Formule 1

DeletedUser58239

Guest
Re: Formule 1 :)

toch jammer dat kubica niet kan rijden
das was vroeger mijn held!
 

DeletedUser59649

Guest
Re: Formule 1 :)

Opvallend veel nieuwe namen vooral.. Die fransman die er na 10 seconde al
uit lag in Monaco doet het goed :eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Formule 1 Topic

Mooi dat de Nederlanders en de Belgen hier een gezamenlijke held hebben; Max Verstappen.
Tis niet echt duidelijk of ie nou Belg of Nederlands is, dus laten we samen van hem genieten.

Vandaag 8e geworden in Singapore (vanaf de laatste plek ...!!!! :D :D )

En het meest opvallende was nog wel dat in de laatste ronde zijn team hem opdracht gaf om zijn teammaat Sainz te laten passeren (wss omdat die voor hem in het klassement staat)

Max zijn reactie: NOOOOOO!

Haha baasje.
 
Reactiescore
442
Re: Formule 1 Topic

Vroem, vroem, vroeeeeemmmm, vroemvroem, vrooooeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm, vroemmm, pieeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppp,, vroem, vroem, vroooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm, ieeeeeeeep, vroem, vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm


Leuk hoor die F1
 

DeletedUser

Guest
Re: Formule 1 Topic

En het meest opvallende was nog wel dat in de laatste ronde zijn team hem opdracht gaf om zijn teammaat Sainz te laten passeren (wss omdat die voor hem in het klassement staat)

Max zijn reactie: NOOOOOO!

Inb4 morgen in nieuws 'Max Verstappen uit team gezet'.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Re: Formule 1 Topic

Nope teambaas heeft hem zijn gelijk gegeven

En ik weet dat je troll bangerd, maar hoe max vandaag weer inhaalde is echt spectaculairder te zien dan de tikkies breed van ajax
 

DeletedUser66129

Guest
Re: Formule 1 Topic

Mee eens, eindelijk weer eens een Nederlander die tenminste succes behaald.
 
Reactiescore
1.537
Re: Formule 1 Topic

klopt max is een Nederlander!!!! ik ben trouwens ook Nederlander en behaal ook succes? wat is succes...? in ieder zijn ogen is succes weer wat anders en wat voor jou succes is kan voor mij wel falen zijn. Succes
 

DeletedUser75763

Guest
Re: Formule 1 Topic

klopt max is een Nederlander!!!! ik ben trouwens ook Nederlander en behaal ook succes? wat is succes...? in ieder zijn ogen is succes weer wat anders en wat voor jou succes is kan voor mij wel falen zijn. Succes

Als je je successen nou een deelt met ons? Dan krijg je misschien ook wel een topic aan jou gewijd.
 

DeletedUser

Guest
Re: Formule 1 Topic

Mooi dat Verstappen weer een goede prestatie geleverd nu hopen dat die zo doorgaat :)
 
Bovenaan