Calamus Incendium
Forum Personality 20/21
- Reactiescore
- 6.299
Beter eerst in te lezen wat voor implicaties dit daadwerkelijk heeft voor je reageert zou een goed idee zijn
Dat laatste zal niet veranderen hierdoor hoor
Ik geloof oprecht dat dit een andere manier van spelen zal creëren. Ik hoop terug op een beetje meer 'oldschool'.Dit geldt nu enkel nog meer ?
Wat versta je dan onder oldschool en waarom dat nu meer terug zal komenIk geloof oprecht dat dit een andere manier van spelen zal creëren. Ik hoop terug op een beetje meer 'oldschool'.
Ik heb het over nog langer terug denk ik..Hiervoor bestond de VB meta en OP events ook niet waar deze scripts eigenlijk het verschil meer terugbrachten. Dus die uitspraak gaat niet geheel op.
Want TW gaat ook echt stoppen met eventsIk heb het over nog langer terug denk ik..
Ik geloof oprecht dat dit een andere manier van spelen zal creëren. Ik hoop terug op een beetje meer 'oldschool'.
Mijn eerste wereld die ik ooit speelde was W9, ik zou graag terug een beetje meer richting die stijl gaan.Wat versta je dan onder oldschool en waarom dat nu meer terug zal komen
Ik heb het over nog langer terug denk ik..
Verder ken ik de meta niet die je bedoelt? VB? OP events?
Mijn eerste wereld die ik ooit speelde was W9, ik zou graag terug een beetje meer richting die stijl gaan.
Ja maar ik vind het wel leuk dat jullie allemaal zo bang zijn dat je spel verandert... Je moet iets meer gaan klikken
Want TW gaat ook echt stoppen met events
Wat gewoon totaal terug komt is dat er vanuit het TW-team met een stel boomers overlegd is. Dit had op zoveel betere manieren uitgepakt kunnen worden. Old school feelings zouden bijvoorbeeld gecreëerd kunnen worden door classic werelden te organiseren waar userscripts niet welkom waren, maar het gehele speelveld ineens 10 jaar terug te schieten, maar dan wel met de cashcow events...