Firm vs Mono

DeletedUser77014

Guest
.|R heeft vrij weinig tot niets gedaan aan de inactiviteit, tenminste niet wat ik weet en het lijkt er ook op dat ze er niets aan deden aangezien accounts nog altijd niet 24/7 bemand zijn.

Zoals je zegt, de spelers zijn geselecteerd op basis van ligging en activiteit, dit is gedaan nadat iedereen werd gevraagd hoe ze tegenover deze situatie aankeken. Spelers zoals Hols die zelf dit aanbod weigerde werden ook niet opgenomen in de selectie ondanks de eisen waaraan ze voldeden.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik geef gewoon even mijn mening over een handtekening die nog bedroevender is dan die van Martijn met dat felle groen, verder speel ik hier niet Reb. Deze wereld is in een interessante fase beland en ik volg het een beetje, meer niet.

Volg mijn accje :eek:
Lichte sensatie
 

DeletedUser77660

Guest
Een stam kan pogingen ondernemen de spelers aan te sporen wat actiever te gaan spelen, maar uiteindelijk is het de speler in kwestie die dat moet doen.
Iig wens ik de gelukkigen die deel mogen uitmaken van de fusie veel succes, wij komen elkaar in een later stadium zeker en vast nog wel tegen.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik vind het echt respectloos van Risk en haar leden om een account zoals holsappeltje achter te laten, dit account heeft zoveel tijd en moeite er in gestopt om mono af te stoppen, natuurlijk ook voor zichzelf maar zeker ook gedeeltelijk voor zijn stam en hoe word hij er voor bedankt? Precies totaal niet hij word gewoon achtergelaten, mono is hier inderdaad niet zo schuldig aan toch snap ik niet goed vanwaar jullie deze spelers van Risk in jullie stam willen hebben die stamgenoten zo laten vallen.
 

DeletedUser5114

Guest
Het is toch vrij logisch waarom dat hij niet mee wou gaan lijkt me.. dat je zo'n fusie wilt ondergaan ga ik niks over zeggen zou ook wel een beetje hypocriet zijn als dat van mij komt aangezien ik een soortgelijke fusie op w45 heb ondergaan, echter zou ik niemand achter laten en al helemaal niet een account dat zoveel voor jullie heeft gedaan.
 

DeletedUser61651

Guest
Danku Danku,

Ja mono heeft weer gerecruit, goed? Tacties gezien wel. Als je 360 graden front hebt en op bijna 280 graden continu druk hebt moet je wel kijken naar oplossingen.

Risk kwam hier met het voorstel en wij hebben er naar gekeken als stam en waar iedereen zijn mening kon geven. Tuurlijk word er dan met een scheef oog weer naar ons gekeken en tuurlijk blijven er mensen ontevreden (Al bleek dat nergens bij de stemming).

Zelf vind ik het voor holsappeltje een erg vervelende situatie ookal heeft hij zelf Nee gezegt blijf ik erbij dat ik het liever anders voor hem had gewild.

Maarja het is hoe het nu is, Deluxe had zowel een nap/bg met Crows en Risk iplv èèn van de twee, waarom? Mischien ook een teken van zwakte? Ja mischien wel maar tacties gezien was wel het beste zodat ze de fronten met ons kunnen stacken.
 

DeletedUser77660

Guest
Danku Danku,

Ja mono heeft weer gerecruit, goed? Tacties gezien wel. Als je 360 graden front hebt en op bijna 280 graden continu druk hebt moet je wel kijken naar oplossingen.

Risk kwam hier met het voorstel en wij hebben er naar gekeken als stam en waar iedereen zijn mening kon geven. Tuurlijk word er dan met een scheef oog weer naar ons gekeken en tuurlijk blijven er mensen ontevreden (Al bleek dat nergens bij de stemming).

Zelf vind ik het voor holsappeltje een erg vervelende situatie ookal heeft hij zelf Nee gezegt blijf ik erbij dat ik het liever anders voor hem had gewild.

Maarja het is hoe het nu is, Deluxe had zowel een nap/bg met Crows en Risk iplv èèn van de twee, waarom? Mischien ook een teken van zwakte? Ja mischien wel maar tacties gezien was wel het beste zodat ze de fronten met ons kunnen stacken.

Als je 360 graden front hebt is er in het verleden iets fout gegaan met de diplomatie ;)

Jammer dat anderen die fouten nu moeten bekopen & dat je hols in de stam wou... kan goed zijn maar Euphoria. zei gisteren nog dat hij het nut er niet van in zag om een speler waar reeds zoveel troepen aan gewaste zijn in de stam te halen.

Iedereen is het aan het goed praten maar volgens mij kunnen we beter stoppen met praten & starten met beuken.
 

DeletedUser61651

Guest
Ik zelf speel op Euphoria toevallig en ik meen oprecht als ik zeg dat ik echt wel had willen praten met hem en willen kijken naar oplossingen. Echter werd ik in de chat toegevoegd en werd het meteen gecanceld. Ja wat tegenstrijdig met mijn co maar ik denk nu eenmaal anders dan hem.

Ook over het recruit beleid van het verleden zijn genoeg woorden over gezegt dus idd wat je zegt laten we gaan beuken ^^
 

DeletedUser77660

Guest
Meningen verschillen daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen :)
 
Reactiescore
382
Vind je dat gek, beetje de vijand joinen. :rolleyes:
Ik zeg nergens dat ik dat gek vind, ik zeg alleen dat we hem de optie gegeven hebben. Ik snap zijn standpunt volledig.

Gelijk heeft die, een stam joinen die gedoemd is om te falen...
Gedoemd niet per se, maar wel grote kans idd.

Het is toch vrij logisch waarom dat hij niet mee wou gaan lijkt me.. dat je zo'n fusie wilt ondergaan ga ik niks over zeggen zou ook wel een beetje hypocriet zijn als dat van mij komt aangezien ik een soortgelijke fusie op w45 heb ondergaan, echter zou ik niemand achter laten en al helemaal niet een account dat zoveel voor jullie heeft gedaan.
Het is ook vrij logisch en heb nergens gezegd dat ik dat niet vind.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit het juiste topic is, en heb ook niet alles gelezen van de afgelopen dagen, maar om nog even in te gaan op de "fusie" tussen sommige Risk leden en Mono. Hier kan ik eigenlijk kort in zijn. Het gros van deze wereld weet niet wat er speelde in Risk en dus is het makkelijk oordelen en roepen dat mensen genaaid worden.


Risk had door het wegvallen van diverse spelers als LadyMorgana, Peter01 en later McCaramac een gespleten cluster gekregen, t.w. een noordelijk en zuidelijk deel. Goed te weten dat veel weggevallen accounts na 1 wave de handdoek in de ring gooiden en de vv dumpten. Voor de oplettenden had ik binnen onze stam de bijnaam vv kampioen, omdat ik vrijwel structureel 4-5 vv's draaide binnen de stam. Allemaal front accounts...

Risk had gewoonweg geen toekomst meer. We lagen al maandenlang klappen te vangen van Mono, terwijl de rim stammen, nota bene onze BG's, nog helemaal niks te verduren hadden en nog weinig hulp boden aan ons (no offence).


Ons zuidelijke cluster bestond uit spelers die zich niet tot nauwelijks lieten horen op het forum, skype, etc. En ook daar werden we geconfronteerd met verliezen, waarna we vv’s gedumpt kregen zonder dat e rook maar iets was getagd. Ik noem Fastmind, ik noem, Team Ganja, ik noem WhiteWolf. Op een gegeven moment is dan de koek op.

Er waren daarom al lange tijd plannen om met het noordelijke cluster ons te gaan afscheiden, echter bleef dit uit om 1 reden: holsappeltje.

Zelden zo een prettige stamspeler en vechter meegemaakt. Maar het vervelende is dat hij gewoon (te) ver van de rest van de actieve leden lag en omgeven lag door inactieve spelers die aan het verliezen waren. Ik heb dit eerder met hem besproken, waarop hij aangaf dat hij al langer had gepolst bij andere stammen en uiteindelijk zijn eigen weg wel zou kiezen. We hebben ons uiterste best gedaan om hem mee te laten gaan naar Mono maar hij wilde niet. Dat respecteren wij maar toegegeven het voelt inderdaad niet lekker.


Ons noordelijke cluster daarentegen was stabiel en daar behaalden we ook nog wel winsten op Mono. Dan kun je zeggen, ga daar dan mee door, maar dat zou op termijn ook niet houdbaar zijn. We zouden dan te klein worden en met een front van bijna 360 graden.

En ja, als we dan overwegen ons aan te sluiten bij een andere stam, dan is de stam waarop je cluster naadloos aansluit de meest voor de hand liggende. Hoe jammer de vijanden van Mono dat ook vinden.


Dus prima als jullie roepen dat we spelers in de steek hebben gelaten, maar wij zijn al zo vaak in de steek gelaten door spelers uit de stam, dat het op zeker moment ook klaar is. Eindeloos vv’s draaien en inactieve accounts is niet zoals wij een stam graag in leven willen houden.
 

DeletedUser75413

Guest
Risk had gewoonweg geen toekomst meer. We lagen al maandenlang klappen te vangen van Mono, terwijl de rim stammen, nota bene onze BG's, nog helemaal niks te verduren hadden en nog weinig hulp boden aan ons (no offence).

Ons zuidelijke cluster bestond uit spelers die zich niet tot nauwelijks lieten horen op het forum, skype, etc. En ook daar werden we geconfronteerd met verliezen, waarna we vv’s gedumpt kregen zonder dat e rook maar iets was getagd. Ik noem Fastmind, ik noem, Team Ganja, ik noem WhiteWolf. Op een gegeven moment is dan de koek op.

En ja, als we dan overwegen ons aan te sluiten bij een andere stam, dan is de stam waarop je cluster naadloos aansluit de meest voor de hand liggende. Hoe jammer de vijanden van Mono dat ook vinden.

Je geeft aan dat je al maandenlang klappen op vangt van Mono? De wereld is pas +/- 5 maanden oud?
Dus echte serieuze klappen zal wel mee vallen.. Als je een BG hebt die jullie niet steunt in tijden dat je het nodig hebt, wat heb je dan aan een BG? Dan kun je net zo goed de BG ook verbreken, want je hebt er niks aan.

Jullie zuidelijke cluster bestond uit spelers die niks van zich lieten horen, waarom heb je dan geen nieuwe co's of team gezocht voor de desbtreffende account(s)? Dan hadden jullie minder Vv's gehad..
 

DeletedUser73657

Guest
Jullie zijn gewoon allemaal noob

giphy.gif
 
Reactiescore
3.540
Je geeft aan dat je al maandenlang klappen op vangt van Mono? De wereld is pas +/- 5 maanden oud?
Dus echte serieuze klappen zal wel mee vallen.. Als je een BG hebt die jullie niet steunt in tijden dat je het nodig hebt, wat heb je dan aan een BG? Dan kun je net zo goed de BG ook verbreken, want je hebt er niks aan.

Jullie zuidelijke cluster bestond uit spelers die niks van zich lieten horen, waarom heb je dan geen nieuwe co's of team gezocht voor de desbtreffende account(s)? Dan hadden jullie minder Vv's gehad..

1. De wereld is 4,543E9 jaar oud.
2. Stel we hebben het over w49 (5 maanden oud), ze vangen nou al 2-3 maanden klappen op, dan vangen ze toch maandenlang klappen op? Ik snap je punt niet.
3. Co's regelen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zelf heb ik bij mono meer dan 20 welwillende personen gehad die reageerden op de forumaanvraag naast de personen van oude werelden die werden benaderd waarvan ik het grootste deel toch wel heb kunnen plaatsen. Slechts een enkeling is de perfecte co die je zoekt, actief, gezellig, ervaren. Een groot deel was jong, onervaren maar wel gezellig en actief. Alleen daar kun je er niet te veel van hebben in je stam, aangezien het niveau er drastisch mee omlaag gaat (en wij hebben Oussama al dus meer van hem kan écht niet.). Kortom, als je boot lek is en je blijft er maar water uit scheppen dan kom je nog steeds nergens op de lange termijn. In Mono begon het met 1 account die zei, ik heb een co nodig, waar dan ineens 6 accounts op inhaken en hele teams vragen. Op zeer korte termijn laten ze ineens niks meer van zich horen en is er enige spoed bij, op een gegeven moment (en dat zeg ik uit eigen ervaring) is het erg lastig om nog co's te vinden. Iedereen vist uit dezelfde vijver waardoor soms het tempo te laag ligt om de vallende gaten op te vullen, al helemaal in een onaantrekkelijke stam als Risk of Mono.
 

