- Reactiescore
- 2.511
Met zo'n instelling wordt je nooit groot, modje.
David doe eens lief! Dat jij één van die spelers bent die het wel leest (en er fouten uithaalt)^^. Betekent het nog niet dat iedereen het leest .
Met zo'n instelling wordt je nooit groot, modje.
Zo'n post leest niemand meer tegenwoordig
Tsk, spammert
jij bent nieuwVanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.
Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie
Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.
Fijne Dag!
Als je het in het algemeen bekijkt zijn alle forum-mods redelijk nieuwjij bent nieuw
Mijn teltopic op cas 5 is anders nog steeds open
Het Coma maar afvragen waarom het af als maar minder actief word en een skype chat met een groot deel van de wereld spelers een stuk populairder. Als je letterlijk elke post verwijderd welke niet on topic is krijg je dat gewoon. Vermaak jullie verder ermee, na meer dan 8 jaar gespeeld te hebben en eigenlijk altijd actief te zijn geweest opt forum ga ik er geen eens moeite meer in steken om nog iets te typen wat niet on topic is. Toch conpleet nutteloos met de slechste forum moderatie in al die jaren. Jullie zijn een van de hoofdredenen dat de activiteit hier zo enorm laag ligt. Ik heb het al vaker gezegd, jullie zijn te veel gefocust op macht en misbruiken het.
*Deze reactie zal probably net zo goed weer verwijderd worden omdat jullie geen kritiek dulden.