FFFL vs AFE

DeletedUser

Guest
ik zou nog graag een gesprek met je voeren, na hetgene wat ik van je gehoord heb.

Een gesprek kan je altijd met mijn voeren:p haha
maar waarover dan.?? Je kan me wel misschien pm sturen hierzo...

@t dragon slasher
Bedankt voor de woorden..
Ik heb toevallig wel even gekeken deze dagen naar FFFL:p
maar ga er maar vanuit dat ik niet terugkom want de tijd wil ik niet meer aan besteden:p en de fun is helemaal weg aangezien de kats verkeerd werden gebruikt(in mijn ogen:eek:)weet niet als dat nog steeds zo is?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk worden katas overdreven gebruikt, neem aan door +- iedereen, mezelf incluis.
Zou wel wat spannender zijn met evt. de max. boerderijopslag onafhankelijk van het level van de boerderij zelf, maar dat is nu juist eigen aan deze wereld en dat maakt die sloop-tacktiek ook zo effectief.
 

DeletedUser

Guest
@ Cheeta:

ja dat is een keuze, maar als de vijand het doet ga jij het terug doen.
Hoe wil jij de kata's dan gaan gebruiken?
Ik kijk hier niet zo vaak op..
liever doe ik het via pm/
 

DeletedUser29828

Guest
Kata's werden vroeger in de tijd van de middeleeuwen om belangrijke gebouwen tijdens gevechten met de grond gelijkt gemaakt.
Dat kan dus hier ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
38
Een gesprek kan je altijd met mijn voeren:p haha
maar waarover dan.?? Je kan me wel misschien pm sturen hierzo...

@t dragon slasher
Bedankt voor de woorden..
Ik heb toevallig wel even gekeken deze dagen naar FFFL:p
maar ga er maar vanuit dat ik niet terugkom want de tijd wil ik niet meer aan besteden:p en de fun is helemaal weg aangezien de kats verkeerd werden gebruikt(in mijn ogen:eek:)weet niet als dat nog steeds zo is?

In alles wat je zegt, geef ik je gelijk. :eek:

En er van uitgaan dat je terug komt doe ik zeker niet. :p
Je bent duidelijk geweest toen je afscheid nam van FFFL en nu nog steeds. :cool:

Maar dit is misschien een klein beetje of topic. :D
Wel leuk om je nog eens te horen na die lange tijd. :)
 

DeletedUser

Guest
zeker en erg jammer cheeta dat je weg ging,
maar we blijven door knallen op AFE!
we maken ze tot de grond gelijk voor jou xD

mvg,

bartje
 

DeletedUser

Guest
@ Cheeta:

ja dat is een keuze, maar als de vijand het doet ga jij het terug doen.
Hoe wil jij de kata's dan gaan gebruiken?
Ik kijk hier niet zo vaak op..
liever doe ik het via pm/

Uiteraard als er kata's in het spel zitten dan is het ieder ze eigen keuze om er gebruik van te maken..
ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment kats op dorpen van mij had gekregen en op een gegeven moment ze ook ging aanschaffen aangezien ik er wel voordelen in zag..

Maar ik vind op een gegeven moment een heel dorp kapot maken niet leuk en aangezien dat in deze wereld heel erg werd begon bij mij de funfactor ook steeds minder te worden.
ik denk dat er wel bepaalde oplossingen zijn maar ik ga ervanuit dat die niet meer zullen komen..

ik heb je bericht hier gestuurd;)

Suc6 aan FFFL en AFE verder!
 
Reactiescore
38
Ik ben bijna 100 % zeker dat het massale gebruik van kata's is begonnen bij noobs. ;)

Die gasten konden niet timen en verloren dus edels...
Hun enige oplossing was dan weer een massale kata aanval op dat ene dorp waardoor het zelf zonder timen in te nemen was.

Zo is dat idee dus denk ik uitgegroeid en werd het ook verder zo gebruikt.

Persoonlijk ben ik zelf meer een ram gebruiker waarbij ik puur op timeskills een dorp over kan nemen.
Al blijft de toestemming wel veel steken de laatste tijd en is dit dus wat irri. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben bijna 100 % zeker dat het massale gebruik van kata's is begonnen bij noobs. ;)

Die gasten konden niet timen en verloren dus edels...
Hun enige oplossing was dan weer een massale kata aanval op dat ene dorp waardoor het zelf zonder timen in te nemen was.

Zo is dat idee dus denk ik uitgegroeid en werd het ook verder zo gebruikt.

Persoonlijk ben ik zelf meer een ram gebruiker waarbij ik puur op timeskills een dorp over kan nemen.
Al blijft de toestemming wel veel steken de laatste tijd en is dit dus wat irri. :D

vandaar dat je zo weinig verovert (A) hahah, geintje ;)
 

DeletedUser

Guest
#cheetathetiger....

Jij bent degene die ervoor zorgde dat de kata's meer moesten worden ingezet,
en nu zeik je ze af en zegt dat het spel daardoor minder leuk is geworden :confused:

gooi mij dan maar over de muur :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
#cheetathetiger....

Jij bent degene die ervoor zorgde dat de kata's meer moesten worden ingezet,
en nu zeik je ze af en zegt dat het spel daardoor minder leuk is geworden :confused:

gooi mij dan maar over de muur :rolleyes:

Dorus hier onder je antwoord
als je beter leest en luisterde toendertijd dan weet je hoe ik erover denk! uiteraard is niet alleen de kats mijn reden geweest om te stoppen.

Uiteraard als er kata's in het spel zitten dan is het ieder ze eigen keuze om er gebruik van te maken..
ik kan me herinneren dat ik op een gegeven moment kats op dorpen van mij had gekregen en op een gegeven moment ze ook ging aanschaffen aangezien ik er wel voordelen in zag..
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn zeer vervelend en toch gebruik ik ze zelf ook, ik moedig het zelf aan als leider van .Kiwi.
Ik weet wat ze doen, ik heb het zelf meegemaakt, maar omdat iedereen het doet, doe ik het ook. Klinkt misschien laf om dan te zeggen dat ik er tegen ben, maar ja, het hoort nu eenmaal bij het spel.
Massa-aanvallen net zo goed.
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn zeer vervelend en toch gebruik ik ze zelf ook, ik moedig het zelf aan als leider van .Kiwi.
Ik weet wat ze doen, ik heb het zelf meegemaakt, maar omdat iedereen het doet, doe ik het ook. Klinkt misschien laf om dan te zeggen dat ik er tegen ben, maar ja, het hoort nu eenmaal bij het spel.
Massa-aanvallen net zo goed.

idd, zo is het.
Je moet gewoon van elk aspect in het spel gebruik maken, en er proberen in uit te blinken ook al is het één leuker, eervoller of zelfs gemakkelijker dan het andere. Door goed te zijn in 1 iets en de rest te verwaarlozen, raak je nergens.

Zet 11 aanvallers of 11 verdedigers op een voetbalveld, en je gaat ook weinig matchen winnen.
 

DeletedUser

Guest
Te ver van me bed om me er echt in te gaan verdiepen...
Succes beide stammen!
 
Bovenaan