Fitum

DeletedUser

Guest
Het kan toch zijn dat hij in de loop van de dag meer tegenstanders als jouw verslagen heeft? Jij zult hem tegen het einde van de dag alsnog gepasseerd zijn. Als je kijkt naar Harm zijn statistieken klopt zijn uitleg wel hoor :)

(Staat dat Harm meer dan één miljoen gestegen is in ODA op één dag, wat natuurlijk niet klopt, maar hij is toch zowieso een heel stuk gestegen)

28/12/2010 Fair War Fitum 21 +1,011,221 +101 +9,922,665 +8,194,836 =1,727,829
27/12/2010 Fair War Fitum 21 +989,853 =99 +8,798,447 +7,070,618 +1,727,829
24/12/2010 Fair War Fitum 21 +987,426 =99 +8,752,782 +7,025,103 +1,727,679


Hoor jij mij wel goed.
AANVALLER VAN DE DAG

Geen aanvaller van 4 dagen, dus je bent er weer, met je nepargumenten :D
 

DeletedUser

Guest
Hoor jij mij wel goed.
AANVALLER VAN DE DAG

Geen aanvaller van 4 dagen, dus je bent er weer, met je nepargumenten :D

Het gaat ook niet over 4 dagen, het gaat over wat er staat tussen 27-12 en 28-12 :)

En het kan goed zijn dat jij hem hebt, maar Harm kan hem in de voormiddag ook even gehad hebben, kan jij niet weten.
 

DeletedUser

Guest
ik weet het wel een hoe hard iedereen het ook gebropeerd heeft tove heeft m de hele dag behouden....
nu ophouden met dat eeuwige gezeik want ik ben chagerijnig :mad:
 

DeletedUser

Guest
Het gaat ook niet over 4 dagen, het gaat over wat er staat tussen 27-12 en 28-12 :)

En het kan goed zijn dat jij hem hebt, maar Harm kan hem in de voormiddag ook even gehad hebben, kan jij niet weten.

Waarom toon je dan?

28/12/2010 Fair War Fitum 21 +1,011,221 +101 +9,922,665 +8,194,836 =1,727,829
27/12/2010 Fair War Fitum 21 +989,853 =99 +8,798,447 +7,070,618 +1,727,829
24/12/2010 Fair War Fitum 21 +987,426 =99 +8,752,782 +7,025,103 +1,727,679

Alsk aanval time ik mijn aanvallen wel hoor :$




Ik wou nog even op pm van Harm antwoorde maar hij blokte mij :(

Nee, kom later is terug;)
De Fokke vandaag om 13:05 uur
Jwl,

Je skilz op vv hebk gezien ;)
Je spelinzicht, en de dorpen die je verloor met woc :)

10000000 informatie. Dat je nu pas aan het edelen bent bewijst dat je 0,0 timing hebt :)
___________________


Fair War vandaag om 13:08 uur
Gezien welke tijden? En meegekregen dat ik helft van de tijd VV niet had maar WOC er zelf was? Gezien dat die Jupileer niet zoals bij jou naast mijn cluster ligt, gezien dat toestemming ontzettend vaak is blijven haken?

Fair dit is mijn reactie :)
Maar als de toestemming blijft hangen Fair, moet je 4 edels meesturen e :eek: Dacht dat je het wist :(

Je kan beter treintje naast zijn cluster zitten en niet aan de andere kant :p

Woc was er amper jij wel (h) Je kon alleen tijdens de massa internen, dorpje van vaagling proberen nemen failde je keer op keer in, toen had je vv wel :p

Genoeg om te zien dat je niet goed bent :d
___________________
- Tove
- Makedonija
 

DeletedUser

Guest
AWWWWWW the otherside is stam loos....
nu is ie chagerijnig en ik ben troepen op hem aan het dumpen :eek:
gelijk is de igm geblockt EN heb ik 5 aanvallen (1 op elk dorp)
ik denk dat ik nu helemaal kapot ga.... (oe wat is ie gevaarlijk.....zie wie in 2010)
 

DeletedUser20836

Guest
AWWWWWW the otherside is stam loos....
nu is ie chagerijnig en ik ben troepen op hem aan het dumpen :eek:
gelijk is de igm geblockt EN heb ik 5 aanvallen (1 op elk dorp)
ik denk dat ik nu helemaal kapot ga.... (oe wat is ie gevaarlijk.....zie wie in 2010)

je bent ook irritant, ook op het AF.
 

DeletedUser

Guest
De Fokke vandaag om 13:05 uur
Jwl,

Je skilz op vv hebk gezien
Je spelinzicht, en de dorpen die je verloor met woc

10000000 informatie. Dat je nu pas aan het edelen bent bewijst dat je 0,0 timing hebt
___________________


Fair War vandaag om 13:08 uur
Gezien welke tijden? En meegekregen dat ik helft van de tijd VV niet had maar WOC er zelf was? Gezien dat die Jupileer niet zoals bij jou naast mijn cluster ligt, gezien dat toestemming ontzettend vaak is blijven haken?

Fair dit is mijn reactie
Maar als de toestemming blijft hangen Fair, moet je 4 edels meesturen e Dacht dat je het wist

Je kan beter treintje naast zijn cluster zitten en niet aan de andere kant

Woc was er amper jij wel (h) Je kon alleen tijdens de massa internen, dorpje van vaagling proberen nemen failde je keer op keer in, toen had je vv wel

Genoeg om te zien dat je niet goed bent :d
___________________
- Tove
- Makedonija

normaal zie je me hier niet zo vaak op het forum maar aangezien De Fokke Fair War nu de schuld geeft dat Woc het een tijd zo slecht deed... tja

Woc was in fusie met stawes dela, omdat ze al zagen aankomen dat het team niet meer goed liep, helaas was dit te laat ondernomen, alle Woc spelers stopten terwijl de fusie nog liep. toen hadden wij, de stawes dela spelers besloten om een deel alvast naar Woc te laten gaan en een deel op stawes dela te laten om de fusie zo snel mogelijk te laten verlopen. Fair War heeft die tijd ook vv gedraait voor ons en heel veel voor het account gedaan.

vaagling pakte toen echter wel zijn kans en begon met ons aan te vallen, vooral snachts (ook vaak in de nachtbonus) wanneer er niemand online was. vandaar dat het heel lastig was om die aanvallen tegen te kunnen houden. dit alles neem ik Fair War dus niet kwalijk.

kortom en waar ik het bij wil houden, de inactiefiteit kwam doordat alle Woc spelers in een klap stopten. Fair War heeft juist heel veel voor Woc gedaan ;)

ohja, op w19 verlaagt een edelman de toestemming met 20-35, dus zelfs met een treintje van 4 edels kan de toestemming blijven hangen :rolleyes:
en nee, Fair War had wel gelijk, de helft van de tijd was ik gewoon online op Woc ^^
en het was ons nog niet gelukt een dorpje van vaagling te nemen omdat hij gewoon een uistekende deffer is. nog niemand heeft ooit een dorpje van hem kunnen nemen ;) dit zegt dus niet veel over de skills van Fair War
 

DeletedUser

Guest
normaal zie je me hier niet zo vaak op het forum maar aangezien De Fokke Fair War nu de schuld geeft dat Woc het een tijd zo slecht deed... tja

Woc was in fusie met stawes dela, omdat ze al zagen aankomen dat het team niet meer goed liep, helaas was dit te laat ondernomen, alle Woc spelers stopten terwijl de fusie nog liep. toen hadden wij, de stawes dela spelers besloten om een deel alvast naar Woc te laten gaan en een deel op stawes dela te laten om de fusie zo snel mogelijk te laten verlopen. Fair War heeft die tijd ook vv gedraait voor ons en heel veel voor het account gedaan.

vaagling pakte toen echter wel zijn kans en begon met ons aan te vallen, vooral snachts (ook vaak in de nachtbonus) wanneer er niemand online was. vandaar dat het heel lastig was om die aanvallen tegen te kunnen houden. dit alles neem ik Fair War dus niet kwalijk.

