Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

Gaat TIP het redden tegen een stam 20x zo groot= Ja of de nee

  • Ja, enkel de stam houdt 1.3m+ punten over

    Stemmen: 11 23,9%
  • Ja, enkel de stam houdt 1.0m+ punten over

    Stemmen: 12 26,1%
  • Ja, enkel de stam houdt 700k+ punten over

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, they dead.

    Stemmen: 22 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
215
Nja dit staat er gewoon geheel los van en heeft niets met triest te maken. Mij boeit het weinig of ik door een rim stam kom of niet. Wat toch redelijker wijs lukt.
Triest is het AF op deze wijze te gebruiken ipv gewoon antwoord geven op een normale vraag. Dat antwoord wat jij me geeft over een kaartspel had gewoon het antwoord kunnen zijn.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nja dit staat er gewoon geheel los van en heeft niets met triest te maken. Mij boeit het weinig of ik door een rim stam kom of niet. Wat toch redelijker wijs lukt.
Triest is het AF op deze wijze te gebruiken ipv gewoon antwoord geven op een normale vraag. Dat antwoord wat jij me geeft over een kaartspel had gewoon het antwoord kunnen zijn.
Knul je zit keihard te vissen naar een ban voor Darkface. Natuurlijk krijg je daar vijandige reacties op.
 
Reactiescore
132
Denken jullie dat shake nu echt zit te vissen om een ban ? Hij legt de link tussen blackface en darkface ( niet zo ver uit elkaar op eerste zicht ) en is geïnteresseerd vanwaar de naam gezien de actualiteit.

Als je dat even in Google opzoekt kom je op het antwoord ja , maar we stammen nog uit de tijd van een Winkler Prins encyclopedie en het gewoon vragen aan iemand.

Anyway , gewoon terug spelletje spelen ? Als iemand van TIP een ban zou krijgen zou dit trouwens een geweldige party pooper zijn. Gezien het front geven zij ons het enige plezier in deze wereld...
 
Reactiescore
455
Goed bezig Daniel, wannabes moet je soms op hun plek zetten. Nu terug je kind van 8 achter de pc weg halen en zelf weer normaal gaan spelen.
 
Reactiescore
44
Zeggen dat gesprekken door je co's gevoerd worden is echt het lafste excuus van allemaal. :)

Zal het doorgeven aan men moeder maar je zal moeten wachten want @Goth Angel was vanavond eerst aan de beurt dacht ik.


Geen excuus,
Daniël stuurde het eerste bericht ik de rest.
Met sommige kunnen we mee lachen, andere niet.
Heb zelfs vriendelijke contact met TiP via skype waaruit ook blijkt dat het niet serieus kan worden genomen.

Verder nooit intentie gehad om een ban te uit te lokken. Wij hebben daarom Darkface dezelfde dag nog geblokt om het te houden zoals het is, dit konden ze ook bij ons doen uiteraard.

Daniël maakt meestal van vijand vriend (plaaimout vb) , knoopt gesprekken aan en uit zich sportief als er goed wordt gespeeld.

Van deze wereld zal daar echter niks van terug komen.
Jammer?
Vind ik wel, persoonlijk maakt dat de wereldwinst minder waard.

Wereldwinst voor ego of waardering.
 
Reactiescore
534
Leuk, speelkwartiertje is weer over. Kunnen we nu weer inhoudelijk reageren en kappen met elkaar uitmaken voor de meest belachelijke scheldwoorden

ps. ja er zijn wat posts verwijderd
 

Deleted User - 716270

Guest
hoe lang heb je moeten zoeken om dat te vinden lmao. duidelijk dat darkface te maken heeft met zn profielfoto en een kaartspel. wat een figuur ben jij lol

Tja dat is shakedown8 kinderachtig gedrag via pm onder andere en ondertussen wel de moraalridder uithangen over allerlei zaken.

In ieder geval hebben we wel leuk kunnen deffen de afgelopen twee dagen jammer genoeg is het kwantiteit verschil net iets te groot
 
Reactiescore
516
lekker oude koeien uit sloot halen exact top!

De koe staat nog steeds in de wei hoor ;) We hadden met z'n alle gewoon een reactie verwacht vanuit het Globe kamp, spijtig dat deze nooit is gekomen.

Een tijdje geleden zijn er gesprekken geweest tussen voormalig Motr én Globe. Hierin zijn de dubieuze acties besproken (als we het moeten geloven). De verklaring die Globe destijds aan Motr heeft gegeven was blijkbaar zo sterk, dat Motr de knoop heeft doorgehakt om vanuit het ene uiterste (Predec en Co) afbranden op het AF, naar het andere uitsterste is gegaan (Globe inviten in Motr). Natuurlijk is dit jullie goed recht en heeft dit gezorgd voor een 1v1, waarin de wereld aardig goed verdeeld is. Maar aan de andere kant ligt dit nog steeds aardig gevoelig bij ons, zeker omdat Globe gewoon nooit een reactie heeft afgelegd aan ons (1C) en wij nog meer gedupeerd zijn als stam door de grote verandering die de recruut van Ruvon teweeg heeft gebracht.

Dan vraag ik mijzelf af, waarom is deze reactie nooit gekomen?
 
Reactiescore
319
De koe staat nog steeds in de wei hoor ;) We hadden met z'n alle gewoon een reactie verwacht vanuit het Globe kamp, spijtig dat deze nooit is gekomen.

Een tijdje geleden zijn er gesprekken geweest tussen voormalig Motr én Globe. Hierin zijn de dubieuze acties besproken (als we het moeten geloven). De verklaring die Globe destijds aan Motr heeft gegeven was blijkbaar zo sterk, dat Motr de knoop heeft doorgehakt om vanuit het ene uiterste (Predec en Co) afbranden op het AF, naar het andere uitsterste is gegaan (Globe inviten in Motr). Natuurlijk is dit jullie goed recht en heeft dit gezorgd voor een 1v1, waarin de wereld aardig goed verdeeld is. Maar aan de andere kant ligt dit nog steeds aardig gevoelig bij ons, zeker omdat Globe gewoon nooit een reactie heeft afgelegd aan ons (1C), terwijl wij hier duidelijk wel de behoefte aan hadden.

Dan vraag ik mijzelf af, waarom is deze reactie nooit gekomen?
Volgens mij is hier al wel uitleg over geweest vanuit Globe kamp? Alleen jullie wilden perse nog uitleg van Predec. We gaan hem niet forceren jullie een uitleg te geven als hij dat niet wilt.
 
Bovenaan