#FreeCBC

Reactiescore
5.693
Cbc die net een dorp overneemt van een speler waarvan ik weet dat die deff speelt, met wederom 0 oda erbij... dit kan echt niet kloppen hoor.

FaNtAsT85​

Zeg chef, ik heb gewoon rapjes. Er is wel degelijk ODA bij.

Daarbij, zal ik vast en zeker screens terug kunnen vinden in onze Discord waar dit alles nauwkeurig gepland is geweest. Die Fantast had in zijn andere 2 dorpen om en nabij tussen de 500 en 1500 deff staan. Hij had daarbij nog niet de 5000 eenheden gerecruit award, dus hij kon max +- 2000 dual hebben. Hij bleek zelfs minder te hebben dan dat.

Ik ben ook vreselijk klaar met onszelf verdedigen tegen ongefundeerd vingerwijzen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Screenshot_20240328_084251.jpg
*speelt def*

Daarbij, OD wijzigingen kosten altijd wat tijd voor ze doorgevoerd zijn, beste is altijd even een paar uur wachten om zeker te zijn dat het verwerkt is.
 
Reactiescore
5.693
ik zie anders 0 oda erbij? hoe lang duurt dat met updaten....

mocht er oda bij komen heb ik niks gezegd..
Inderdaad vreselijk defensief…..
Low risk dorp, en gewoon gecleard vanochtend. Nu zo’n beetje al jullie verwijten zijn ontkracht, mogen we misschien gewoon verder spelen zonder dat ik iedere adel moet verantwoorden?
IMG_8185.jpeg
 
Reactiescore
35
Prima, maar ik had al 1,5u gewacht op een update van ODA, maar er kwam niks dus ging er van uit dat het dorp leeg gezet was.

Waar zie je mij zeggen dat hij veel deff had? ik wil alleen aangeven dat 0 oda niet kon
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Cbc die net een dorp overneemt van een speler waarvan ik weet dat die deff speelt, met wederom 0 oda erbij... dit kan echt niet kloppen hoor.

FaNtAsT85​

Omdat dat nog niet geupdate is sukkeltje :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En jij spendeert je tijd aan anderen die tw spelen
 
Reactiescore
1.893
Prima, maar ik had al 1,5u gewacht op een update van ODA, maar er kwam niks dus ging er van uit dat het dorp leeg gezet was.

Waar zie je mij zeggen dat hij veel deff had? ik wil alleen aangeven dat 0 oda niet kon
Ondanks dat 0 ODA wel gewoon mogelijk zou zijn - zeker het feit in acht nemende dat hij meerdere dorpen heeft, waar eventuele def als OS zou kunnen hebben gestaan - begrijp ik je gedachtengang dat 0 ODA voor een buitenstaander merkwaardig zou overkomen. TW Stats heeft echter - zoals je nu zelf hebt ondervonden - vaak enkele uren nodig om te updaten. Ik zou de volgende keer iets langer wachten. Als er na 6 uur nog steeds geen OD is bijgekomen, wordt het aannemelijk dat er ook niks bij gaat komen. Normaliter duurt dit echter een uur of 2 a 3.
 
Reactiescore
35
Ondanks dat 0 ODA wel gewoon mogelijk zou zijn - zeker het feit in acht nemende dat hij meerdere dorpen heeft, waar eventuele def als OS zou kunnen hebben gestaan - maar ik begrijp je gedachtengang dat 0 ODA voor een buitenstaander merkwaardig zou overkomen. TW Stats heeft echter - zoals je nu zelf hebt ondervonden - vaak enkele uren nodig om te updaten. Ik zou de volgende keer iets langer wachten. Als er na 6 uur nog steeds geen OD is bijgekomen, wordt het aannemelijk dat er ook niks bij gaat komen. Normaliter duurt dit echter een uur of 2 a 3.
Dit begrijp ik nu, maar jullie lijken niet te begrijpen dat niet iedereen dit spel zn leven heeft gemaakt en weet hoe lang t precies duurt voordat het update.
ik nam aan dat 1,5u wel een keer genoeg was, ook ingame zag ik geen verandering in ODA (nog steeds niet, dacht dat dit ingame wel wat sneller ging).

Ik had ook al hierboven aangegeven mocht er oda komen heb ik niks gezegd.
 
Reactiescore
1.893
Dit begrijp ik nu, maar jullie lijken niet te begrijpen dat niet iedereen dit spel zn leven heeft gemaakt en weet hoe lang t precies duurt voordat het update.
ik nam aan dat 1,5u wel een keer genoeg was, ook ingame zag ik geen verandering in ODA (nog steeds niet, dacht dat dit ingame wel wat sneller ging).

Ik had ook al hierboven aangegeven mocht er oda komen heb ik niks gezegd.
Geen idee waarom je iedereen over één kam scheert. Dat je hier niet van de op de hoogte was had ik al door, en is exact de reden dat ik het hierboven toelichtte. :)

Om daaraan toe te voegen: IG gaat inderdaad vaak sneller dan TW stats. Die 2 a 3 uur heeft betrekkking op de IG OD. TW stats update slechts éénmaal per dag, dus daar ga je eventuele stijgingen sowieso pas om 00:00 zien.
 
Reactiescore
35
Geen idee waarom je iedereen over één kam scheert. Dat je hier niet van de op de hoogte was had ik al door, en is exact de reden dat ik het hierboven toelichtte. :)

Om daaraan toe te voegen: IG gaat inderdaad vaak sneller dan TW stats. Die 2 a 3 uur heeft betrekkking op de IG OD. TW stats update slechts éénmaal per dag, dus daar ga je eventuele stijgingen sowieso pas om 00:00 zien.
jij bent wel lief, sorry <3
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526

Moet zeggen dat ik hier wel een beetje onprettig van wordt, een minder ervaren speler die dacht dat hem iets opviel, en dat benoemt. Vervolgens wordt hij binnen een uur door zeven mensen van jullie account bejegend. Hij geeft aan het verkeerd te hebben gezien, omdat hij simpelweg niet beter wist. Vervolgens komt er dan nog zo'n post achteraan. Wat mij betreft mag je wel wat aardiger zijn, dit lijkt wel een beetje cyberpesten.

Natuurlijk snap ik dat jullie klaar zijn met de aanvallen richting jullie account, maar je roept het ook wel een beetje op jezelf af door de houding en status dat het account heeft. Afsluitend, ben wat aardiger joh.
 
Reactiescore
2.193
Moet zeggen dat ik hier wel een beetje onprettig van wordt, een minder ervaren speler die dacht dat hem iets opviel, en dat benoemt. Vervolgens wordt hij binnen een uur door zeven mensen van jullie account bejegend. Hij geeft aan het verkeerd te hebben gezien, omdat hij simpelweg niet beter wist. Vervolgens komt er dan nog zo'n post achteraan. Wat mij betreft mag je wel wat aardiger zijn, dit lijkt wel een beetje cyberpesten.

Natuurlijk snap ik dat jullie klaar zijn met de aanvallen richting jullie account, maar je roept het ook wel een beetje op jezelf af door de houding en status dat het account heeft. Afsluitend, ben wat aardiger joh.

Waren maar 3 mensen van cbc en Tom en dream hebben normaal gereageerd tho. Voor de rest wel met je eens
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Natuurlijk snap ik dat jullie klaar zijn met de aanvallen richting jullie account

Laten we niet vergeten dat onze buurt ons massaal gereport heeft op basis van deze " geen oda bij aanvallen" onzin waar precies in die periode wij dezelfde beschuldigingen van deze Kofid in onze dm krijgen als toen we die ban kregen, die er gelukkig snel afging omdat dat dezelfde onzin was als die Kofid hier vanochtend post.
 
Bovenaan