Formule 1

Reactiescore
1.015
Hamilton moest ook gewoon een straf krijgen, man. Incompetente mensen daar die race-incidenten onderzoeken en nog maar eens gebleken dat Pirelli geen banden kan afstellen/fabriceren die 'kloppen'.

Ricciardo genaait door zijn team + mensen die incidenten onderzoeken. 2x in één race en dat na Barcelona. Arme jongen. Die moet heel pissed zijn.
 

DeletedUser38451

Guest
Hamilton moest ook gewoon een straf krijgen, man. Incompetente mensen daar die race-incidenten onderzoeken en nog maar eens gebleken dat Pirelli geen banden kan afstellen/fabriceren die 'kloppen'.

Ricciardo genaait door zijn team + mensen die incidenten onderzoeken. 2x in één race en dat na Barcelona. Arme jongen. Die moet heel pissed zijn.

Welke twee incidenten? en pirelli geen banden?
 
Reactiescore
1.015
Het is gewoon een aanfluiting dat een Ultrasoft band 40+ ronden kan meegaan en nog beter presteert dan de iets zachtere compounds.

Ze waren in de pitstraat niet klaar voor de stop van Ricciardo (die op Intermediates nog goede tijden draaide). Maw Ricciardo stond er en de banden moesten nog uit de paddock. Verloor daar toch een 10tal seconden waardoor hij NET na Hamilton de baan opkwam. Zonder dat lag hij riant voor en won hij de race. Het tweede was het moment waarop Hamilton uit de tunnel kwam en een stukje van de chicane afsneed. Ricciardo had betere tractie, kwam erlangs en was sneller (hij zou er dus overgaan). Hamilton deed de deur dicht en Ricciardo moest vertragen of lag tegen de muur. Hij moest er zelfs al een slipper voor maken die hij kon corrigeren. Hoe dan ook mag je chicanes niet afsnijden en wat Hamilton daar deed was onverantwoord. Daar moest gewoon een penalty gegeven worden (stop and go was een goeie oplossing).
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hamilton wat een klootzakje idd.
 

DeletedUser55797

Guest
Hamilton moest ook gewoon een straf krijgen, man. Incompetente mensen daar die race-incidenten onderzoeken en nog maar eens gebleken dat Pirelli geen banden kan afstellen/fabriceren die 'kloppen'.

Ricciardo genaait door zijn team + mensen die incidenten onderzoeken. 2x in één race en dat na Barcelona. Arme jongen. Die moet heel pissed zijn.

He was... Na de race had hij een interview. En even vertaald dat hij gewoon zo snel mogelijk naar huis wou. Dat de team hem gewoon heeft laten zitten, na een tweede keer.

En het artikeltje van F1 waarin het allemaal staat: klikje, arme vent :(
 

DeletedUser40402

Guest
Vanaf dit weekend opnieuw! Als Belg die geen Telenet heeft hang ik vast aan RTBF om het te volgen zeker?
 

DeletedUser40402

Guest
1 augustus op tv! Vanaf 4 juli kermiskoersjes in België!!
 
Reactiescore
1.577
Ik heb opnieuw pronostiekjes nodig want mijn kennis gaat erop achteruit, ik weet zelfs niet wie nu de grote talenten in de beloftenreeksen zijn?
 

DeletedUser40402

Guest
Binnen een 2 tal weekjes smijt ik wel wat topicjes open. Enige probleem is dat wij volgens mij de enige 2 zijn die koers volgen?
 

DeletedUser40402

Guest
En ik weet het eigenlijk ook niet. Zijn er nog grote talenten in beloftenreeksen? Na 1 jaar belofte gaan die allemaal al over of zelfs rechtstreeks van de junioren.
 

DeletedUser40402

Guest
Ja, nonkel jos gaat weer ferm off topic. En dan weer achteraf komen huilen dat hij geband is!
 
Reactiescore
757
Ik volg de koers ook wel van dichtbij. Een persoonlijke vriend van mij is profwielrenner bij Lotto Soudal
 
Bovenaan