FFC vs. One

DeletedUser31545

Guest
Omdat zulke stats niet interessant genoeg zijn voor een eigen topic:

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 387
Kant 2: 17
Verschil: 370

chart


:p


Tis altijd zo mooi dat mensen die zelf het meeste verrichten het posten, geniaal toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35381

Guest
Tis altijd zo mooi dat mensen die zelf het meeste verrichten het posten, geniaal toch?

Tis altijd zo mooi dat mensen die niet eens hun identiteit durven vrij te geven, de grootste mond hebben, geniaal toch?
 

DeletedUser

Guest
vison doet het goed en zijn ook goed

en vind het heel knap wat ze gepresseerd hebben





moet wel zeggen frieten ga je niet snel verslaan
wij kunnen grote achterstanden goed terug brengen
zoals je kon zien met zero


maar nogmaals goed werk vision
 

DeletedUser27685

Guest
Tis altijd zo mooi dat mensen die niet eens hun identiteit durven vrij te geven, de grootste mond hebben, geniaal toch?
Ah maar ik weet wel wie hij is, da's dat jochie bij Nom-E die we indestijds nog van de kaart geveegd hebben. 't Is alleen zo'n angsthaas dat ie niet durft zeggen op welk account hij nu speelt.

vison doet het goed en zijn ook goed

en vind het heel knap wat ze gepresseerd hebben

moet wel zeggen frieten ga je niet snel verslaan
wij kunnen grote achterstanden goed terug brengen
zoals je kon zien met zero


maar nogmaals goed werk vision

Da's tenminste een klasse reactie: vrolijk, eerlijk en strijdvaardig. Ben benieuwd hoe jullie aanval gaat evolueren (alhoewel ik een sterk vermoeden heb :p)
 

DeletedUser31545

Guest
Juhuu, ik speel hier nu niet dat was verleden tijd, inmaken was niet zo moeilijk daarr, LOL

Maar wat ik bedoel te zeggen, van wat ik her en der hoor, is het toch echt Flames, Logos, Obliator, Oxidator Undine die het heft daar in handen nemen :p Mijn identitiet is ieamand die het altijd bij het verkeerde eind heeft ;D Wist ik veel had na stappe zin om wat te zeggen, een discussie te starten miss?
 

DeletedUser25172

Guest
Juhuu, ik speel hier nu niet dat was verleden tijd, inmaken was niet zo moeilijk daarr, LOL

Maar wat ik bedoel te zeggen, van wat ik her en der hoor, is het toch echt Flames, Logos, Obliator, Oxidator Undine die het heft daar in handen nemen :p Mijn identitiet is ieamand die het altijd bij het verkeerde eind heeft ;D Wist ik veel had na stappe zin om wat te zeggen, een discussie te starten miss?

Na een gezellig avondje stappen iets posten overkomt velen waarschijnlijk wel. Een discussie starten is alleen maar positief (mits zinnig), maar het klopte niet helemaal..:p
In ieder geval mag onze hele stam stats posten want het is een stamprestatie..:eek: :D
 

DeletedUser27685

Guest
Mijn identitiet is ieamand die het altijd bij het verkeerde eind heeft ;D Wist ik veel had na stappe zin om wat te zeggen, een discussie te starten miss?
Allee, dan is 't u vergeven :p

Na een gezellig avondje stappen iets posten overkomt velen waarschijnlijk wel. Een discussie starten is alleen maar positief (mits zinnig), maar het klopte niet helemaal..:p
In ieder geval mag onze hele stam stats posten want het is een stamprestatie..:eek: :D

Het is inderdaad de ganse stam die samenwerkt, met een paar man overleef je geen dubbele massa tegelijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31545

Guest
Dat klopt maar doelde meer hierop:

Vision Geeneen 22nd November 2011 - 13:11:34 11,543,685
Geeneen Vision 06th January 2012 - 02:19:03 13,051,170

Van jantje123 stamveranderingen, volgens mij niet in tijden van oorlog (ong 10 dagen voor kerst start ofzo?) Dus lijkt mij niet meegwerkt te hebben aan massa's
 

DeletedUser27685

Guest
Dat klopt maar doelde meer hierop:

Vision Geeneen 22nd November 2011 - 13:11:34 11,543,685
Geeneen Vision 06th January 2012 - 02:19:03 13,051,170

Van jantje123 stamveranderingen, volgens mij niet in tijden van oorlog (ong 10 dagen voor kerst start ofzo?) Dus lijkt mij niet meegwerkt te hebben aan massa's

Toch wel hoor, deed zelfs VV's. 't Is een beetje een rare situatie geweest. Ik zou het anders opgelost hebben, maar 't is nu eenmaal zo. All's fine :)
 

DeletedUser31545

Guest
Vandaar het misverstand, idd rare situatie, zal wel een hele speciale complexe, niet uit te leggen! reden hebben.
 

DeletedUser27685

Guest
De rente staat erg laag hoor, en met de inflatie komt dat neer op verlies :p
 

DeletedUser

Guest
Dan word het tijd voor de nieuwe bank met altijd meer rente dan de rest The Bank of Kikkerzzbis. :p
 
Bovenaan