Firm vs Borg vs

DeletedUser3306

Guest
En michael, red je het nog? :D

mja ben ik eindelijk helemaal afgekickt van tribalwars, komt me broer weer die wil dat ik ga spelen :(

btw, WTF is er gebeurt? geen =BB= meer?
 
Reactiescore
28
En michael, red je het nog? :D

mja ben ik eindelijk helemaal afgekickt van tribalwars, komt me broer weer die wil dat ik ga spelen :(

btw, WTF is er gebeurt? geen =BB= meer?

inactieve spelers en/of baggerclusters aan fronten die ingemaakt werden
je kent het vast wel ;)
 

DeletedUser

Guest
inactieve spelers en/of baggerclusters aan fronten die ingemaakt werden
je kent het vast wel ;)

Schuld van =BB= zelf hadden ze dat maar beter moeten coordineren, je kent het gezegde een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen.

Raar dat naar CDM =BB= het zelfde overkomt:rolleyes:
 
Reactiescore
28
vergeet exodus niet, en chaos,

king's argumenten hielden (voor een keer) steek. jij haalt er weer dingen bij die er niks mee te maken hebben...

chaos fuseerde met Trust tot exodus. exodus-leiding is gestopt, deel ging naar FIRM (ja, uw eigen stam) en een deel naar CdM.
 

DeletedUser

Guest
Chaos fuseerde met trust inderdaad en daarnaar viel eXodus uit elkaar maar dat hoort niet bij het =BB= en CDM gedeelte vind ik.
 
Reactiescore
1.733
exodus viel omdat ze geen kant meer op konden :). inactieve accounts. + groundus die het spel zat was.
 

DeletedUser2588

Guest
Hallo, waarschijnlijk zijn jullie mij allang vergeten ofzo :D


Maar FIRM en BORG veel respect voor die fantastische aanval hoor.
En MDG ook ongelooflijk veel respect voor die fantsische blocks die je levert

Ik vind het bijna jammer dat ik ben gestopt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou dit topic nog maar niet opslot doen maar ik zou wel die laatste Vs weg halen
 

DeletedUser

Guest
Ja firm en borg zijn goeie vriendjes



Doodles op 10.05. om 23:44 uur
Claim
Dit dorp is al geclaimt door: proxis2

[village]
563|52[/village]

Wat moet jij daarmee? LOL :')

Doodles op 12.05. om 14:35 uur
Ondersteuning, ik heb 21.000 Zware... Waar wil je ze hebben?

proxis2 op 12.05. om 14:38 uur
[village]358|533[/village] aub

Doodles op 12.05. om 16:04 uur
Okay, ik zal het nu versturen...

Doodles op 12.05. om 16:13 uur
Ik heb ook nog 4 andere def dorpen die ik kan missen, maar daar zit ook boog bij. Als je een dorp hebt onder dreiging met boog op 3 zeg je het maar, anders een ander dorp en dan stuur ik alleen zwaard en speer.

proxis2 vandaag om 10:00 uur
nu hoop ik dat ze het dorp waar ollie al die fakes op af had gestuurd geen nieuwe aanvallen op af sturen, dan heb ik een probleem..

hoe gaat het met de aanvallen op zopet, jullie (en wij natuurlijk ^^)hebben een mooi resultaat bereikt daarmee.

die troepen die je stuurt komen nu aan in een dorp van andy, hij heeft het weten te veroveren, alle andere dorpen staan wel gedekt of worden de komende anderhalf uur wel gedekt doordat ik dus die troepen uit dat ene dorp heb terug getrokken en opnieuw verzonden.

laat je me weten wanneer er weer aanvallen op *dtw* gepland staan? kan dan eventueel weer een vv op me nemen dan

mvg proxis2

Deze mededelingen werden door proxis2 doorgestuurd.

andy11 vandaag om 11:36 uur
Vowa stuurt ge da door ?
 

DeletedUser

Guest
oh , proxis , als die komende aanvallen op dtw bekend zijn , stuur het effe door

thx ;)
 

DeletedUser571

Guest
Je gooit jezelf wel te grabbel. Eerst die mislukte aanvallen en nu dit weer.
 
Bovenaan