kortom en waar ik het bij wil houden, de inactiefiteit kwam doordat alle Woc spelers in een klap stopten. Fair War heeft juist heel veel voor Woc gedaan ;)

ohja, op w19 verlaagt een edelman de toestemming met 20-35, dus zelfs met een treintje van 4 edels kan de toestemming blijven hangen :rolleyes:
en nee, Fair War had wel gelijk, de helft van de tijd was ik gewoon online op Woc ^^
en het was ons nog niet gelukt een dorpje van vaagling te nemen omdat hij gewoon een uistekende deffer is. nog niemand heeft ooit een dorpje van hem kunnen nemen ;) dit zegt dus niet veel over de skills van Fair War

Klopt niet wat je zegt, helft van de tijd was je on bij woc, je deed vv maar werd tegelijk geinternt ? Klopt e vriend :)
Verder kan fair helemaal niet deffen, en nam hij allemaal maar dorpjes tijdens massa over van jou? raar e als je dorpjes overneemt dat daar niet direct troepen instaan, tuurlijk kon vaagling ze makkelijk maken. Maar dat moeten jullie nog ontdekken
 

DeletedUser5772

Guest
Als we zo gaan beginnen, alles wat ik hier zeg is niet geratificeerd door alle contactpersonen. Dus het telt gewoon, maar toch ga je er op in? lol

Nooit?
LOL

De Fokke op 18.12. om 17:35 uur
Mooi werk,

Heb er met flock ook over gesproken. Wij hebben gisteren avond 2 dorpjes genomen. Maar als je goed op kaartje ziet, zie dat het er nog te veel ruimte is om effectief te zijn tegen .ba.
Daarom vragen wij nog beetje tijd, we moeten nog zo'n 300 k tegen .ba. overnemen om dan effectief onze slag te slaan. Op ons kan je zeker rekenen!

Kleine hint: Doe het vooral niet overhaast. Zoals bij aorta gebeurd, maar heb Meer vertrouwen in de west grend qua spelers dan in de oost grens.

Groeten,

___________________
MakeDonija/TOVE

Kijk eens aan wat ik heb onderschept, dit vertel je er natuurlijk niet bij...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Fokke op 18.12. om 17:35 uur
Mooi werk,

Heb er met flock ook over gesproken. Wij hebben gisteren avond 2 dorpjes genomen. Maar als je goed op kaartje ziet, zie dat het er nog te veel ruimte is om effectief te zijn tegen .ba.
Daarom vragen wij nog beetje tijd, we moeten nog zo'n 300 k tegen .ba. overnemen om dan effectief onze slag te slaan. Op ons kan je zeker rekenen!

Kleine hint: Doe het vooral niet overhaast. Zoals bij aorta gebeurd, maar heb Meer vertrouwen in de west grend qua spelers dan in de oost grens.

Groeten,

___________________
MakeDonija/TOVE

Weten ze hoor :)

Is van 18 december... Dus wat je nu probeert te doen failt eigenlijk wel, was in de tijd van fitum ;)
Ervoor vroeg hitman om massa op ba te plannen dus was gewoon een antwoord ;)
Snap verder het nut hiervan niet?
 

DeletedUser5772

Guest
Dus je noemt jezelf ook een failer als je continue over de tijd van fitum blijft praten.

Ik weet weer voldoende over jouw...zelf continue blablabla over fitum fitum fitum aan 1 stuk door en allerlei dingen vertellen over de fitumtijden maar nu ik dat doe is dat niet goed ? :S

Dus hitman was had deze plannen ook in de fitum tijd ok??
Waarom blijf je daar dan over doorhameren?

En hoe is de bg tussen jullie nu eigenlijk, loopt het nog goed daar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus je noemt jezelf ook een failer als je continue over de tijd van fitum blijft praten.

Ik weet weer voldoende over jouw...zelf continue blablabla over fitum fitum fitum aan 1 stuk door en allerlei dingen vertellen over de fitumtijden maar nu ik dat doe is dat niet goed ? :S

Fitum is nd geworden. En ik blijf niet continu over Fitum praten? :) Verder snap ik gewoon je punt niet met het posten van deze Pm
 
Bovenaan