FENIKS vs. ASATRU

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
die raportjes kun je wel weg laten want je hebt kunnen zien dat asatru de grond in is geboord. Of niet harry? je maakt een nieuwe stam om je uit de oorlog met feniks te halen wel een beetje slap hoor:D
 

DeletedUser

Guest
die raportjes kun je wel weg laten want je hebt kunnen zien dat asatru de grond in is geboord. Of niet harry? je maakt een nieuwe stam om je uit de oorlog met feniks te halen wel een beetje slap hoor:D

was die oorlog tegen mij gericht
nou come maar op dan

ik merkte niks van die oorlog hoor
 

DeletedUser

Guest
harry p het vluchtertje

dude jij weet er al helemaal niks van
ik werdt niet aangevallen en niemand was dat ook van plan

heeft iemand die gedachten in feniks wel
dan meld die het maar hoor ben 24/7 bereikbaar :D
 

DeletedUser

Guest
je hebt gewoon gevlucht omdat je wist dat je samen met je stammetje ten onder ging gaan ;) maar je hebt dan het op voorhand gedaan zodat ze niet konden zagen dat je een vluchter was :)
 

DeletedUser

Guest
je hebt gewoon gevlucht omdat je wist dat je samen met je stammetje ten onder ging gaan ;) maar je hebt dan het op voorhand gedaan zodat ze niet konden zagen dat je een vluchter was :)

kerel val me dan aan..
feniks bestaat nog hoor weet niet of je poep in je ogen heb
maar ik ben er ook nog

jij weet er helemaal geen snars van
netzoals die andre noobs wie net in fan zitten

wees blij dat er een stam als feniks is
anders kwam je niet eens verder
 

DeletedUser

Guest
kerel val me dan aan..
feniks bestaat nog hoor weet niet of je poep in je ogen heb
maar ik ben er ook nog

feniks had oorlog met asatru ,niet met house ;p hun probleem als ze de vluchters van asatru niet aanpakken ;)
 

DeletedUser

Guest
feniks had oorlog met asatru ,niet met house ;p hun probleem als ze de vluchters van asatru niet aanpakken ;)

ik ben geen vluchter dus waar bemoei je je meeh
je zit niet eens onder je speelnaam in het forum
 

DeletedUser

Guest
is dit trouwens nog een oorlog anders mag hier wel een slotje op.
al dat gespam, bah!
 

DeletedUser

Guest
harry ik wil niet lullig doen maar als asatru zo goed stond waarom begin je dan een andere stam?:eek:
 

DeletedUser

Guest
het ziet eruit als een spamtopic...het klinkt als een spamtopic...het voelt als een spamtopic...oh....het IS een spamtopic...mag ie dicht voordat ik weer een terugval krijg en ga spammen?

feniks en asastru zijn zowiezo knoobstammen...who cares wat die uitvoeren...
 

DeletedUser

Guest
het ziet eruit als een spamtopic...het klinkt als een spamtopic...het voelt als een spamtopic...oh....het IS een spamtopic...mag ie dicht voordat ik weer een terugval krijg en ga spammen?

feniks en asastru zijn zowiezo knoobstammen...who cares wat die uitvoeren...

jullie moeten toch wat edelen
en jullie ego aanprijsen ik bedoel jij bent zo goed
wij aanbidden je kuch kuch

ik heb dit topic ook niet geopent en vaak zat om slotje gevraag
omdat er geen oorlog was was gwn 1 lid wie in asatru zaten of 2 die aangevallen werden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan