Feedback: Tribelock normale wereld

Reactiescore
2.039
Het enige spijtige vind ik dat wanneer gister via support is gevraagd wat er allemaal veranderd word. Dat dan nog wel aan word gegeven dat moraal verwijderd word, en dan nog geen 12 uur later kan het opeens niet meer. Voor de rest is het inderdaad jammer, maar dit soort dingen gebeuren wel vaker.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de update van de 28e, en was de bug nog niet bekend. Vervelende situatie maar kan gebeuren natuurlijk, wat je nog niet weet kan je ook niet vertellen.
 
Reactiescore
2.039
Dus als jij een nieuwe BMW koopt voor 30.000 euro maar de auto die ze leveren is een onbekend aziatisch merk, ga je dan ook zeggen dat de garagist het vast wel goed bedoeld heeft??

De leverancier levert dan toch bewust de verkeerde auto? Beetje raar voorbeeld.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dus als jij een nieuwe BMW koopt voor 30.000 euro maar de auto die ze leveren is een onbekend aziatisch merk, ga je dan ook zeggen dat de garagist het vast wel goed bedoeld heeft??

Yeet, een nieuwe BMW voor 30k, dan ligt de fout echt bij de koper om daar vertrouwen in te hebben.
 
Reactiescore
1.454
Waarschijnlijk heeft het te maken met de update van de 28e, en was de bug nog niet bekend. Vervelende situatie maar kan gebeuren natuurlijk, wat je nog niet weet kan je ook niet vertellen.

Zeg dan dat ze een bug hebben en momenteel nog niet kunnen doen, maar gaat gebeuren zodra ze het gefixed hebben. Maar dat zijn ze duidelijk niet van plan...
 
Reactiescore
1.478
Ik vind het best frapant dat je gewoon geen os meer kan timen achter je eigen edels , hoe ga je dan ooit nog op een normale manier dorpjes edelen ?
Ik had ergens iets gelezen wat ik dus dacht ook zo zou gebeuren.

je timed os achter je edels dus naar een ander stam ‘de vijand’ als je he dorpje edeld komt De os gewoon aan. Edel je het dorpje niet is het een bezoekje.
Veel beter systeem toch ?
Da je de os wel kan sturen maar omgezet word naar bezoekjes.
Nu word dit 1 grote recap battel en is het nog maar de vraag of je dorpjes kan nemen want als je achter de linie een dorp neemt dan moet je nog een 4 a 5 uur wachten op def te sturen das gewoon belachelijk.
Nee, bedankt. Dan gaan mensen meer OS gooien dan aanvallen want het kan toch niet door de tegenstander gesloopt worden. Dan heb ik liever dat je uberhaupt geen OS kan sturen. Het valt mee hoe impactvol het is, w65 was het de hele wereld lang zo.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het best frapant dat je gewoon geen os meer kan timen achter je eigen edels , hoe ga je dan ooit nog op een normale manier dorpjes edelen ?
Ik had ergens iets gelezen wat ik dus dacht ook zo zou gebeuren.

je timed os achter je edels dus naar een ander stam ‘de vijand’ als je he dorpje edeld komt De os gewoon aan. Edel je het dorpje niet is het een bezoekje.
Veel beter systeem toch ?
Da je de os wel kan sturen maar omgezet word naar bezoekjes.
Nu word dit 1 grote recap battel en is het nog maar de vraag of je dorpjes kan nemen want als je achter de linie een dorp neemt dan moet je nog een 4 a 5 uur wachten op def te sturen das gewoon belachelijk.
Ofwel haal je aanvallen op je zelf uit de game , dat je pas kan recappen na dat je dorpje lost.
Moet ergens betere verhouding zijn want zo edel je geen enkel dorp van de actieve vijand
Grow up boy. Is triest als je denkt dat je zonder deff timen niets kunt pakken... Dat zegt veel over je spel capaciteiten....
 
Reactiescore
489
Sodekneiter wat kunnen jullie je aanstellen. Alsof dit niet de eerste duck-up van innogames is?
Als je zoveel groter bent dan degenen waar je moraal op hebt, knal je daar toch wat extra clears op? Desnoods spreek je met elkaar af dat je eerst even die kleine spelers edelt ofzo voordat de eindstrijd begint.

Klopt helemaal, maar mijn acc heeft speciaal die kleintjes laten liggen zodat we slechts 1 clear nodig hebben ipv 4. Scheelt op een trage wereld toch weer 2 weken opbouwen Elko als je 50 dorpen op kutmoraal moet clearen ;)
 
Reactiescore
581
Klopt helemaal, maar mijn acc heeft speciaal die kleintjes laten liggen zodat we slechts 1 clear nodig hebben ipv 4. Scheelt op een trage wereld toch weer 2 weken opbouwen Elko als je 50 dorpen op kutmoraal moet clearen ;)
En nu ben je groter door andere grotere spelers als eerste op te ruimen, mag je met een nog veel slechtere moraal op de kleine spelers gaan...
 
Reactiescore
2.039
Klopt helemaal, maar mijn acc heeft speciaal die kleintjes laten liggen zodat we slechts 1 clear nodig hebben ipv 4. Scheelt op een trage wereld toch weer 2 weken opbouwen Elko als je 50 dorpen op kutmoraal moet clearen ;)

Is vervelend, snap ik. Maar was is 2 weken nou op het verloop van een wereld? Spreek dat gewoon lekker af met het vijandige kamp en neem een welverdiende sabbatical van 2 weken zou ik zeggen. :p

En nu ben je groter door andere grotere spelers als eerste op te ruimen, mag je met een nog veel slechtere moraal op de kleine spelers gaan...

Moraal staat al vrij snel op 33% toch? Zal niet heel veel schelen iig.
 