DeletedUser

Guest
1. De wereld is 4,543E9 jaar oud.
2. Stel we hebben het over w49 (5 maanden oud), ze vangen nou al 2-3 maanden klappen op, dan vangen ze toch maandenlang klappen op? Ik snap je punt niet.
3. Co's regelen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zelf heb ik bij mono meer dan 20 welwillende personen gehad die reageerden op de forumaanvraag naast de personen van oude werelden die werden benaderd waarvan ik het grootste deel toch wel heb kunnen plaatsen. Slechts een enkeling is de perfecte co die je zoekt, actief, gezellig, ervaren. Een groot deel was jong, onervaren maar wel gezellig en actief. Alleen daar kun je er niet te veel van hebben in je stam, aangezien het niveau er drastisch mee omlaag gaat (en wij hebben Oussama al dus meer van hem kan écht niet.). Kortom, als je boot lek is en je blijft er maar water uit scheppen dan kom je nog steeds nergens op de lange termijn. In Mono begon het met 1 account die zei, ik heb een co nodig, waar dan ineens 6 accounts op inhaken en hele teams vragen. Op zeer korte termijn laten ze ineens niks meer van zich horen en is er enige spoed bij, op een gegeven moment (en dat zeg ik uit eigen ervaring) is het erg lastig om nog co's te vinden. Iedereen vist uit dezelfde vijver waardoor soms het tempo te laag ligt om de vallende gaten op te vullen, al helemaal in een onaantrekkelijke stam als Risk of Mono.
Je vergelijkt ook wel appels met peren, ik weet zeker dat er meer mensen bij een underdog willen spelen met veel front. Geeft veel uitdaging en je kan er veel leren, vind dus niet echt dat je het kan vergelijken met het zoeken naar co-spelers in Mono.
 

DeletedUser75413

Guest
1. De wereld is 4,543E9 jaar oud.
2. Stel we hebben het over w49 (5 maanden oud), ze vangen nou al 2-3 maanden klappen op, dan vangen ze toch maandenlang klappen op? Ik snap je punt niet.
3. Co's regelen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zelf heb ik bij mono meer dan 20 welwillende personen gehad die reageerden op de forumaanvraag naast de personen van oude werelden die werden benaderd waarvan ik het grootste deel toch wel heb kunnen plaatsen. Slechts een enkeling is de perfecte co die je zoekt, actief, gezellig, ervaren. Een groot deel was jong, onervaren maar wel gezellig en actief. Alleen daar kun je er niet te veel van hebben in je stam, aangezien het niveau er drastisch mee omlaag gaat (en wij hebben Oussama al dus meer van hem kan écht niet.). Kortom, als je boot lek is en je blijft er maar water uit scheppen dan kom je nog steeds nergens op de lange termijn. In Mono begon het met 1 account die zei, ik heb een co nodig, waar dan ineens 6 accounts op inhaken en hele teams vragen. Op zeer korte termijn laten ze ineens niks meer van zich horen en is er enige spoed bij, op een gegeven moment (en dat zeg ik uit eigen ervaring) is het erg lastig om nog co's te vinden. Iedereen vist uit dezelfde vijver waardoor soms het tempo te laag ligt om de vallende gaten op te vullen, al helemaal in een onaantrekkelijke stam als Risk of Mono.

Aangezien jullie een BG hebben kun je die klappen die al ''maandenlang'' aan de gang zijn met gemak tegen houden en counteren. Maandenlang is maar hoe je het oppakt. In deze fase kun je met een goede BG/NAP of whatever flink wat aanrichten. Als jullie daar dan niet voor kiezen, is dat je eigen fout.

Co's regelen ja dat is een job opzich, maarja dat moet iedereen dan doen. En je kan wel bepaalde eisen gaan stellen aan co's die je wilt hebben, maar als deze er niet zijn moet je water bij de wijn doen of eventueel nieuwe spelers zelf opleiden. Indien je dit niet doet, moet je ook niet aankomen met inactieve accounts etc. Als je bijv 2 spelers op 1 acc hebt en die pakken er een onervaren co bij, die ze opleiden met 2 man dan is dat zo gepiept indien je er tijd insteekt. Maar de huidige spelers van nu hebben daar geen zin in en willen dat de co's met ervaring(en) komen aanwaaien.

Een Oussama bijv (ken ik ook) is een niet ervaren speler. Indien je genoeg tijd en energie in hem steekt, kan die zo mee spelen (Als die zic hwat volwassener gedraagt) Waar een wil is, is een weg!
 
Bovenaan