Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Beter eerst in te lezen wat voor implicaties dit daadwerkelijk heeft voor je reageert zou een goed idee zijn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Ik geloof oprecht dat dit een andere manier van spelen zal creëren. Ik hoop terug op een beetje meer 'oldschool'.
Wat versta je dan onder oldschool en waarom dat nu meer terug zal komen
 

Deleted User - 487966259

Guest
Denk persoonlijk dat dit voor velen het einde zal zijn. Voor een ban van 1c waren velen voorstander volgens mij, maar dit is wel heel ver terug de tw-historie ingaan. Spelletje wordt er nog tijdsintensiever door, bijvoorbeeld het deffen zonder een sangu, deffpack zijnde. Ik vrees dat velen de tijd en motivatie niet zullen vinden om het terug op de manier van lang geleden te doen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik heb het over nog langer terug denk ik..
Verder ken ik de meta niet die je bedoelt? VB? OP events?

Begrijp dat je over verder terug bedoelde, daarom haakte ik erop in dat er nu meer factoren spelen die nu wél blijven ongeacht scriptregels. En als je niet met VBs en events bekend bent kun je zelf ook niet echt bijdragen aan de discussie imo, aangezien je die hele achtergrond mist dan. :)

edit: nvm. Bij Classics kan ik het me voorstellen.
 
Reactiescore
1.075
Het lijkt me duidelijk de bedoeling van .nl om zo snel mogelijk te gaan mergen met .net od, waar wellicht de spelersbase nog ietwat voor moet krimpen.
Met deze nieuwe regels geef je enkel de verdediger meer nadelen waartegen een degelijke aanvaller een enorm voordeel heeft. Meer runners = werelden die sneller sluiten = sneller mergen met .net.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Er is een verschil tussen dit op speed een uurtje of 3 te doen en dit maanden aan een stuk te doen he
 
Reactiescore
742
Mijn eerste wereld die ik ooit speelde was W9, ik zou graag terug een beetje meer richting die stijl gaan.

w9 speelde er 10.000 man actief, en nu kom je net bij de 1000 denk ik? terug naar die tijd zal nooit meer gaan en vooral niet met al die events en boost items
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wat gewoon totaal terug komt is dat er vanuit het TW-team met een stel boomers overlegd is. Dit had op zoveel betere manieren uitgepakt kunnen worden. Old school feelings zouden bijvoorbeeld gecreëerd kunnen worden door classic werelden te organiseren waar userscripts niet welkom waren, maar het gehele speelveld ineens 10 jaar terug te schieten, maar dan wel met de cashcow events...
 
Reactiescore
5.609
Zoals ik het zie is het spelletje en de gameplay geëvolueerd over de jaren. Ik heb net als vele bijna de gehele verandering kunnen volgen van praktisch geen scripts, naar de top scripts die we nu hebben. Ik weet niet of het nu daadwerkelijk een stap in de goede richting is om nu de gameplay die zo gegroeid is over de jaren (naar iets goeds of slechts daargelaten) weer compleet overhoop te gooien. Er zijn scripts die het spelletje extreem beïnvloeden denk aan 1command, Joeri's deffpack, sangu etc. Ja het zorgt voor verschillen, maar het zorgt ook dat dit tijdrovend spelletje beter te bespelen valt.

De hele dynamiek is al compleet veranderd tov van 10 jaar geleden, waar je vaak alleen of met tweeën speelde, speel je nu met 3 tot 6 man. Dit is niet per definitie omdat we het zo super gezellig vinden met elkaar, of super lui zijn (mijn geval wel tho), maar meestal omdat we allemaal het spelletje willen spelen maar simpelweg niet de tijd hebben om hele dagen te klikken en te pierogen naar een schermpje.

Mede hierom wil ik ook via deze weg graag mensen zoeken die graag voor mij munten slaan (zonder script uiteraard) en GS stuurt naar stammies handmatig dorp voor dorp, als je interesse hebt, mij graag een PB sturen.

Zonder gekkigheid hoop ik dat er goede alternatieven komen voor scripts die simpelweg het tijdsaspect verminderen, want juist dit aspect zorgt dat veel mensen afhaken met TW, als je dit nog erger maakt, vrees ik voor het ergste.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Want TW gaat ook echt stoppen met events :redface:

Nu GS sturen niet meer mogelijk zal worden naar stamgenoten zullen de events juist helaas juist meer voorkomen en nog lucratiever worden voor Innogames
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Wat gewoon totaal terug komt is dat er vanuit het TW-team met een stel boomers overlegd is. Dit had op zoveel betere manieren uitgepakt kunnen worden. Old school feelings zouden bijvoorbeeld gecreëerd kunnen worden door classic werelden te organiseren waar userscripts niet welkom waren, maar het gehele speelveld ineens 10 jaar terug te schieten, maar dan wel met de cashcow events...

Amen to that
 
Reactiescore
93
Deze regels zijn erg duidelijk en erg goed. Ben er erg blij om dat dit zal worden toegepast, ik speel niet echt veel tribalwars meer de laatste tijd maar ik kijk er naar uit wanneer ik terug meer tijd heb. Het feit dat alle toegestane scripts ook makkelijker toegankelijker zouden zijn voor iedereen is ook beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan