Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

Gaat TIP het redden tegen een stam 20x zo groot= Ja of de nee

  • Ja, enkel de stam houdt 1.3m+ punten over

    Stemmen: 11 23,9%
  • Ja, enkel de stam houdt 1.0m+ punten over

    Stemmen: 12 26,1%
  • Ja, enkel de stam houdt 700k+ punten over

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, they dead.

    Stemmen: 22 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.064
Tom kom je lekker in MoTr spelen bij mij @lord-toms
 
Reactiescore
1.365
Heksen zijn awesome! En top!
 
Reactiescore
21
Deze massa werd een stuk minder goed afgeslagen. Er zijn ook een stuk minder bb dorpen die geadelt kunnen worden om hun aantallen weer op peil te brengen.
Vorige massa was killing omtrent moraal waarbij il leone zeer veel o.s. verstrekte. Nu hij dat bij deze aanvalsronde niet kon doen stortte het wat in elkaar en verwacht ik dat 3 TIP acc's endex zijn.

Begreep ook dat 1 acc te lang onder vv heeft gestaan en daarom troepen versturen niet meer mogelijk was, dat is erg spijtig natuurlijk.


Bekijk bijlage 21797

______________________________

Lmfao, serieus?

De leden die je pakte waren idd inactief, ze zijn er nu allemaal uitgefilterd. Rest rockt nog gelukkig mee :D, Darkface is naar zijn vriend Golddarksie gegaan, stond te lang onder vv dus was ook toekijken... Jorrit quitte sws ivm school. Zuid was sowieso keihard fucked. Maar goed van je dat je dorpen massaal kan pakken van inactieve leden, ben trots op je! (Wel nog met hulp van mbs, want ja een speler van 3m heeft hulp nodig met internen... XD)
Daarnaast liep er een zieke getimede massa op ons, Il Leone, op een rimspeler van jou met wat hulp van mbs. Kleine 120 clears over me heen gehad, samen met 100+- getimede edels. Hoeveel winst had je? Precies, één dorpje. Volgens mij zegt je winsten op een actieve speler al meer dan genoeg, nietwaar?


Ps, cute front met Motr!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
215
Wat een hoop boosheid in je bericht zeg. Jij bent gewoon heel erg goed en anderen zijn gewoon erg slecht.
Je hebt idd 1 wave over je heen gehad met wat prikacties op lage muren om avdd te halen.

Als zuid dan massaal dorpen verliest ga je je adels verplaatsen.

Een compact gelegen rimstam met flink moraalvoordeel en 95% def is niet iets waar je met acceptabele bezetting makkelijk overheen walst. Misschien voor hele goede spelers wel. Maar niet voor ons.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Wat is precies het nut van dit topic? Noob RIM stam vs Noob nummer 2 stam, volgens mij zitten jullie elkaar alleen maar belachelijk te maken.

Het is in mijn ogen geen prestatie voor beide partijen, namelijk niet echt indrukwekkend om iets te bereiken in dit scenario.

Nummer 2 stam zou makkelijk een rim stammetje weg moeten kunnen werken. Maar aan de andere kant heeft die rim stam ook weer defensief voordelen waar je u tegen zegt. Moraal, ridders, uitkijktoren en bonussen. Dus weet niet waarom iedereen allemaal stoer hier loopt te doen, maar jullie falen allemaal hard. Dus ga lekker privé elkaar lastig vallen en laat de rest van het AF met rust. Dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
21
Tja,


Mijn ODS zegt al genoeg, meeste van tussenstacken (en snipen). Hebben als stam zijnde clears gehad van onder andere, A Lone Wolf., Exact., 3ddi3murfi3 en een hele bende mbs. Nu kwam er een getimede mass op een rimstam, nog nooit van gehoord lol. Dat er een getimede mass komt op een rimspelertje, terwijl zowel offensief én defensief het niet erg goed gaat tegen Motr! En het grappigste is dat je 1 dorp winst pakt met een getimede massa, vervolgens komt een een tweede wave, later de dag, worden bestempeld door Shake als '''prikacties''? Gap je stuurde frontedelclears (rofl)

En de compactheid van de rimstam heb je zelf voor gezorgd, de redenen daarvoor zijn vrij duidelijk, toch? Vraag maar aan FlopDanièlle :p

Ps No Fear is daar ook lekker bezig met zich settlen :D


Ge bent gwn flop Daniel, en je bent letterlijk de enige motivatie om te spelen voor ons op W72.

We wachten je stammassa op ons met liefde af <3.
 
