Feedback: Tribelock normale wereld

Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Tribelock is ingegaan!

Helaas is het niet meer mogelijk op normale werelden moraal te deactiveren. Deze kan ik dus helaas niet deactiveren.

Aangezien dit de eerste normale wereld is waarin we dit systeem gebruiken horen we graag jullie feedback.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Reactiescore
1.367
Aangezien het hele punt van de 25% het moraal is en minder de tribelock, voor de goede stammen, vind ik het maar erg vervelend, om het zacht uit te drukken...
 
Reactiescore
80
Er zouden geen wijzigingen meer komen zodra de server loopt. Nou dit lijkt mij anders een forse niet? Laat dan heel die tribelock maar achterwege als je hem toch niet volledig kan invoeren.
 
Reactiescore
152
Ik vind persoonlijk het idee dat je je stammies niet meer kan helpen met recappen en evt. Lijnen kan bijvullen ook een beetje een vage en onnodige regel.

Ook het idee dat je geen os meer kan timen tijdens massa's op een normale, slome wereld als deze is imo ook een onzinnige regel en zal de kans op mensen die afhaken groter maken.
 
Reactiescore
489
De regel dat je geen os buiten de stam kan sturen maakt het voor de verdedifer 10x makkelijker en krijg je al snel een recapbattle. Dit wisten we op voorhand al dus valt niet over te klagen in mijn opinie.

Dat het moraal niet wegvalt terwijl dit wel voorwaarde was, gaat er bij mij niet in. Dit is een tacktisch aspect waardoor spelers de kleintjes laten liggen omdat ze die later dan toch makkelijk kunnen wegspelen. Nu het moraal blijft kan je wel stellen dat INNO weer een grote fout heeft gemaakt. Hebben jullie nu pas door dat je moraal niet kan wegnemen op een normale wereld? Dit zal toch niet van de ene op de andere dag zijn beslist? Vrij frappant
 
Reactiescore
1.454
Beste spelers,

Tribelock is ingegaan!

Helaas is het niet meer mogelijk op normale werelden moraal te deactiveren. Deze kan ik dus helaas niet deactiveren.

Aangezien dit de eerste normale wereld is waarin we dit systeem gebruiken horen we graag jullie feedback.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

OK wauw. Lekkere onzin weer...
Er wordt ons beloofd dat moraal weg valt (een van de redenen dat ik besloten heb deze wereld toch maar te gaan spelen) en dan kom je er nu mee aanzetten dat dit niet meer kan. Het is ook dom geouwehoer, want op W50 hadden we toen der tijd nog een enquete gehad om moraal uit te schakelen in de eindfase.

Sorry dat ik het zeg, maar wat een kutstreek van jullie...
 
Reactiescore
581
Tribal Wars Team vandaag om 10:19 uur
Beste spelers,

Conform de aankondiging is na het behalen van de 25% dominantie het niet meer mogelijk de stam te verlaten.

1. Spelers die al in een stam zitten kunnen nog wel een stam joinen.

2. We hebben initieel ook aangekondigd moraal te deactiveren. Wegens een update bij InnoGames is dat helaas niet meer mogelijk.

3. Aangezien het de eerste keer is dat we de stammen sluiten op een normale wereld horen we graag jullie feedback

We wensen jullie nog veel speelplezier!

Jullie
Tribal Wars Team

1. Lijkt me een fout in de PM.... spelers die NIET in een stam zitten kunnen nog wel een stam joinen.

Maar de vervolgvraag is dan gelijk: Kan men nog wel een stam opheffen? Want dan zijn spelers ook stamloos en kan men alsnog deze beperking omzeilen en is de tribelock feitelijk een wassen neus.

2. Hele slechte zaak... je zet de tribelock om van het moraal af te komen en dan blijkt het niet meer te kunnen. Dat vind ik persoonlijk een rotstreek. Voorwaarden die achteraf gewijzigd worden, dat is not done.... en zou men ook niet doen. En dan gebeurt het toch... schande!

3. Mijn feedback staat hierboven, maar bij deze spreek ik nogmaals mijn diepe teleurstelling uit, dat het weer anders gaat... dan ons vooraf voorgehouden is. Het lijkt erop dat InnoGames ons iedere keer weer wil teleurstellen en ik wens uit de grond van mijn hart... dat dit een keer ophoud. Het lijkt er soms wel op dat ze het spel expres ten gronde willen richten en dat ze nimmer hun beloften nakomen.

