Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
389
serieuzere reactie; ik vind de insteek van deze regels wel goed. Je ziet dat er met name het grote edelaantal geprobeerd wordt tegen te gaan. Echter wellicht te heftig, omdat accounts nu weer terug moeten naar alle GS zelf wegmeppen. Met andere woorden, je moet wekelijks een VB draaien voor goede efficiëntie. Daarbij komt dus dat je die twee dagen volop zelf moet gaan slaan.

Dit resulteert uiteraard in minder edels. Dit resulteert ook in veel massa meppen. Maar het zorgt ook voor immense verschillen tussen accounts. Een account dat de motivatie en gedrevenheid heeft om wekelijks een VB te zetten groeien nog net zo hard door als voorheen waar veel andere accounts enorm vertragen. Ergens kun je zeggen: je wordt beloond voor je moeite. Maar daar vind ik farmen en roven al iets voor. Het zorgt nu meer voor een activiteitsspelletje. Als je tegen een stacked team komt dat elke week standaard VB't heb je als vijand er weinig tegenin te brengen als je bv met zijn tweeën bent en geen tijd voor VB's draaien. Dan draait het meer om activiteit dan kwaliteit. Je hebt nu nóg meer de neiging om teams te stacken wat geen positieve ontwikkeling is binnen TW. Juist door de recente scripts kon er heel erg genivelleerd worden aangezien je de edels beter verdeelde over de stam en VB'en geen zware dobber was.

Daarnaast: Bottenkraker weg is prima, maar mensen met DS timer hebben dan weer de monopoly op het vlak van timen.

Had persoonlijk graag de regels iets anders gezien, al is het moeilijk om dan één lijn erin te krijgen die nu wel duidelijk is.

Maar nu proberen we dan het grote edelaantal tegen te gaan door scripts aan banden te leggen, maar aan de andere kant probeert inno iedereen zover te krijgen om zoveel mogelijk geld uit te geven om meer edels te krijgen? Dat is toch volledig averechts.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Maar nu proberen we dan het grote edelaantal tegen te gaan door scripts aan banden te leggen, maar aan de andere kant probeert inno iedereen zover te krijgen om zoveel mogelijk geld uit te geven om meer edels te krijgen? Dat is toch volledig averechts.
Inno wil gewoon dat mensen de pakketjes massa gaan meppen ivm tijdsgebrek en daardoor nog meer spenderen. Ze zien ons niet als player-base, maar als cashcow ;)
 
Reactiescore
693
Iedereen gaat zijn oude geliefde scriptjes missen, maar toch denk ik dat dit een goede vooruitgang is.
Nu we een mooie en duidelijke plaats hebben met alle scripts kunnen we nieuwe spelers beter leiden naar deze omgeving. Het zat er wellicht ook aan te komen dat userscripts wegvielen mochten we in de toekomst nog mergen met .net wegens een kleiner wordende markt.
De ene persoon vind deze verandering leuker dan de andere, maar nu gaat ipv verschil in scripts het spel weer een stukje meer draaien op inzicht en hoe gebruik ik mijn scripts. Iedereen heeft toegang tot dezelfde scripts met een goede uitleg en een plaats waar vele vragen gesteld kunnen worden.

Klagen is makkelijk en mensen zijn gewoon bang voor het onbekende. Ik zie niet al te snel meer iemand grommen om het forum dat dit bruine kleurtje heeft gekregen enige tijd terug. Soms is het eens nodig om uit je comfort zone te gaan.
 
Reactiescore
1.138
Dit vind ik wel een heel erg straffe uitspraak Seppe. Jij durft dit te zeggen na een oproep om jou via Discord aan te spreken als je interesse had om in de denktank te gaan, zonder dat ik ooit maar enig antwoord heb gehad op mijn aanmelding?
Zelfde hier ook geen 1 reactie
 
Reactiescore
389
Inno wil gewoon dat mensen de pakketjes massa gaan meppen ivm tijdsgebrek en daardoor nog meer spenderen. Ze zien ons niet als player-base, maar als cashcow ;)

Volledig mee eens hoor, maar daarom lijkt het me juist nog extra triest om dan die scripts zo aan banden te leggen. Zoals jij zegt dus, door tijdsgebrek nog meer spenderen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dit vind ik wel een heel erg straffe uitspraak Seppe. Jij durft dit te zeggen na een oproep om jou via Discord aan te spreken als je interesse had om in de denktank te gaan, zonder dat ik ooit maar enig antwoord heb gehad op mijn aanmelding?
Waarschijnlijk was de denktank dan ook gewoon Warre , Croissant en het TW-Team zelf. Maar was het teveel gezichtsverlies om nu te gaan toegeven dat ze niet meer op de been konden brengen door de rest simpelweg te negeren blijkt. Trieste zaak wat mij betreft.
 

Deleted User - 487982796

Guest
Inno wil gewoon dat mensen de pakketjes massa gaan meppen ivm tijdsgebrek en daardoor nog meer spenderen. Ze zien ons niet als player-base, maar als cashcow ;)
Het is toch nog altijd aan de speler in kwestie om hier over te beslissen? Als niemand het doet, zal er gewoon een hele andere manier van spelen ontstaan denk ik persoonlijk.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De dag die we allemaal wisten dat er ooit een keer zou komen is helaas aangebroken. Waarbij er goede elementen inzitten zoals dat scripters nu al hun werk publiekelijk moeten maken zitten er ook heel wat nadelen. De laatste werelden zijn er veel scripts gekomen die helpen bij het deffen van het accounts waardoor je een goede trend zag dat er veel minder "runners" waren. Er is een duidelijke trend dat er steeds meer events komen en de een is nog meer abusebaar dan de ander waardoor veel accounts veel edels bij elkaar konden rapen. Het deffpack van Joeri, Sangu, Bottenkraker tool van Ricardo en Colored Tags maakte het deffen tegen deze grote edelaantallen op bijvoorbeeld een W73 en W76 (beide werelden van hoog niveau) veel meer behappelijk, al deze 4 voordelen zullen nu verboden worden door deze nieuwe scriptregels. Door deze scripts regels worden spelers geforceerd om heftige edelspam weer te deffen met T-Timen omdat de aanvaller gewoon de slechtste 4 edels kan annuleren, vooral op een 50ms wereld krijg je gemiddeld 25ms edels wat voor veel spelers niet te snipen is. Ook is het overzichtelijk behouden veel lastiger omdat "snel groeperen" zal elke keer opnieuw vanuit snellijst moet aangeklikt worden. Het enige voordeel wat de aanvaller verliest is dat accounts niet meer volgestampt meer kunnen worden met GS, maar dit is natuurlijk niet heel veel waard aangezien Innogames om en nabij de 2 weken ons een nieuw event geeft.

Ik roep hierbij ook het TW team op om meer te denken voor meer voordelen te brengen aan de deffers want vanaf 1 april gaan op deze manier echt heel erg veel spelers runnen bij incomings, een trend die juist naar beneden is gezet.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Het is toch nog altijd aan de speler in kwestie om hier over te beslissen? Als niemand het doet, zal er gewoon een hele andere manier van spelen ontstaan denk ik persoonlijk.
Eens, maar dat is het dus juist er gaan gekken zijn die dit gaan doen. Die andere manier van spelen ga je niet krijgen helaas. Mensen dachten ook over de beurs dat niemand het zou doen. Maar zodra de eerste merkt welk voordeel het brengt 100 edels te hebben tegenover 25. Tja
 

Deleted User - 487982796

Guest
Zijn er nog mensen die willen stoppen? Zo kan ik misschien eens een wereld winnen!
 
Reactiescore
1.278
Ben 100% voor verandering, maar TW.nl heeft het door de jaren heen zover laten komen met scripts. Leek wel geen einde aan te komen aan de mogelijkheden die scripts mochten hebben en daar is men nu aan gewend. Een stap terug is logisch en nodig om het spel voor iedereen eerlijk te maken, maar dit nu is geen stap maar een gehele marathon terug.

Daar hadden nog veel mogelijkheden tussen gezeten. Met userscripts bijvoorbeeld is niks mis mee, alleen werd daarin gewoon teveel doorgelaten. En laten we eerlijk zijn userscripts, die men na 6 maanden moet openbaren, zijn dan ook het probleem niet echt meer. Sommige maatregelen zijn een beetje dubbel op.
 

Deleted User - 487982796

Guest
Voor dat er scripts waren kon je dit spel ook al spelen hoor! Jullie zijn gewoon allemaal gehospitaliseerd. Tijd om de trend te doorbreken.

Terug naar oldschool nadenken en gericht aanvallen! Euuujjj!
Hier kijk ik dus naar uit :smile: Nu was het een beetje, account met de beste scripts, meeste spelers en grootste premade wint.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Voor dat er scripts waren kon je dit spel ook al spelen hoor! Jullie zijn gewoon allemaal gehospitaliseerd. Tijd om de trend te doorbreken.

Terug naar oldschool nadenken en gericht aanvallen! Euuujjj!

Hiervoor bestond de VB meta en OP events ook niet waar deze scripts eigenlijk het verschil meer terugbrachten. Dus die uitspraak gaat niet geheel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan