Firm vs Mono

DeletedUser7072

Guest
stabberdestab.png


Sommige spelers van Risk wisten pas van de fusie nadat wij erover begonnen. Ze wisten letterlijk niet dat dit stond te gebeuren, en een paar uur later is de stam opgeheven en staan ze in de kou. Zeer slecht van de Risk leiding dat ze hun leden zo in de steek laten. Dit is niet enkel een stab richting deluxe, dit is een stab richting een flink deel van de eigen stam!

Ik weet niet of mono hiervan wist, zowel dan valt hen ook wat te verwijten in deze.
 

DeletedUser77014

Guest
Je kan het beter zien als een stab richting jullie stam voor tijdwinst misschien? Alle spelers waren op de hoogte namelijk, zelfs Holsappeltje en Ferrybroeren wat ik heb kunnen afleiden uit de discussie binnen Mono.
 

DeletedUser77660

Guest
Als 2 bedrijven een fusie aangaan & het ene bedrijf enkel de CEO's meeneemt & een hoop mensen op straat zet komt dat ook in de krant te staan hé Megustaa ;)
Valt er jullie iets te verwijten? Denk het niet, it's part of the game maar er mag wel over gepraat worden.
url
 

DeletedUser7072

Guest
Het is alsof een bedrijf dat doet en de werknemers een dag van te voren nog van niks weten en de volgende dag ineens werkloos op de stoep staan, de top had het namelijk besproken met het andere bedrijf maar de werknemers wisten van niks tot het laatste moment.
 

DeletedUser77014

Guest
.|R kwam met dit voorstel en alvorens ze dit voorstel naar Mono toestuurde hadden ze al enkele spelers benoemd die graag mee wilde komen, de rest is allemaal benaderd en op de hoogte gebracht van dit plan.
 

DeletedUser77660

Guest
Was er dan een problematiek binnen Risk dat de leden die niet in aanmerking kwamen werden overgeslaan of was het om de rust nog enigzins te kunnen bewaren? Denk dat de leiding van Risk toch met een bepaald motief heeft gehandeld of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser61134

Guest
Nou, dit gaat me dan net wat te ver. Ik vind het geen ''shit,'' maar echt enthousiast kan je er zonder simpel te zijn niet van worden volgens mij.

Hai Anne!
Hoe gaat het met jou? :)
Wist niet dat je W49 deed :eek: Of ben je een medespammerino? :)
 

DeletedUser77660

Guest
Ik ken de Ferry's niet goed genoeg om daarover te oordelen
 

DeletedUser

Guest
Hai Anne!
Hoe gaat het met jou? :)
Wist niet dat je W49 deed :eek: Of ben je een medespammerino? :)

Ik geef gewoon even mijn mening over een handtekening die nog bedroevender is dan die van Martijn met dat felle groen, verder speel ik hier niet Reb. Deze wereld is in een interessante fase beland en ik volg het een beetje, meer niet.
 

DeletedUser77014

Guest
Was er dan een problematiek binnen Risk dat de leden die niet in aanmerking kwamen werden overgeslaan of was het om de rust nog enigzins te kunnen bewaren? Denk dat de leiding van Risk toch met een bepaald motief heeft gehandeld of zie ik dat verkeerd?
Nou wat ik verwacht is dat .|R onder druk stond vanwege inactiviteit wat al langer een bekend probleem was binnen deze stam. De druk stond er hoog op, wat hoe je het ook bekijkt, Mono stond in de + tegenover .|R. Sommige gebieden van ons tegen over .|R werden als verloren beschouwen terwijl we op een ander front weer een flinke klap maakte. Zo is de stam .|R langzaam uit elkaar gevallen en is er bij deze fusie/overstap rekening mee gehouden. Want je laat natuurlijk niet inactieve accounts overkomen, daar hebben wij niets aan en zij schieten er zelf ook niets mee op.

Van meerdere personen heb ik te horen gekregen dat iedereen op de hoogte is gesteld van deze plannen, zowel van spelers uit Mono als uit .|R.
 

DeletedUser77660

Guest
Nou wat ik verwacht is dat .|R onder druk stond vanwege inactiviteit wat al langer een bekend probleem was binnen deze stam. De druk stond er hoog op, wat hoe je het ook bekijkt, Mono stond in de + tegenover .|R. Sommige gebieden van ons tegen over .|R werden als verloren beschouwen terwijl we op een ander front weer een flinke klap maakte. Zo is de stam .|R langzaam uit elkaar gevallen en is er bij deze fusie/overstap rekening mee gehouden. Want je laat natuurlijk niet inactieve accounts overkomen, daar hebben wij niets aan en zij schieten er zelf ook niets mee op.

Van meerdere personen heb ik te horen gekregen dat iedereen op de hoogte is gesteld van deze plannen, zowel van spelers uit Mono als uit .|R.

Klopt maar als ik kijk welke accounts op dit moment zijn achtergelaten dan kan ik me niet volledig vinden bij je zin "Je laat natuurlijk niet inactieve accounts overkomen.
Ik kijk hier naar holsappeltje, volgens mij geen inactieve speler maar wel iemand die voor problemen in de edelruimte zou kunnen zorgen, wat is jouw idee daar dan bij?
 

DeletedUser77014

Guest
Ze zijn allemaal benaderd en konden allemaal reageren. Holsappeltje heeft een keuze gehad, maar hij weigerde deze. Mocht hij deze hebben aangenomen dan lag het laatste woord bij Mono vanwege de ligging inderdaad.
Stel dat Holsappeltje graag wilde overkomen zou ik zelf deze weigeren, mijn CO Michel waarschijnlijk niet omdat het aan de andere kant kloten is voor zijn account, maar dit was Hols zijn eigen keuze (hij weigerde deze namelijk). Ik zou hem zelf weigeren omdat ik geen reden zie om met hem ineens vrienden te worden na al die maandenlange massa's op hem. Daar boven op komt ook nog eens dat ik tegen het rekruteren ben van een volledige stam of een deel van een stam dat de eindoverwinningskans groter kan maken. Dat is niet alleen zo omdat Fide dit ziet, maar omdat ik zelf de stam Mono als een stam zie met sterke spelers die de stam .|R makkelijk kunnen overnemen. Enige nadeel was dan de tijd dat het zou kosten en dan geef ik de leiding van Mono ook wel gelijk dat dit nu een verstandige beslissing was. Anders had ik dit echt keihard geweigerd.
 

DeletedUser77660

Guest
Dus Mono heeft de selectie Riskers die nu opgenomen zijn geselecteerd adhv hun ligging voor Mono & de oud Riskgarde, perspectief én vriendjespolitiek?
Daar komt jouw tekst hierboven toch op neer als ik het goed begrijp.

Mijn mening is dat er inderdaad een oplossing gezocht moet worden wanneer een stam inactief begint te worden, maar hoe het voor sommigen verlopen is keur ik niet goed.
Er hangt een geurtje aan de hele manier van werken, de ene zegt A de andere zegt B.. eindeloze discussie zolang de waarheid niet achterhaald kan worden maar hey, welcome to TW :D
 
Bovenaan