Flop/Top spelers

Reactiescore
276
Oh dit komende van iemand die 'zelfbenoemd' top was op de NET servers en hier niet kan meedraaien in de top? Beetje hypocriet.

Zelfbenoemd top op de NET servers? Ik speelde wel mee in de top 5 ja, maar die wereld zat echt vol met spelers die het spel een stuk beter spelen dan ik. Werd weinig geinternd en goed aangevallen. Ben daar dan ook terecht weggespeeld. Jij roept wel vaker dat ik mezelf overal tot topspeler uitroep, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik zie de citaten om het tegendeel te bewijzen wel verschijnen.

Komt omdat mensen als jij alleen maar stabs nodig hebben om verder te komen ;)

Not sure if trolling or serious. Maar als je serieus bent, ben ik benieuwd naar al die mensen die beweren door mij gestabbed te zijn. Ik zou een lijstje zeer waarderen.
 

DeletedUser3435

Guest
Zelfbenoemd top op de NET servers? Ik speelde wel mee in de top 5 ja, maar die wereld zat echt vol met spelers die het spel een stuk beter spelen dan ik. Werd weinig geinternd en goed aangevallen. Ben daar dan ook terecht weggespeeld. Jij roept wel vaker dat ik mezelf overal tot topspeler uitroep, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik zie de citaten om het tegendeel te bewijzen wel verschijnen.

Met de opmerking over mijn ODA sta je standaard buitenspel, zeker bij mij. Op alle werelden waar ik ooit gespeeld heb stond ik vanaf een gegeven moment steevast nummer 1 in de verslagen tegenstanders. Meest recente wapenfeit hier (click). Verder ben ik voor ODA afhankelijk van wat mijn omgeving doet.
Mooi stukje over mijn IQ, lekker relevant ook. Is de boerderij al hoger dan 25 inmiddels?
Ik vond toch dat je een redelijk assertief/arrogant ventje bent voor hier in principe het niet geweldig te doen. Zeker als je over het niveau gaat huilen van NL maar niet eens in de top 25 staat, beetje kansloos. Snap je zelf toch ook wel niet? Jij die zo trots was op je #1 en zo begon te huilen toen iemand het overnam.
 
Reactiescore
86
W39 zijn de meeste toppers gestopt nu, W42 lopen de meeste toppers wel rond nog op W50 dacht ik. W34 en W36 kan ik niks over zeggen haha.

'Haha'

..

W12 tot de midgame ja, daarna niet meer. Ik schat W16 en W30 veel hoger in dan W12. W15 ook trouwens.

W30(rock)

@robbeke hoe ik vaak t niveau van een wereld beoordel is gwn door uit andermans ervaringen te putten. Als Pietje w1 en w3 speelde en zegt dat w1 beter is. Vervolgens speelt Jantje w1 en w5 en zegt dat w5 beter is dan w1. Dan kan je concluderen dat w5 beter is dan w1 maar ook beter is dan w3.

Dit proces (in een notendop) x een heleboel verschillende spelers die dat soort dingen uit eigen ervaring zeggen maakt dat een wereld als een 'betere' wereld bekend staat imo.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
W5 was wel hoger niveau door de boerlimiet van 36k. Moeilijke wereld voor te deffen, schat ik dus sowieso hoger in dat alle werelden tem 18 ofzo.
 
Reactiescore
276
Ik vond toch dat je een redelijk assertief/arrogant ventje bent (...)

depositphotos_3990138-Pot-calling-the-kettle-black.jpg

Zeker als je over het niveau gaat huilen van NL maar niet eens in de top 25 staat, beetje kansloos. Snap je zelf toch ook wel niet? Jij die zo trots was op je #1 en zo begon te huilen toen iemand het overnam.

Wel humoristisch dat je het nu maar over de top 25 hebt om niet weer voor lul te staan met je top 40 of top 50 gezever.

De post over rank #1 was voornamelijk zelfspottend bedoeld. Gezien de reacties erop leek iedereen dat te begrijpen, behalve jij.

Dat "huilen" ging mij over het constante "creatieve" gebruik van de regels om met meerdere accounts te starten en deze daarna te internen. Dat het nou net ik was die daardoor rank #1 af was is uiteindelijk wel wat onfortuinlijk voor het argument natuurlijk, maar ook hier lijkt het erop dat iedereen mijn punt wel begreep, behalve jij. Ook zonder interners en creatieve regelbrekers was het uitgesloten dat ik die rank #1 erg lang zou vasthouden - daarvoor ben ik niet actief genoeg maar ook gewoon niet handig genoeg in het spel. Dat betekent echter niet dat ik geen vergelijking kan maken tussen de werelden waarop ik gespeeld heb, waarbij ik opmerk dat het niveau op de .nl servers aanzienlijk minder was dan bijvoorbeeld .net of .de (voor de werelden waarop ik speelde).

Verder zijn de quotes die je aanhaalt niet echt relevant voor het punt dat je wilde maken, aangezien ik in geen van beiden beweer dat ik een topspeler ben, enkel dat ik tot wereld 50 altijd op een moment #1 in de ODA gestaan heb. En dat is ook gewoon zo. Enige wat dan overblijft is dat je mij dan redelijk "assertief/arrogant" vindt, en daarop kan ik alleen maar zeggen dat jij dat mag vinden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Zelfbenoemd top op de NET servers? Ik speelde wel mee in de top 5 ja, maar die wereld zat echt vol met spelers die het spel een stuk beter spelen dan ik. Werd weinig geinternd en goed aangevallen. Ben daar dan ook terecht weggespeeld. Jij roept wel vaker dat ik mezelf overal tot topspeler uitroep, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik zie de citaten om het tegendeel te bewijzen wel verschijnen.

