Finity: The World Invasion

DeletedUser73082

Guest
Hij was bewezen connected met BaBe hoor. In de post van EvW komt in ieder geval naar voren dat hij een spy was.
Ik zal even duidelijkheid geven als het niet duidelijk is

->Ik kreeg een pm van een speler van 26 punten dat wij het echte target waren van jullie massa (herinner je even Sjeinen/Deceived 1 fake 1 echt). Jan was hiervan op de hoogte, ik & mijn andere co speler Daan. Verder niemand omdat ik het niet serieus nam en niks met de info verder gedaan heb.
-> Die info is bij BaBe gekomen
-> Ik ben uiteraard de spy niet :p, van Daan weet ik het ook 100 procent
-> Jan is BaBe spy

-> Jan, dus connected aan BaBe zet precies op het moment dat edels aankomen en een blitz georganiseerd wordt het account doelbewust op een globe ban die gewoon aanvalbaar is (voor 2 uurtjes uitgezonderd)
-> Nu wil jij me er serieus van overtuigen dat de zaak totaal niet stinkt, het slechts een beetje 'toevallig' is, en dat niemand bij BaBe er bij betrokken is. Zet aub je bril af en kijk hier is voor 1x objectief naar.
 

DeletedUser76132

Guest
:eek: Babe kan ook andere dingen plannen die de wereld kunnen veranderen. Daar laat ik alleen niks over los, maar het wijst absoluut niet duidelijk naar het "feit" dat hij weet heeft van wat Jan heeft gedaan. En je zegt dat Babe DW zou gaan verkrachten, dat is een onterechte aanname, dus die kan je maar beter niet weer maken. En dat die speler van Killb er niets mee te maken heeft is al wel duidelijk, als je de andere topics ook las. Hij speelt namelijk niet op hetzelfde account als die Harm, alleen heeft hij voor de grap een naam aangenomen die erop lijkt.

pffff. ziek persoon, we hebben de skills van BABE gezien, als ze iets plannen om de wereld te winnen zal dat niet game gerelateerd zijn of betrekking hebben tot fair play. maarja mochten we jou geloven staat er nog iets groots op de planning?

bovendien zeg je ergens dat het mogelijk is dat de persoon die dit deed het zomaar doet en geen contacten met babe heeft... heb je de screens en bewijzen gelezen? vind je dat geen toeval? want als je dingen echt zo ziet kan je beter een staatslot kopen...
 

DeletedUser72576

Guest
Dus je negeert de logs waarin Alex uiterst dubieuze uitspraken doet.:rolleyes: Vermoeden confirmed je steekt je kop in het zand. Wereldveranderende gebeurtenissen zouden plaatsvinden, maar dat dit niet openlijk verteld mocht worden. Nou 1+1=2 DBTD en DW leegzetten en gereed maken voor de incs van Babe. Waardoor Babe op beide accounts had kunnen doorlopen en uitschakelen. Bij DBTD deels gelukt en bij DW kunnen voorkomen, maar tezamen met de case Cabbie zou dat ervoor zorgen dat er een drietal frontaccounts al dan niet tijdelijk zouden zijn uitgeschakeld van Finity. Je weet zelf denk ik wel wat voor een invloed dat kan uitoefenen op een stam? Plus welk gigantisch voordeel jullie dat biedt. Alex woorden zijn dan simpel te verklaren dat de wereld snel gespeeld zou zijn, want dat had dan nog wel dit jaar kunnen gebeuren wanneer er niet adequaat was ingegrepen door Finity en support team.;)

Negeer ik die ja? Ik zeg toch dat ik daar niets over loslaat omdat ik de Babe plannen niet op AF ga gooien? Wereldveranderende gebeurtenissen gaan plaatsvinden, niet zouden. Meer ga ik daar ook niet over loslaten, want ik geef veel te veel informatie weg.

Nuke Incomming en Squirtle, ik zal vanavond nog wel even reageren, moet nu weg :)
 

DeletedUser69389

Guest
Negeer ik die ja? Ik zeg toch dat ik daar niets over loslaat omdat ik de Babe plannen niet op AF ga gooien? Wereldveranderende gebeurtenissen gaan plaatsvinden, niet zouden. Meer ga ik daar ook niet over loslaten, want ik geef veel te veel informatie weg.

