Flop/Top spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Heb ook een classicje mogen aanschouwen. Kan me er zeker wel in vinden dat de classics van het hoogste niveau zijn, maar ik denk dat dit bij c11 ook wel weer voor een groot deel met activiteit te maken had. Het tempo lag namelijk erg hoog. Ik vind het wel vroeg gezegd van mensen hier dat het niveau op W50 minder is. De beginfase zal wat langer duren zonder pp. We gaan het verder wel zien. Als je deze wereld goed kan spelen, kan je in ieder geval degelijk spelen zonder pp. Dat heeft wel wat.

Nou uh, spelers zoals Elko etc kunnen ook spelen zonder PP. Misschien dat dit even tot je moet doordringen Anne, maar vroeger waren alle werelden zonder PP :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou uh, spelers zoals Elko etc kunnen ook spelen zonder PP. Misschien dat dit even tot je moet doordringen Anne, maar vroeger waren alle werelden zonder PP :eek:

Als New Gen leer ik elke dag zoveel bij man. Old Gens raken zo vast wel eens uit de running. Maar dit wist ik al kutje. :D
 
Reactiescore
86
Ik vond classic 11 toch zeker een mooie. Alleen de ban wave was minder.
Classic 10 kan ik niet veel over zeggen want die heb ik niet gespeeld maar classic 9 vond ik ook zeker leuk om te spelen.

En imo was daar ook wel niveau.

Umotoyoshi was CL8 niet 9. Staat verkeerd in je sig.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Cl11 was geen niveau. Wij nobelden de vijand, de vijand nobelde bbtjes.

Cl7-8 waren oke. Maar ook gewoon absurd veel noobs though. Cl9 niet gespeeld en cl10 ook niet.
 

DeletedUser74552

Guest
Cl11 was geen niveau. Wij nobelden de vijand, de vijand nobelde bbtjes.

Cl7-8 waren oke. Maar ook gewoon absurd veel noobs though. Cl9 niet gespeeld en cl10 ook niet.

Meh ligt eraan wat je verstaat onder niveau. Dat niemand daar Church kon evenaren betekend dat er voor Church misschien geen niveau was maar voor de rest van de wereld wel.
 

DeletedUser74552

Guest
Ja het was misschien wel leuk voor jullie ja, dat wel.

Ik heb zeker genoten van de tijd dat ik heb mogen deffen tegen voorzitter en christo.
Zonde dat een van de spelers op het account waar ik speelde een aanvalbare ban veroorzaakte en we weg waren binnen een dag. (wat natuurlijk helemaal terecht was)

Toch voel ik wat bitterheid in je post maar misschien als je de volgende keer niet met dezelfde spelers in een premade winnende stam gaat zitten dat je meer uitdaging hebt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik was 1 van de spelers op Christo he:p.

En nee hoor, het was aangenaam, maar de bans verpestte de classic een beetje.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik was 1 van de spelers op Christo he:p.

En nee hoor, het was aangenaam, maar de bans verpestte de classic een beetje.

Ahaaa ik vroeg me al waar je gespeeld zou hebben. Verder heb ik zelf amper contact met christo gehad alleen even met laurens.. kan dat kloppen ?
Anyway raymon had meestal het pm contact etc. Ik deed alleen het deffen in de achtergrond dus het lijkt me sterk dat je nog zou weten wie ik ben haha.

Maar back on topic. Helemaal mee eens, die banwave was een zure. En deze classic vind ik de instelling iets minder.
Ik kijk nu al uit naar classic 13. + In de wintermaanden hebben de meeste sowieso meer tijd dus misschien meer niveau.
 

DeletedUser61134

Guest
Even ter info:
Zaterdag zit Saté officieel op een ander Email, ww ligt bij Davey en Thomas.

W45 was saai, W50 alweer saai...
Een account heeft me op basis van ervaring al aangenomen (moet van de spelers wel anoniem spelen, begrijpelijk natuurlijk hehe) dus laat trashtalk daarop maar achterwege, niet meer van toepassing :p

Farmen en nubs opedelen haal ik gewoon geen plezier uit ^^
En zo ook een wereld winnen of verliezen is me altijd een worst geweest als ik kon kiezen was ook W45 al op delete, ik wil gewoon actie zien.
NIET GETREURD!
Ik kom af en toe nog wel ff mensen irriteren op AF of skype xoxo

Dus Saté is nu flop :cool:
Still love you Thommy en Davey, informeer ff wie mij mag vervangen op Saté.
Ben benieuwd naar je keuzes. ^^
 
Bovenaan