10 K zaten... Waarom velen ook niet veel verwachten van Heidi is omdat deze in ALLE vorige acties niet echt mee gedaan hebben, en ook niet zo AF actief zijn. nobody's loss natuurlijk en dat is hun volledig recht!

ter info... ik kan met dat kruisje dat er nog 3 dagen staat niet lachen... award geilers ...
 

DeletedUser

Guest
Eerste dorpjes worden veroverd zonder dat er veel aanvallen zijn toegekomen. Is dit een voorbode?
 

DeletedUser

Guest
Nog weinig leuke berichtjes tegen gekomen. Dorpjes staan gedeeltelijk leeg en met een clear voor het treintje zijn ze leeg.
 

DeletedUser

Guest
Stand vanaf de start van onze massa is 7-0 in ons voordeel. Amper troepen aangekomen en ze bakken er nu al weinig meer van in HEIDI. Wat moet dat dan met de grote bulk aanvallen?
 

DeletedUser63278

Guest
Dag 1 van onze massa op HEIDI:

Rang Naam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 HEIDI 2 35 62.904.895 65.232.957
2 Erotisch Fruit 35 2 33.847.957 224.066.326

De def ratio wordt steeds slechter en slechter daar zoals jullie zien.

Dit is pas dag 1 van een massa die +/- 1 week gaat duren ....

Dooie boel op het AF van HEIDI, een beetje weerspiegeling van InGame.
 

DeletedUser

Guest
Tip: maak printscreen van je samenvatting ipv zo te posten, overzichtelijker + mooier. Verder gefeliciteerd aan Fruit met de behaalde resultaten tot nu toe. Had wel wat anders van HEIDI verwacht...
 

DeletedUser

Guest
Mooie resultaten Fruit ;) Ook ik had beter verwacht van HEIDI, maar kijk: schijn kan bedriegen. Volhouden zo ;)
 
Bovenaan