Reactiescore
21
Wat is precies het nut van dit topic? Noob RIM stam vs Noob nummer 2 stam, volgens mij zitten jullie elkaar alleen maar belachelijk te maken.

Het is in mijn ogen geen prestatie voor beide partijen, namelijk niet echt indrukwekkend om iets te bereiken in dit scenario.

Nummer 2 stam zou makkelijk een rim stammetje weg moeten kunnen werken. Maar aan de andere kant heeft die rim stam ook weer defensief voordelen waar je u tegen zegt. Moraal, ridders, uitkijktoren en bonussen. Dus weet niet waarom iedereen allemaal stoer hier loopt te doen, maar jullie falen allemaal hard. Dus ga lekker privé elkaar lastig vallen en laat de rest van het AF met rust. Dank.



Tis geen noob rim stam als je al weken, dan wel niet maanden standhoudt tegen zieke overmacht (x10 pnt + stamhulp) met mbs :p
 
Reactiescore
44
Dus weet niet waarom iedereen allemaal stoer hier loopt te doen, maar jullie falen allemaal hard. Dus ga lekker privé elkaar lastig vallen en laat de rest van het AF met rust. Dank.

Eens, het lijkt er wel op dat hier een paar erkenning zoeken voor troost of eer?
Gaat nergens over.

Aandachtzoekers.
 
Reactiescore
132
Rustig dames, is toch gewoon leuk oorlogje in de Rim , niets meer of minder.

Het is niet dat we anders iets te doen hebben op deze wereld he , denk dat jullie ( TIP ) er toch spelvreugde van hebben , en daar draait het om.

Zo ,de zwakkere en inactieve schakels zijn weg , nu het echte werk : tot de volgende !
 
Reactiescore
215
Vind jammer dat er steeds zo verwijtend gereageerd moet worden. Uiteraard mag een ander ons top of in dit geval FLOP vinden.
Dat punt is prima gemaakt.
Het continu te moeten melden lijkt me wat overbodig.
Als jij je motivatie vind in het tegen werken omdat Daniel zo flop is ben ik eerder onder de indruk dat met een half gesprek waarbij je geïrriteerd lijkt te zijn dat ik geen samenwerking zag in jullie als acc en je daarbij het middels deze weg probeert uit te dragen.

Persoonlijk maakt het me niet veel uit zolang je maar je best doet, wij hebben er plezier aan. Hopelijk kom je ook wat relaxter over in de toekomst en kan er eens een lachje af. Iedereen heeft weleens een zuur moment maar jij lijkt permanent ongesteld.

Geen idee hoe de spelers heten op il leone,maar echt heel goed gedaan. Blijf gemotiveerd en je best doen. Hopelijk helpt dit schouderklopje je een beetje wat te ontdooien.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Vind jammer dat er steeds zo verwijtend gereageerd moet worden. Uiteraard mag een ander ons top of in dit geval FLOP vinden.
Dat punt is prima gemaakt.
Het continu te moeten melden lijkt me wat overbodig.
Als jij je motivatie vind in het tegen werken omdat Daniel zo flop is ben ik eerder onder de indruk dat met een half gesprek waarbij je geïrriteerd lijkt te zijn dat ik geen samenwerking zag in jullie als acc en je daarbij het middels deze weg probeert uit te dragen.

Persoonlijk maakt het me niet veel uit zolang je maar je best doet, wij hebben er plezier aan. Hopelijk kom je ook wat relaxter over in de toekomst en kan er eens een lachje af. Iedereen heeft weleens een zuur moment maar jij lijkt permanent ongesteld.

Geen idee hoe de spelers heten op il leone,maar echt heel goed gedaan. Blijf gemotiveerd en je best doen. Hopelijk helpt dit schouderklopje je een beetje wat te ontdooien.

Respect
 
Reactiescore
132
leone had ons gecontacteerd en sprak schande van het feit dat hij al zoveel voor TIP gedaan had en nog maar 1 keer verdediger van de dag was geweest.
Een speelsters zoals Patty72 daar al 3 keer. Hij vroeg ons en shake of we wat clears wilden sturen om die stats toch al wat te verbeteren, en na wat aarzelingen hebben we hen dat gegund!

Binnen paar dagen hoopt leone een derde maal verdediger van de dag te zijn geweest en dan pas zullen ze in vrede kunnen rusten, ik begrijp dat...
 
Reactiescore
2.064
Als je nog OS of VV nodig heb leone, contact me!
 
Bovenaan