Bij het voorleggen van deze wereld hadden ze kunnen aangeven, wat wel en niet meer mogelijk is... zij weten ook wat er in de pijpleiding zit aan updates... dan hadden wij nu niet voor een voldongen feit gestaan en hadden de coma ons niet de verkeerde zaken voorgespiegeld qua instellingen van deze wereld.

En laat dat speelplezier er maar vanaf... als het zo gaat.
 
Reactiescore
1.367
Het is trouwens ook ZEER jammerlijk dat ik letterlijk een paar dagen terug een support vraag stuur waarin dit gemeld word:

Wijzigende instellingen (Bij het behalen van 25% dominantie:
- Moraal: Gedeactiveerd
- Stammen: Gesloten, vanaf dan is het ook niet meer mogelijk stamleden aan te vallen of ondersteuning te versturen buiten de stam.


En het nu opeens geheel anders is...
 
Reactiescore
1.454
@Triador voor mij is de lol er nu ook af. Wat mij gaan we nu gewoon samen met INNI en pion alles edelen, zorgen dat niemand 50% heeft en dan PA en AM uitzetten. Jaartje of drie de wereld laten draaien als protest zonder inkomsten van de wereld.
 
Reactiescore
1.367
@Triador voor mij is de lol er nu ook af. Wat mij gaan we nu gewoon samen met INNI en pion alles edelen, zorgen dat niemand 50% heeft en dan PA en AM uitzetten. Jaartje of drie de wereld laten draaien als protest zonder inkomsten van de wereld.

Dat zou toch wat zijn...
 
Reactiescore
581
@Triador voor mij is de lol er nu ook af. Wat mij gaan we nu gewoon samen met INNI en pion alles edelen, zorgen dat niemand 50% heeft en dan PA en AM uitzetten. Jaartje of drie de wereld laten draaien als protest zonder inkomsten van de wereld.
Super idee... laten we zien of we met de stammen hier overeenstemming kunnen krijgen. 45% voor ons, 45% voor INNI, 10% voor Pion en dan blijven we actief en levert de wereld 0,0 meer op de komende jaren.

Gaan we fijn de hele tijd edels aanzetten en doodlopen voor maximale vlaggen op elke account. Wordt dit onze protest en vlaggen wereld.
 
Reactiescore
300
Super idee... laten we zien of we met de stammen hier overeenstemming kunnen krijgen. 45% voor ons, 45% voor INNI, 10% voor Pion en dan blijven we actief en levert de wereld 0,0 meer op de komende jaren.

Gaan we fijn de hele tijd edels aanzetten en doodlopen voor maximale vlaggen op elke account. Wordt dit onze protest en vlaggen wereld.

Zullen we dat gewoon doen?
Wat een tering streek weer zeg.....
 
Reactiescore
489
Haha overdrijvers, gewoon de strijd aangaan heren. Dit is een naaistreek vanuit Inno maar dat hoeft niet te betekenen dat we er allemaal mee hoeven te stoppen :p
Ga je die 5 maanden uitkijken naae de 2 strijd weggooien voor dit? :)
 

DeletedUser81766

Guest
Kort maar krachtige quote van inno games?

“Moraal regelgeving is helaas na een update niet meer mogelijk en gedeactiveerd. Wij hebben wel een oplossing gevonden voor het hoge moraal van de andere spelers, door dit met deze update flink te beperken!”
 
Reactiescore
1.454
Haha overdrijvers, gewoon de strijd aangaan heren. Dit is een naaistreek vanuit Inno maar dat hoeft niet te betekenen dat we er allemaal mee hoeven te stoppen :p
Ga je die 5 maanden uitkijken naae de 2 strijd weggooien voor dit? :)

Heel eerlijk, zoveel zin heb ik niet meer nu door deze naaistreek...
 
Reactiescore
1.367
Kort maar krachtige quote van inno games?

“Moraal regelgeving is helaas na een update niet meer mogelijk en gedeactiveerd. Wij hebben wel een oplossing gevonden voor het hoge moraal van de andere spelers, door dit met deze update flink te beperken!”

Waar staat dat dan?
 
Bovenaan