Reactiescore
1.454
Is vervelend, snap ik. Maar was is 2 weken nou op het verloop van een wereld? Spreek dat gewoon lekker af met het vijandige kamp en neem een welverdiende sabbatical van 2 weken zou ik zeggen. :p

2 weken is die tijd dat je wel snel een massa er achter aan kan doen of niet en spelers laten ademen.
 
Reactiescore
533
Epic fail!!!!!

Gewoon degoutant naar al jouw spelers toe.
 
Reactiescore
1.015
Sodekneiter wat kunnen jullie je aanstellen. Alsof dit niet de eerste duck-up van innogames is?
Als je zoveel groter bent dan degenen waar je moraal op hebt, knal je daar toch wat extra clears op? Desnoods spreek je met elkaar af dat je eerst even die kleine spelers edelt ofzo voordat de eindstrijd begint.

Inderdaad, wat een jankers in dit topic. Willen ze PP nog terug. Iets wat gewoon gefarmd wordt, hoef je zelfs amper tijd en moeite in te steken. Ik denk dat die jongens wat meer buiten moeten komen.
 
Reactiescore
2.490
InnoGames heeft het voor normale werelden onmogelijk gemaakt moraal te deactiveren. We kunnen hier dus (helaas) niets aan veranderen.
 
Reactiescore
300
InnoGames heeft het voor normale werelden onmogelijk gemaakt moraal te deactiveren. We kunnen hier dus (helaas) niets aan veranderen.

Fair enough, maar waarom dan wel de instellingen zo Bepalen? En het daarna onmogelijk maken om het waar te maken?
Toch wel beetje vreemd XD
 
Reactiescore
1.454
Inderdaad, wat een jankers in dit topic. Willen ze PP nog terug. Iets wat gewoon gefarmd wordt, hoef je zelfs amper tijd en moeite in te steken. Ik denk dat die jongens wat meer buiten moeten komen.

Maat, dat was met enige sarcasme getypt...
Daarnaast wat ze hier nu flikken is klanten bedrog. Geen moraal was voor mij een reden om te spelen en voor vele anderen ook. Dit hadden ze beloofd na de tribelock. Ze hebben zelf aangegeven dat de instelling niet meer veranderd zouden worden na aankondiging. Dit doen ze dus wel. Al met al, klanten bedrog

InnoGames heeft het voor normale werelden onmogelijk gemaakt moraal te deactiveren. We kunnen hier dus (helaas) niets aan veranderen.

Das voor mij een reden om gewoon massaal op delete te gaan hoor. Ook geloof ik dat jij dit inderdaad jammer vind, maar het is wel weer duidelijk dat Inno geen reet om hun klanten geeft.
 
Reactiescore
1.015
Maat, dat was met enige sarcasme getypt...
Daarnaast wat ze hier nu flikken is klanten bedrog. Geen moraal was voor mij een reden om te spelen en voor vele anderen ook. Dit hadden ze beloofd na de tribelock. Ze hebben zelf aangegeven dat de instelling niet meer veranderd zouden worden na aankondiging. Dit doen ze dus wel. Al met al, klanten bedrog

En dat versta ik zeer goed hoor dat jullie je enorm bedrogen voelen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde zijn. Echter is dat net even jammer voor bv. Duckje die hier ook niks kan aan veranderen en dit waarschijnlijk ook liever anders had gezien. Dat je je ongenoegen kenbaar maakt, is ook logisch. Echter kan je er niks aan doen dus het heeft ook geen nut van er de hele tijd op door te draven in een onlinetopic. Je bent jezelf alleen maar aan het opruien zo en dat lijkt me ook niet bevorderlijk.
 
Reactiescore
1.454
En dat versta ik zeer goed hoor dat jullie je enorm bedrogen voelen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde zijn. Echter is dat net even jammer voor bv. Duckje die hier ook niks kan aan veranderen en dit waarschijnlijk ook liever anders had gezien. Dat je je ongenoegen kenbaar maakt, is ook logisch. Echter kan je er niks aan doen dus het heeft ook geen nut van er de hele tijd op door te draven in een onlinetopic. Je bent jezelf alleen maar aan het opruien zo en dat lijkt me ook niet bevorderlijk.

Naja, de enige reden waarom deze wereld wou spelen was om geen moraal te hebben (haat dat). Als dat er niet is, heb ik er nu geen zin meer in. Ik voel me gewoon bedrogen en als het aan mij ligt gaat mijn acc nu gewoon op delete. Das niet mezelf opruien, heb er nu gewoon geen zin meer in...
 
Reactiescore
239
Allemaal op delete gaan zou wel een sterk signaal geven.... maar ja... ook zonde van al die tijd en ergie die we erin staken he...
 
Reactiescore
533
InnoGames heeft het voor normale werelden onmogelijk gemaakt moraal te deactiveren. We kunnen hier dus (helaas) niets aan veranderen.
Beetje een goedkoop antwoord.
Ik kan er helaas niets aan doen. Tuurlijk kan je er wel iets aan doen. Als dit in het verleden mogelijk was (wat ik afleid uit het feit dat dit de settings van de start waren) en nu niet meer dan kan je erover klagen en eens met de vuist op tafel slaan. Het is nu niet zo alsof je geen gelijk zou hebben he.

Dus neen. 'Inno heeft het onmogelijk gemaakt' vind ik een zeer zwak excuus om niet zelf méér moeite te doen.
Zoals reeds aangehaald was moraal weg 1 van de hoofdredenen waarom velen hier nog door deden. 1 van hoofdredenen waarom ze zoveel pp spendeerden. Hoeveel 100-en euro's? En dan claimen ik kan er niets aan doen? Dat vind ik zwak.
 
Bovenaan