Firm vs Borg vs

DeletedUser

Guest
Jij bent nog zinlozer dan ik in het kwadraat.

@Zeromax:
De vreemdste dingen gebeuren nou eenmaal blijkt maar. Ze hebben dit als eens eerder gedaan, weliswaar een andere reden... ... ...

En bij machtsverheffing of een vergelijking?
 

DeletedUser19263

Guest
wat ik merk hé , dat jullie allemaal een grote mond hebben en een klein hart

wat voor BS is dit eigenlijk , durven jullie nu niks , Firm zou moeten doordrukken , als ze aant winnen zijn , plankgas.. , maar neen , oh dorpenruil , ok , aub vriendjes ...


amaai , sluit dit topic maar , jullie zouden beter weer fuseren , je kunt hier niemand meer geloven

weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:


weet je wat ik merk he.. dat iedereen een @!@#(*)&@ hekel aan jou heeft, en aan hem niet, zou dat ook een rol spelen?:eek:
 

DeletedUser4045

Guest
weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:

Hij heeft zijn dorpen nog. :)
 
Reactiescore
1.734
weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:


niet zo stoer doen ;).


wees blij dat je kon ruilen anders had je nog helemaal niks gehad. en wees blij met die nap want ik was je gewoon weer komen opzoeken :) alleen omdat het gewoon zo leuk is :)
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:

mooi , jammer dat het je eigen verdienste niet is , dus moet je er niet mee lopen stoefen
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ik merk he,

spelers die eigenlijk nog nooit een aanvalletje over hun heen hebben gekregen, hier de meeste praatjes hebben

Verslagen tegenstanders
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
2 sonnie 44,52 Mio.
262 zeromax 1,28 Mio.


zie je het verschil:rolleyes:

zoals ik al is hebt gezegd die rang moet je samen zien met je verloren dorpe...
 

DeletedUser

Guest
Wie had het ook weer over die ODD ranking?

ODD ranking komt ook meestal door OS;) Mijn verdedigers zijn veel gedood bij the scorp, svennie en olssen en keith. Maar ik krijg daar geen punten voor, de verdediger met OS wel.

Trouwens, sta je 2de op die lijst, dat heb je nog nooit aan ons vertelt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wie had het ook weer over die ODD ranking?

ODD ranking komt ook meestal door OS;) Mijn verdedigers zijn veel gedood bij the scorp, svennie en olssen en keith. Maar ik krijg daar geen punten voor, de verdediger met OS wel.

Trouwens, sta je 2de op die lijst, dat heb je nog nooit aan ons vertelt:rolleyes:

daarmee dat je het samen moet zien met het aantal verloren dorpen, want na een tijd geraken ze toch door de OS van de stam, en dan komt het er op aan om zelf te overleven ;)
 

DeletedUser

Guest
mooi , jammer dat het je eigen verdienste niet is , dus moet je er niet mee lopen stoefen

Gezien dat het de verdedigingsranking is, moet die gesponserd worden door de aanvaller wil je stijgen op die lijst dus het kan nooit echt je "eigen verdienste" zijn. Als je geen speler hebt die je wil aanvallen (behalve mss eens een scoutje,...) kan je dus ook niet veel stijgen. En gezien sonnie rang 2 behaald heeft al dan niet met veel def van bondgenoten, stamgenoten,... het is en blijft zijn account en dus hij heeft die troepen met veel hulp en eigen troepen verslagen. ;) En of hij daar nu veel dorpen bij verliest of niet moet je niet weer over beginnen want daar is al discussie genoeg rond gevoerd.

Tenzij je natuurlijk zelf hoger geraakt op de ranking door jezelf steeds aan te vallen, dan is het natuurlijk wel je eigen verdienste:rolleyes::p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat ik merk hé , dat jullie allemaal een grote mond hebben en een klein hart

wat voor BS is dit eigenlijk , durven jullie nu niks , Firm zou moeten doordrukken , als ze aant winnen zijn , plankgas.. , maar neen , oh dorpenruil , ok , aub vriendjes ...


amaai , sluit dit topic maar , jullie zouden beter weer fuseren , je kunt hier niemand meer geloven

Dat vind ik ook van jouw zoveel bijzonders heb ik van jouw ook nog nooit gezien.

Je bent niet bij de gespreken geweest dus je kan hier niet over oordelen, waarbij ik wel kwijt wil dat jullie al vanaf het begin zeggen de oorlog te winnen met *DTW* en steeds met die mooei statjes erbij en het zit eventjes weer tegen gelijk stopt =BB= er weer mee ( 2ex ) en dan snel naar *DTW* toe gaan. En dan noem je ons mietjes ? kijk eerst eens in die spiegel grote jonge voor je zulke onzin uitslaat.
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik ook van jouw zoveel bijzonders heb ik van jouw ook nog nooit gezien.

Je bent niet bij de gesprekken geweest dus je kan hier niet over oordelen, waarbij ik wel kwijt wil dat jullie al vanaf het begin zeggen de oorlog te winnen met *DTW* en steeds met die mooie statjes erbij en het zit eventjes weer tegen gelijk stopt =BB= er weer mee ( 2ex ) en dan snel naar *DTW* toe gaan. En dan noem je ons mietjes ? kijk eerst eens in die spiegel grote jonge voor je zulke onzin uitslaat.

Bovenstaande woorden heb ik nooit in de mond genomen , dat heb je zelf geconcludeerd .
Borg en jij kunnen onze situatie nie begrijpen , daar liggen jullie te safe voor ...
EN die gesprekken , daar hoef je niet bij te zijn om te zien wat er gebeurd, een feit is een feit , dorpen ruilen met een zogezegde vijand is een teken van zwakte , ofwel maak je vriendjes ofwel verpletter je ze , je hakt niet de ene hand af om dan de andere te schudden . Dus er is maar 1 conclusie , jullie zijn weer vriendjes ...
------------
De reden om naar dtw te gaan is misschien omdat ze ook aanvallend ingesteld zijn ... , ik heb me nooit gemoeid of bezig gehouden met fusies en stambeslissingen
ALS HET WEER WAT TEGEN ZIT stap ik niet uit de stam om er een dag nadien weer bij te kruipen , dus hou jij ook maar je mond als , standvastig kun je het niet noemen .

Ach , iets bijzonder van mij , ik hoef hier niks te bewijzen , dat doe ik in RL , Ik sta toch in de TOP 15 ODA stats , das al meer dan genoeg voor mij
Een beetje op het forum zeveren , dat vind ik wel leuk , en af en toe dorpjes pakken van BORG/B0RG , das een hobby...
 

DeletedUser

Guest
Bovenstaande woorden heb ik nooit in de mond genomen , dat heb je zelf geconcludeerd .
Borg en jij kunnen onze situatie nie begrijpen , daar liggen jullie te safe voor ...
EN die gesprekken , daar hoef je niet bij te zijn om te zien wat er gebeurd, een feit is een feit , dorpen ruilen met een zogezegde vijand is een teken van zwakte , ofwel maak je vriendjes ofwel verpletter je ze , je hakt niet de ene hand af om dan de andere te schudden . Dus er is maar 1 conclusie , jullie zijn weer vriendjes ...
------------
De reden om naar dtw te gaan is misschien omdat ze ook aanvallend ingesteld zijn ... , ik heb me nooit gemoeid of bezig gehouden met fusies en stambeslissingen
ALS HET WEER WAT TEGEN ZIT stap ik niet uit de stam om er een dag nadien weer bij te kruipen , dus hou jij ook maar je mond als , standvastig kun je het niet noemen .

Ach , iets bijzonder van mij , ik hoef hier niks te bewijzen , dat doe ik in RL , Ik sta toch in de TOP 15 ODA stats , das al meer dan genoeg voor mij
Een beetje op het forum zeveren , dat vind ik wel leuk , en af en toe dorpjes pakken van BORG/B0RG , das een hobby...

Haha, mooi beargumenteerd;)
 
Bovenaan