FENIKS vs. ASATRU

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hehe aanvalsdorpen en verdedingsdorpen denk:rolleyes: alleen snap niet hoe je dan bij 2 v's komt en ik voel me idd wel beter dan jou en die harry:)

ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook af stond te vragen waar die 2 v's nou voor zijn...maar ik vraag niets....wil niet overkomen als een noob die het niet weet :p
 

DeletedUser11642

Guest
snap nog steeds niet wat dit met asatru vs feniks te maken heeft...:confused:

Altijd zo jammer hé als jullie het niet meer kunnen winnen zeggen dat het er niks mee te maken heeft:p

maar het heeft te maken met het niveau van de ex-leiders van Asatru dus zal het niveau van de andere leden ook wel weinig voorstellen:p
 

DeletedUser

Guest
ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook af stond te vragen waar die 2 v's nou voor zijn...maar ik vraag niets....wil niet overkomen als een noob die het niet weet :p

om heel eerlijk te zijn vraag ik me dat ook af heb het zo geleerd van een vriend sst niet doorvertellen he :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
#GAAP#

off-topic...

Denk dat de oorlog een beetje afgelopen is en wel duidelijk is wie er zo'n beetje heeft gewonnen :D
 

DeletedUser

Guest
liever 'een beetje massa' dan een stam waarvan de leden gemiddeld 4 vv accounts runnen, maar goed, dat is iets wat jij niet snel zal begrijpen denk ik...

Haha, ja, dat had ik in ants, toen ik in ants zat had ik gemiddeld 2-4 vv's elke keer xD en toen ik zelf een vv nodig had kon niemand...
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja, dat had ik in ants, toen ik in ants zat had ik gemiddeld 2-4 vv's elke keer xD en toen ik zelf een vv nodig had kon niemand...

ow dat zal wie had zich aangemeld voor die groote klus jah mij vergeet je zeker en je ging naar ants scheelde me wel veel werk maar had het graag gedaan


en je zij dat feniks had gewonnen volgens mij is 1 speler wie roodbolletje was geedeld door feniks en dat is ubersam volgens mij heeft feniks asatru niet verder aangevallen

ook is asatru er nog steeds
 

DeletedUser

Guest
ow dat zal wie had zich aangemeld voor die groote klus jah mij vergeet je zeker en je ging naar ants scheelde me wel veel werk maar had het graag gedaan


en je zij dat feniks had gewonnen volgens mij is 1 speler wie roodbolletje was geedeld door feniks en dat is ubersam volgens mij heeft feniks asatru niet verder aangevallen

ook is asatru er nog steeds

Hij heeft 2x mijn edels gedodged -.- dus dat is onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan