#FreeCBC

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je hebt gelijk Pim

Waarom ben je zo ontoxisch geworden
 
Reactiescore
1.145
Moet zeggen dat ik hier wel een beetje onprettig van wordt, een minder ervaren speler die dacht dat hem iets opviel, en dat benoemt. Vervolgens wordt hij binnen een uur door zeven mensen van jullie account bejegend. Hij geeft aan het verkeerd te hebben gezien, omdat hij simpelweg niet beter wist. Vervolgens komt er dan nog zo'n post achteraan. Wat mij betreft mag je wel wat aardiger zijn, dit lijkt wel een beetje cyberpesten.

Natuurlijk snap ik dat jullie klaar zijn met de aanvallen richting jullie account, maar je roept het ook wel een beetje op jezelf af door de houding en status dat het account heeft. Afsluitend, ben wat aardiger joh.
Ja vond het zelf ook niet echt super, intern ook al op aangesproken :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Oh ik lees het nu wat een slappe zaken op CBC. Hoop dat we gebanned worden.
 
Reactiescore
2.386
Ik ook
 
Reactiescore
35
Laten we niet vergeten dat onze buurt ons massaal gereport heeft op basis van deze " geen oda bij aanvallen" onzin waar precies in die periode wij dezelfde beschuldigingen van deze Kofid in onze dm krijgen als toen we die ban kregen, die er gelukkig snel afging omdat dat dezelfde onzin was als die Kofid hier vanochtend post.
ik heb jullie niet gereport toen hoor, wel vanochtend :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Debiel.

Imagine rapporten omdat je na 1.5 uur geen ODA boost zag. Is iedereen op tw al zo huilerig geworden als die non-binaire pokemons irl?
 
Reactiescore
1.094
Hij is nieuw maar zn af acc bestaat al bijna een jaar
 
Reactiescore
156
CBC heeft zijn ODD gisteren ff flink geboost zie ik.
 
Reactiescore
100
@Kofid-19 hoezo zo weinig ODD? Ik dacht dat je anti boost CBC was? Of was er een vaccin tegen jouw troepen ontwikkeld? Al kan het natuurlijk ook komen door de machtige LC start van Jonathan.
 
Bovenaan