FFFL vs AFE

DeletedUser

Guest
Beste spelers van w5,

Op 6 juli willen wij bekendbaar maken dat wij officieel de oorlog hebben verklaard aan AFE.
Vandaag om 12 uur en 4 minuten is door ons FFFL de oorlog verklaard aan AFE.
De oorlog was al wel eerder te voorspellen omdat er strubbelingen liepen tussen FFFL en AFE.
De BG werd opgezegd en 1 week nap gegeven, nu de aanvallen van beide kanten komen is de oorlog echt van start gegaan.
Wij wensen AFE veel geluk en succes toe en dat het een eerlijke en leuke strijd mag worden.


De statistieken sinds 17 junie toen de nap werd opgezegd.

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 231
Kant 2: 50
Verschil: 181

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Danke schön Glennetje.

EDIT:
Wie heeft er 50 dorpen aan AFE verloren o_O//
 

DeletedUser

Guest
als ik zo kijk dan zijn de statistieken van altijd dus voordat de BG/nap is opgeven zal er wel is meerdere dorpjes geedeld zijn!
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers van w5,

Op 6 juli willen wij bekendbaar maken dat wij officieel de oorlog hebben verklaard aan AFE.
Vandaag om 12 uur en 4 minuten is door ons FFFL de oorlog verklaard aan AFE.
De oorlog was al wel eerder te voorspellen omdat er strubbelingen liepen tussen FFFL en AFE.
De BG werd opgezegd en 1 week nap gegeven, nu de aanvallen van beide kanten komen is de oorlog echt van start gegaan.
Wij wensen AFE veel geluk en succes toe en dat het een eerlijke en leuke strijd mag worden.


De statistieken sinds 17 junie toen de nap werd opgezegd.

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 231
Kant 2: 50
Verschil: 181

chart

Dus eerst lopen jullie te verkondigen dat er voordien nog geen oorlog was, en nu die volgens jullie pas echt van start gegaan is, lopen jullie op te scheppen met statistieken van in die tijd wanneer er zogezegd nog geen oorlog was.
maw, jullie openen een oorlogstopic en posten als eerste statistieken die volgens jullie logica niets met de oorlog te maken hebben...

Maar goed, ik snap het al, jullie wilden gewoon een topic waar in de titel "FFFL" als eerste kwam te staan en niet "AFE":rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dus eerst lopen jullie te verkondigen dat er voordien nog geen oorlog was, en nu die volgens jullie pas echt van start gegaan is, lopen jullie op te scheppen met statistieken van in die tijd wanneer er zogezegd nog geen oorlog was.
maw, jullie openen een oorlogstopic en posten als eerste statistieken die volgens jullie logica niets met de oorlog te maken hebben...

Maar goed, ik snap het al, jullie wilden gewoon een topic waar in de titel "FFFL" als eerste kwam te staan en niet "AFE":rolleyes:

er was geen officiele oorlog de nap werd alleen opgezegd en sommige leden waren opgesloten en konden nu weer edelen.
de verklaring is pas sinds 12 uur en 4minuten.
we lopen niks op te scheppen slecht wat de stand is sinds we de nap hebben opgezegd zo kunnen andere leden zien wat er veranderd in de oorlog of wie aan de winnende hand is.
jullie liepen trouwens niks anders te pronken met jullie stats tegen kiwi na die stabback maar daar praten we niet over toch?:rolleyes:.
post eens iets positief ipv altijd negatief.... o nee dat kan niet sinds koekje onder druk staat of wij jou hebben aangevallen toch?
 

DeletedUser

Guest
lopen jullie op te scheppen met statistieken van in die tijd wanneer er zogezegd nog geen oorlog was.
Dan speciaal voor jou de échte stats (substammen niet meegerekend)
Side 1:
Tribes: FFFL
Players:

Side 2:
Tribes: AFE
Players:

Timeframe: 17/06/2010 00:00:00tot06/07/2010 23:32:06

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 171
Kant 2: 3
Verschil: 168

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,591,383
Kant 2: 31,618
Verschil: 1,559,765

chart


Ohhhhh kijk ons eens de oorlog, zoals jullie het graag noemen, winnen:D
Dikke van Dale zei:
 sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot

Maar goed, ik snap het al, jullie wilden gewoon een topic waar in de titel "FFFL" als eerste kwam te staan en niet "AFE":rolleyes:
Jij hebt ons helemaal door, wat cool van je:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Dus eerst lopen jullie te verkondigen dat er voordien nog geen oorlog was, en nu die volgens jullie pas echt van start gegaan is, lopen jullie op te scheppen met statistieken van in die tijd wanneer er zogezegd nog geen oorlog was.
maw, jullie openen een oorlogstopic en posten als eerste statistieken die volgens jullie logica niets met de oorlog te maken hebben...

Maar goed, ik snap het al, jullie wilden gewoon een topic waar in de titel "FFFL" als eerste kwam te staan en niet "AFE":rolleyes:

Dacht dat jij slimmer was, maar je kraamt nu echt wel onzin uit.
Het is wel duidelijk dat je iets tegen FFFL hebt.

Er was voordien inderdaad geen oorlog.
Waarom mogen wij die stats er niet bij gooien? Het was toen geen oorlog maar we mogen het er toch bijzetten? Het gaat nog steeds over AFE VERSUS FFFL, dit zijn ook de stats van VOOR de oorlog.

Nee John, ze hebben wel iets met de oorlog te maken. Alleen waren ze niet een deel van de oorlog.
Jij laat ons gewoon graag nadenken over dat soort dingen he :D

Ik hoop zo hard dat die laatste zin van jou sarcasme is. En nee, dat kan ik niet weten, het is nog steeds lezen en er is geen intonatie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@being001 [SARCASM]Serieus?:rolleyes:[/SARCASM]

Veel succes met de oorlog , ookal weet ik niet veel van de stammen, de statistieken zeggen me dat ik voor FFFL moet supporteren.
 

DeletedUser43670

Guest
@being001 [SARCASM]Serieus?:rolleyes:[/SARCASM]

Veel succes met de oorlog , ookal weet ik niet veel van de stammen, de statistieken zeggen me dat ik voor FFFL moet supporteren.

Je weet nooit wat iemand werkelijk denkt ;)
 
Reactiescore
38
Je kan een smiley zetten zodat het sarcastisch lijkt, maar het toch niet zo menen. :rolleyes:

En nu de vraag...
Is mijn eerste zin sarcastisch of niet? :rolleyes:

John Frigobox zei:
Dus eerst lopen jullie te verkondigen dat er voordien nog geen oorlog was, en nu die volgens jullie pas echt van start gegaan is, lopen jullie op te scheppen met statistieken van in die tijd wanneer er zogezegd nog geen oorlog was.
maw, jullie openen een oorlogstopic en posten als eerste statistieken die volgens jullie logica niets met de oorlog te maken hebben...

Maar goed, ik snap het al, jullie wilden gewoon een topic waar in de titel "FFFL" als eerste kwam te staan en niet "AFE":rolleyes:

Ik hoop echt dat je in RL toch wat volwassener bent dan op tw...
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijke stats (AFE=kant 1):



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 74
Verschil: 69

chart



Btw, John Frigobox geval, misschien moet jij eens een beetje gaan nadenken. De enige die zeurt ben jij terwijl er tussen AFE en FFFL voldoende begrip is. Conclusie: Waar, 1, ben je mee bezig? En, 2, waar bemoei je je mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooie stats trivalkill, was er een grote tegenstand?
En ehm -hou het tof- ^^
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald..heb als straf anderhalve week muurtjes moeten opbouwen maar boeie:p
 
Bovenaan