Not sure if trolling or serious. Maar als je serieus bent, ben ik benieuwd naar al die mensen die beweren door mij gestabbed te zijn. Ik zou een lijstje zeer waarderen.

Wat is er mis met internen?:eek2:
Je doet net alsof je meteen een noob bent als je iemand internt...
 
Reactiescore
661
@robbeke hoe ik vaak t niveau van een wereld beoordel is gwn door uit andermans ervaringen te putten. Als Pietje w1 en w3 speelde en zegt dat w1 beter is. Vervolgens speelt Jantje w1 en w5 en zegt dat w5 beter is dan w1. Dan kan je concluderen dat w5 beter is dan w1 maar ook beter is dan w3.

Dit proces (in een notendop) x een heleboel verschillende spelers die dat soort dingen uit eigen ervaring zeggen maakt dat een wereld als een 'betere' wereld bekend staat imo.

Komop Wouter, een wijsheid van de bomma. "Van horen vertellen hoor je veel liegen."

Trouwens, Jantje liegt zeker, want w1 was gewoon de allerbeste.

Wel vreemd dat tw.nl dan vaak de wereldcups enz wint. Ik zat zelfs bij de winnaars van de twcup en ik kan niet eens deftig aanvallen.
Jawel maat, je kan het wel.
 

DeletedUser

Guest
discussiëren zonder iemand de grond in te boren is nog steeds moeilijk blijkbaar :D
 

DeletedUser73244

Guest
Ik denk als je iemand de grond in wil boren dat het lichaam dat niet eens trekt en alle lichaamsdelen gewoon alle kanten op splashen.
facepalm
 
Reactiescore
86
Komop Wouter, een wijsheid van de bomma. "Van horen vertellen hoor je veel liegen."

Trouwens, Jantje liegt zeker, want w1 was gewoon de allerbeste.


Jawel maat, je kan het wel.

Goh, ik heb niet gezegd dat je zomaar naar elke mongol moet luisteren he. Beetje de geloofwaardige en betrouwbare bronnen kiezen zal je altijd moeten doen. Immers zullen er altijd mensen zijn die niet zo heel veel van TW snappen of om andere redenen bevooroordeeld zijn. Ik ken genoeg spelers van wie ik weet dat ze gewoon een objectief oordeel kunnen vellen. Zeker ook als ze op beide werelden spelen (en dus in die zin niet per se bevooroordeeld zijn). Uit die spelers put je je informatie. Zo filter je de leugens en de onzin die mensen zeggen om eigen werelden beter te laten lijken dan ze zijn eruit. En Robin, als je dat eenmaal een beetje doet en je krijgt vervolgens (b.w.v.) 20/30/40/50x hetzelfde antwoord dan is 'van horen vertellen' echt wel een goeie bron, ongeacht wat jouw oma zegt:p.
 

DeletedUser67517

Guest
W30 was wel noob hoor. Denk dat ik iedereen aan mijn front met twee vingers in de neus heb weggespeeld. *Schuilen voor +/- reacties gaat"
 

DeletedUser73696

Guest
Zelfbenoemd top op de NET servers? Ik speelde wel mee in de top 5 ja, maar die wereld zat echt vol met spelers die het spel een stuk beter spelen dan ik. Werd weinig geinternd en goed aangevallen. Ben daar dan ook terecht weggespeeld. Jij roept wel vaker dat ik mezelf overal tot topspeler uitroep, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik zie de citaten om het tegendeel te bewijzen wel verschijnen.



Not sure if trolling or serious. Maar als je serieus bent, ben ik benieuwd naar al die mensen die beweren door mij gestabbed te zijn. Ik zou een lijstje zeer waarderen.

Sorry man, dacht dat je Concept of Failure was.
 
Reactiescore
661
Wel vreemd dat tw.nl dan vaak de wereldcups enz wint. Ik zat zelfs bij de winnaars van de twcup en ik kan niet eens deftig aanvallen.
Goh, ik heb niet gezegd dat je zomaar naar elke mongol moet luisteren he. Beetje de geloofwaardige en betrouwbare bronnen kiezen zal je altijd moeten doen. Immers zullen er altijd mensen zijn die niet zo heel veel van TW snappen of om andere redenen bevooroordeeld zijn. Ik ken genoeg spelers van wie ik weet dat ze gewoon een objectief oordeel kunnen vellen. Zeker ook als ze op beide werelden spelen (en dus in die zin niet per se bevooroordeeld zijn). Uit die spelers put je je informatie. Zo filter je de leugens en de onzin die mensen zeggen om eigen werelden beter te laten lijken dan ze zijn eruit. En Robin, als je dat eenmaal een beetje doet en je krijgt vervolgens (b.w.v.) 20/30/40/50x hetzelfde antwoord dan is 'van horen vertellen' echt wel een goeie bron, ongeacht wat jouw oma zegt:p.
Nu ben ik akkoord. Ik wist niet wat ik las de vorige post.
 
Reactiescore
981
Bovenaan