Finity: The World Invasion

DeletedUser75798

Guest
Geheel BaBe is idd verantwoordelijk voor acties van haar eigen leden, doet een lid iets wat jij niet goedkeurt moet je diegene ermee confronteren om het beter te maken.
Zolang dat niet gebeurd... Tsja zul je dit blijven horen.
Maar fair enough, niet iedereen in BaBe heeft er mee te maken, maar zolang we niet weten wie, kunnen we lastig een dader aanwijzen natuurlijk, het enige wat duidelijk is, is dat er sowieso iemand in BaBe mee te maken heeft, dus wijzen wij logischerwijs ook naar BaBe op dit moment:)

Snap je redenering, maar zolang wij niet weten wie die Jan/adam of whatever is kunnen wij niet weten of die in BaBe zit of contacten heeft met ons.
 

DeletedUser34772

Guest
Dat klopt, maar je kan wel fair-play aanmoedigen, door bijvoorbeeld je stamleiding er van te overtuigen een tijdelijke nap aan te gaan met het getroffen account, of als dat te veel gevraagd is zou je de beslissingen van je front spelers om een nap te sluiten nog wel kunnen respecteren, en hen niet aanmoedigen deze akkoorden te breken door ze nietig te verklaren. Evenals het kata gedrag dat wat uit de hand begint te lopen, waardoor ik zelfs even overwogen heb Calvin's safe helemaal plat te leggen voor de fun.
 

DeletedUser75798

Guest
Een NAP is er toch al? Voor de rest moedigt ons account & onze buren aan ons stuk front fair-play toch wel toe hoor...
 

DeletedUser63354

Guest
Babe is pas gaan kata'en toen er kata's richting Killb gestuurd werden (op de boeren).
 

DeletedUser75798

Guest
Kata's worden al de hele tijd gebruikt, maar de gebouwen waarop ze vliegen verschillen wel wat atm.
 

DeletedUser63354

Guest
Waarom worden de afspraken over kata's niet nogmaals geopend? Er zijn geen afspraken, die zijn toendertijd duidelijk afgewezen, maar nu zeiken beide kanten er nog steeds om.
 
Reactiescore
661
Laten we er dan maken?
Alleen verzamelplaats?
 
Reactiescore
661
Ja muur ja, ok, indien je het echt niet kan laten, pak dan de enorm tactische schuilplaats er ook nog bij.

:)
 

DeletedUser73082

Guest
Gwn hoofdgebouw kata'en yolo wij zijn babe er zijn geen bewijzen yolo
 

DeletedUser76569

Guest
ik normaliter muur en verzamelplaats durf ik ook wel es te kata'n...

Van de actie wist ik niets van af... zag pas die hoofdgebouwen en smedjes neergaan terwijl ik rapportjes keek.
Wist ook niets af van de actie... paar dagen minder actief geweest IG.


PS: dit is niet om iets goed te praten.
Maar hierbij wil ik namens mezelf en denk ook wel m'n mede-spelers onze excuses betonen.
 
Reactiescore
117
ik normaliter muur en verzamelplaats durf ik ook wel es te kata'n...

Van de actie wist ik niets van af... zag pas die hoofdgebouwen en smedjes neergaan terwijl ik rapportjes keek.
Wist ook niets af van de actie... paar dagen minder actief geweest IG.


PS: dit is niet om iets goed te praten.
Maar hierbij wil ik namens mezelf en denk ook wel m'n mede-spelers onze excuses betonen.

Er is toch idmand van jullie fanatiek wezen kata-en Chris, dat jun je niet ontkennen.
 
Bovenaan