FFC vs. One

DeletedUser

Guest
De titel van het topic zegt genoeg om hier een ellenlang verhaal neer te planten. Vanuit FFC wensen wij One succes in de komende oorlog tegen de patatboeren. Hopelijk kunnen jullie ons verrassen met mooi, sportief spel.
 

DeletedUser

Guest
Dat zeker al is de reden simpel. One heeft zero leden gerecuteert bij ffc. En tja dan vraag je automatisch op oorlog. En dat komt er dan maar klaar. :D
 

DeletedUser26726

Guest
Hierbij onze ontvangen oorlogsverklaring van FFC :D
Hulde en let the games begin xD

Onderwerp De stam Frieten Fretters Clan heeft de stam One Sinner de oorlog verklaard!
Verzonden 17.11.11 07:06:03
De stam Frieten Fretters Clan heeft de stam One Sinner de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: FFC vs One

Verklaring:
Lieve tegenstanders, bij deze verzoeken wij jullie om de dorpen standaard uit te bouwen naar 10.019 punten. Dit scheelt ons bouwtijd en onnodige vertraging.

Mochten jullie informatie willen hebben hoe je standaard een snackbar in je dorp bouwt. Dan kunnen jullie altijd informatie bij ons inwinnen.

Verder hopen we op een sportieve strijd.


» Oorlogsstatistieken weergeven
» Meld ongepaste oorlogsverklaring

Had ons Gentje al gepm-t hoe ik die snackbar moet bouwen maar hij leest m'n berichten niet ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ruik een beetje arrogantie? :p

Dit soort oorloggen kun je alleen maar verliezen vanuit onze kant gezien. Op het moment dat je geen 4 a 5 honderd dorpen per maand edelt doe je het slecht tegen dit soort stammen ;)
 

DeletedUser26726

Guest
Die gent toch, wij moeten dubbel presteren weet je, overal barbarenstammen... interns en dan ook nog jullie friettenten overvallen. Wordt drukke boel, rond kerst maken we van die frietkramen van jullie gewoon oliebollen kraampjes.
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat ik al degene kende met de grootste arrogantie. maar gefeliciteerd Omegasun, jij overtreft hem.
nu nog een blauwtje lopen in de oorlog :D
 

DeletedUser

Guest
ik wil graag grote friet speciaal en een broodje frinkandel met mayo!:D
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat ik al degene kende met de grootste arrogantie. maar gefeliciteerd Omegasun, jij overtreft hem.
nu nog een blauwtje lopen in de oorlog :D

Dan heb je omega niet eerder hier gezien :D

Omega blijft een af topper daarin :D
 

DeletedUser6741

Guest
Succes One ;) Niet te snel overnemen die frietkraam, anders valt er zo'n gat in de markt.
 

DeletedUser

Guest
Dan moeten we daarop inversteren. Tijdens de crysis zoeken ze altijd naar een gat in de markt. :p
 

DeletedUser30977

Guest
ik denk het wel. Moeten we dringend een babbelke mee doen. Blijkbaar weer interesse in TW. kan goed uitkomen :)
 
Bovenaan