Fitum

DeletedUser

Guest
Haha ik wel ;)

Je bent een groot bleitertje (zoals ze bij ons zeggen). Lekker veel BG's aangaan, veel spionnen en je focussen op één stam om dan nog niet te kunnen pronken met goede stats. ;)

Trouwens dat achterbaks zijn tegenover aorta en andere stammen is dat alleen in spelletjes bij jou?
 

DeletedUser

Guest
Haha ik wel ;)

Je bent een groot bleitertje (zoals ze bij ons zeggen). Lekker veel BG's aangaan, veel spionnen en je focussen op één stam om dan nog niet te kunnen pronken met goede stats. ;)

Trouwens dat achterbaks zijn tegenover aorta en andere stammen is dat alleen in spelletjes bij jou?

Achterbaks tegenover ? Lol fijn dat jullie mij proberen zwart te maken. Maar ND was achterbaks tegenover BA ;) Met aorta hebben wij geen probleem.

Als ik bleiter was. Bewijs het dan toch gewoon dat ik dat ben? Plaats van conclusies te trekken? Ik krijg nu "massa" binnen? Ben ik aan het wenen? aan het smeken voor vv's? Neen hoor. Ik draai erboven op nog 4 vv's. Dus je weet niet waarover je praat.

Je zelf aangeven als MB noem ik al zwak genoeg ;) als je toch op de bleid toer wilt opgaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22224

Guest
Ik reageer niet super veel op het forum ofzo. Maar ik vraag me toch af wat iedereen er toch mee op schiet om de hele tijd iedereen zwart te maken.

Hopen jullie dat de stamgenoten van de tegenstander nu ineens denken van "Ja, ze hebben gelijk op het AF het is een ziellig mannetje laten we hem kicken"?

Leg eens uit. Hoe zit dat?
 

DeletedUser49393

Guest
Haha ik wel ;)

Je bent een groot bleitertje (zoals ze bij ons zeggen). Lekker veel BG's aangaan, veel spionnen en je focussen op één stam om dan nog niet te kunnen pronken met goede stats. ;)

Trouwens dat achterbaks zijn tegenover aorta en andere stammen is dat alleen in spelletjes bij jou?

hij zegt alleen maar dat hij/zij (de ontvanger van het bericht) moet oppassen en niet net zoals aorta te snel moet gaan doen. is daar iets mis mee dan?
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer niet super veel op het forum ofzo. Maar ik vraag me toch af wat iedereen er toch mee op schiet om de hele tijd iedereen zwart te maken.

Hopen jullie dat de stamgenoten van de tegenstander nu ineens denken van "Ja, ze hebben gelijk op het AF het is een ziellig mannetje laten we hem kicken"?

Leg eens uit. Hoe zit dat?

AF is pure propaganda. Te veel mensen nemen het te persoonlijk op. Is nooit de bedoeling.
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer niet super veel op het forum ofzo. Maar ik vraag me toch af wat iedereen er toch mee op schiet om de hele tijd iedereen zwart te maken.

Hopen jullie dat de stamgenoten van de tegenstander nu ineens denken van "Ja, ze hebben gelijk op het AF het is een ziellig mannetje laten we hem kicken"?

Leg eens uit. Hoe zit dat?

Zo zitten er veel meer hoor :) Die wel lezen en niet posten, ben er zelf ook 1 van heb het maar opgegeven vroeger wel veel gepost. Maar bereikt er eigenlijks niks mee, iedereen wil bewijzen dat die skills heeft en enigste wat er gebeurt is zo veel mogelijk tegen buitenwereld vertellen hoe hard de rest heeft gefaald :)
 

DeletedUser22224

Guest
AF is pure propaganda. Te veel mensen nemen het te persoonlijk op. Is nooit de bedoeling.

Nouja, goed net als die oorlog. Het kan toch ook gewoon normaal tegen elkaar praten zijn, wat leuke aanvallen posten etc. nu is het meer vuil gooien dan werkelijk de oorlog posten.



Michaaeel zei:
Zo zitten er veel meer hoor Die wel lezen en niet posten, ben er zelf ook 1 van heb het maar opgegeven vroeger wel veel gepost. Maar bereikt er eigenlijks niks mee, iedereen wil bewijzen dat die skills heeft en enigste wat er gebeurt is zo veel mogelijk tegen buitenwereld vertellen hoe hard de rest heeft gefaald

Precies. Waarom ziet niemand dat in?
 
Bovenaan