Nuke Incomming en Squirtle, ik zal vanavond nog wel even reageren, moet nu weg :)

Dus er gaan nog meer stabbers en spionnen uit de mouwen van sommige babe spelers geschud worden? Bedankt voor de tip.:cool:
 

DeletedUser73972

Guest
Negeer ik die ja? Ik zeg toch dat ik daar niets over loslaat omdat ik de Babe plannen niet op AF ga gooien? Wereldveranderende gebeurtenissen gaan plaatsvinden, niet zouden. Meer ga ik daar ook niet over loslaten, want ik geef veel te veel informatie weg.

Nuke Incomming en Squirtle, ik zal vanavond nog wel even reageren, moet nu weg :)

Toevallig wanneer manu net de harde bewijzen post waar jij om vroeg?

Laat Alex ofzo hier eens posten, of laat Willem eens afkomen, het lijkt me wel het moment voor hen om proberen te bewijzen dat ze niets met die Jan te maken hebben & dat ze die info van die 26p speler van Manu of Daan hebben gekregen *kuch kuch*
 
Reactiescore
38
Ik ben het er mee eens dat je Babe nu nog niet direct de schuld mag geven van wat hier gebeurd is. Ten eerste is er niets van sluitend bewijs, ook al stinkt het gewoon erg hard en is er een dubieuze post. Die post kan loos alarm zijn en het kan evengoed een lone wolf zijn die alleen gehandeld heeft en het 'because reasons' heeft gedaan. Ik vind het dan ook niet terecht dat gezegd wordt dat Babe dit sowieso gedaan heeft (tenzij er meer en beter bewijs zou zijn?). Ten tweede ben ik er ook bijna 100% zeker van dat het, als het uit Babe komt, het slechts een klein aantal spelers is en zeker niet de hele stam. Ik geloof toch absoluut niet dat een gehele stam zich zo laag zou laten zakken zonder dat er mensen de stam gaan verlaten. Daarom vind ik dus ook niet dat je 'Babe' de schuldige kan noemen. Iets teveel veralgemening zou ik zeggen.

Waar ik Babe (of toch vooral een paar van hun spelers) kwaad neem, is dat ze geen NAP nemen en DBTD tijdelijk niet meer aanvallen. Het is hier duidelijk dat dit geen intern conflict is waar Finity zelf de schuld aan heeft. Moest het zich enkel beperken tot één account waarvan het hele team (als die er is) wegens stamconflict het eigen acc verneukt en de regels breekt, dan mag uiteraard wel aangevallen worden. Maar helaas vrees ik dat dit geen zo'n geval is en er duidelijk kwaad spel mee gemoeid is.

En moest het toch zo zijn dat dit een vreemd spelletje is vanuit de kant van Finity zoals enkele Babe spelers beweren (al zie ik daar op dit moment geen enkele reden toe.), dan zal dit waarschijnlijk wel snel aan het licht komen. In dat geval dan ook veel succes aan Babe gewenst en moge jullie Finity met de grond gelijk maken.
 

DeletedUser59200

Guest
Waar ik Babe (of toch vooral een paar van hun spelers) kwaad neem, is dat ze geen NAP nemen en DBTD tijdelijk niet meer aanvallen. Het is hier duidelijk dat dit geen intern conflict is waar Finity zelf de schuld aan heeft. Moest het zich enkel beperken tot één account waarvan het hele team (als die er is) wegens stamconflict het eigen acc verneukt en de regels breekt, dan mag uiteraard wel aangevallen worden. Maar helaas vrees ik dat dit geen zo'n geval is en er duidelijk kwaad spel mee gemoeid is.

Wij hebben met finity gesproken namen het account killb wij kwamen met het voorstel om een tijdelijke NAP op te stellen totdat de problemen opgelost zijn. Ze vonden het netjes dat wij hiermee kwamen en we hebben dus wel degelijk een NAP tijdelijk.
Verder weten wij niks van de stab af en om meteen je vingers naar iemand te wijzen zonder bewijs is natuurlijk niet goed.
We hopen dat dit snel opgelost kan worden en een mooie eerlijke strijd van kunnen maken.
 

DeletedUser73082

Guest
Mike praat niet voor Finity of voor mijn account, het is blijkbaar te moeiljik ook voor ons om emoties voor een spelletje voor zichzelf te houden :p Dit verhaal gaat zijn staartje krijgen maar voor nu gewoon even stilte.
 

DeletedUser73082

Guest
Ik heb net te horen gekregen dat deze Jan nooit eerder op W43 heeft gespeeld en dus geen eerdere vendetta's had tegen Finity wat hem besloot tot deze actie. Het is dus duidelijk dat zonder verdere voorgeschiedenis de speler 2 weken geleden op mijn account is gekomen met de intentie om het acc te verneuken en om informatie door te geven aan de enige vijand die Finity op het moment daar heeft, BaBe. Met een objectieve en logische manier van kijken zul je toch denk ik inzien dat de kans werkelijk waar nihil is dat BaBe hier niks mee te maken heeft.
 
Reactiescore
372
Ik zal maar weer niks zeggen over de grootste stabstam van W43. Dan ben ik weer een zeikerd :D Stelletje paupernoobjes

@Twan, ik heb jou maanden geleden gewaarschuwd over Alex en ook Willem. Zie nu :)
 

DeletedUser68252

Guest
Daarnaast mijn vraag voor Finity.
Wat heeft dit te betekenen? http://i68.tinypic.com/2cfs11e.png

Trucje uit de oude doos waarin sommige nog wel eens trappen, dan worden sommige mensen nog wel eens greedy en nemen ze zonder echt na te denken de vv aan. Het resultaat, ze kunnen 24u niet aanvallen. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Trucje uit de oude doos waarin sommige nog wel eens willen trappen, dan worden sommige mensen nog wel eens greedy en nemen ze zonder echt na te denken de vv aan. Het resultaat, ze kunnen 24u niet aanvallen. :p

Hoi Esta welkom op W43:)
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zal maar weer niks zeggen over de grootste stabstam van W43. Dan ben ik weer een zeikerd :D Stelletje paupernoobjes

@Twan, ik heb jou maanden geleden gewaarschuwd over Alex en ook Willem. Zie nu :)

Naja, ik weet het ook niet echt. Ik vind het moeilijk om te geloven dat zij hierachter zitten. Ondanks dat Willem en ik in het begin een andere kijk op bepaalde zaken hadden, ging het toch redelijk toen we wat langer samen dingen deden (alhoewel ik steeds minder actief werd). Alex heb ik nooit echt rare dingen zien doen, dus daar weet ik het ook niet van. Kan me niet voorstellen dat hij hier allemaal achter zit.
 

DeletedUser73657

Guest
Willem en alex waren w39 ook leider ( willem toch, alex speelde iig op hetzelfde acc.) Daar hebben ze ook spionnen gebruikt en naps verbroken ;)
 
Reactiescore
372
Willem en alex waren w39 ook leider ( willem toch, alex speelde iig op hetzelfde acc.) Daar hebben ze ook spionnen gebruikt en naps verbroken ;)

Yup precies, daarom dat ik hier ook totaal niet verbaasd over ben. Deze situatie met Deceived en de spys is precies wat zij zouden doen. Ze zijn sowieso niet te vertrouwen en dat heb ik tijdens de leidingsgesprekken tussen Finity en BaBe al zo vaak gezegd, daarom dat we uiteindelijk ook verder gingen in een chat zonder Willem en Alex. Nja misschien dat de wereld nu eens een keer wakker geschud is. Want laten we eerlijk wezen, het is nu wel een keer genoeg geweest BaBe...
 

DeletedUser61042

Guest
Willem als stamleider, wat had je verwacht :p

Ik ben het er mee eens dat je Babe nu nog niet direct de schuld mag geven van wat hier gebeurd is. Ten eerste is er niets van sluitend bewijs, ook al stinkt het gewoon erg hard en is er een dubieuze post. Die post kan loos alarm zijn en het kan evengoed een lone wolf zijn die alleen gehandeld heeft en het 'because reasons' heeft gedaan. Ik vind het dan ook niet terecht dat gezegd wordt dat Babe dit sowieso gedaan heeft (tenzij er meer en beter bewijs zou zijn?). Ten tweede ben ik er ook bijna 100% zeker van dat het, als het uit Babe komt, het slechts een klein aantal spelers is en zeker niet de hele stam. Ik geloof toch absoluut niet dat een gehele stam zich zo laag zou laten zakken zonder dat er mensen de stam gaan verlaten. Daarom vind ik dus ook niet dat je 'Babe' de schuldige kan noemen. Iets teveel veralgemening zou ik zeggen.

Waar ik Babe (of toch vooral een paar van hun spelers) kwaad neem, is dat ze geen NAP nemen en DBTD tijdelijk niet meer aanvallen. Het is hier duidelijk dat dit geen intern conflict is waar Finity zelf de schuld aan heeft. Moest het zich enkel beperken tot één account waarvan het hele team (als die er is) wegens stamconflict het eigen acc verneukt en de regels breekt, dan mag uiteraard wel aangevallen worden. Maar helaas vrees ik dat dit geen zo'n geval is en er duidelijk kwaad spel mee gemoeid is.

En moest het toch zo zijn dat dit een vreemd spelletje is vanuit de kant van Finity zoals enkele Babe spelers beweren (al zie ik daar op dit moment geen enkele reden toe.), dan zal dit waarschijnlijk wel snel aan het licht komen. In dat geval dan ook veel succes aan Babe gewenst en moge jullie Finity met de grond gelijk maken.

Ik kan totaal in deze post vinden jasper en geef je groot gelijk in deze post want er zijn gewoon nog niet voldoende bewijzen om het geheel aan babe te linken.
 

DeletedUser75798

Guest
Yup precies, daarom dat ik hier ook totaal niet verbaasd over ben. Deze situatie met Deceived en de spys is precies wat zij zouden doen. Ze zijn sowieso niet te vertrouwen en dat heb ik tijdens de leidingsgesprekken tussen Finity en BaBe al zo vaak gezegd, daarom dat we uiteindelijk ook verder gingen in een chat zonder Willem en Alex. Nja misschien dat de wereld nu eens een keer wakker geschud is. Want laten we eerlijk wezen, het is nu wel een keer genoeg geweest BaBe...

Met alle respect, maar je doelt eerst op Willem & Alex, waarna je direct naar heel BaBe wijst? :p
 

DeletedUser71655

Guest
Geheel BaBe is idd verantwoordelijk voor acties van haar eigen leden, doet een lid iets wat jij niet goedkeurt moet je diegene ermee confronteren om het beter te maken.
Zolang dat niet gebeurd... Tsja zul je dit blijven horen.
Maar fair enough, niet iedereen in BaBe heeft er mee te maken, maar zolang we niet weten wie, kunnen we lastig een dader aanwijzen natuurlijk, het enige wat duidelijk is, is dat er sowieso iemand in BaBe mee te maken heeft, dus wijzen wij logischerwijs ook naar BaBe op dit moment:)
 

DeletedUser54299

Guest
Geheel BaBe is idd verantwoordelijk voor acties van haar eigen leden, doet een lid iets wat jij niet goedkeurt moet je diegene ermee confronteren om het beter te maken.
Zolang dat niet gebeurd... Tsja zul je dit blijven horen.
Maar fair enough, niet iedereen in BaBe heeft er mee te maken, maar zolang we niet weten wie, kunnen we lastig een dader aanwijzen natuurlijk,
Wij weten ook niet wie, als er al iemand is. Daarom gaan wij ervan uit dat er niemand iets mee te maken heeft.

het enige wat duidelijk is, is dat er sowieso iemand in BaBe mee te maken heeft, dus wijzen wij logischerwijs ook naar BaBe op dit moment:)
daar is nog steeds geen bewijs van, heel duidelijk dus...
 
Bovenaan