Farmtopic

DeletedUser49603

Guest
Khoop het niet voor hem
Ik farm enkel in de start (tot 5 dorpen) heel nolife en daarna zakt het af,ligt natuurlijk wel aan het niveau van je omgeving
Ik lig in de diepe rim dusja.
 

DeletedUser48651

Guest
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Met zoveel dorpen maar 7300 dorpen? Ik heb met 1 dorp (Andere 2 pas net geedeld, hoogstens 250 LC) 3.6k

Wij hebben ook niet zoveel gefarmed hoor. Volgens mij is het ook sowieso niet de essentie van het spel (of sowieso niet hetgeen wat ik er tof aan vind).
 

DeletedUser49603

Guest
Wij hebben ook niet zoveel gefarmed hoor. Volgens mij is het ook sowieso niet de essentie van het spel (of sowieso niet hetgeen wat ik er tof aan vind).

Farmen vindt ik slechts een stukje van het spel
Als je weinig farmed heb kan je nog steeds iemand ownen die wel farmt want veel "top spelers" farmen gewoon veel en kunnen niet bijv. 1000 aanvallenn in 1 sec doen.
En nee ik kan het ook niet (denk ik) dus farmen zeg niet heel veel vindt ik
 

DeletedUser38362

Guest
Farmen vindt ik slechts een stukje van het spel
Als je weinig farmed heb kan je nog steeds iemand ownen die wel farmt want veel "top spelers" farmen gewoon veel en kunnen niet bijv. 1000 aanvallenn in 1 sec doen.
En nee ik kan het ook niet (denk ik) dus farmen zeg niet heel veel vindt ik

Het is idd erg k*t ik moet me elke keer weer overheen zetten om het te doen. Maarja hoe langer je het volhoudt hoe verder je komt en ik farm nog (vrolijk :p) verder :).
 

DeletedUser

Guest
Farmen vindt ik slechts een stukje van het spel
Als je weinig farmed heb kan je nog steeds iemand ownen die wel farmt want veel "top spelers" farmen gewoon veel en kunnen niet bijv. 1000 aanvallenn in 1 sec doen.
En nee ik kan het ook niet (denk ik) dus farmen zeg niet heel veel vindt ik

1000 aanvallen binnen 1 sec valt toch wel te doen? Gewoon op het juiste moment klikken, daar hoef je geen genie voor te zijn :p

Je moet alleen geen laggy PC hebben :eek:
 

DeletedUser

Guest
1000 aanvallen binnen 1 sec valt toch wel te doen? Gewoon op het juiste moment klikken, daar hoef je geen genie voor te zijn :p

Je moet alleen geen laggy PC hebben :eek:

En je moet echt veel tijd hebben. Al die dorpen en coördinaten in die aanvalsplanner intypen, dan nog een hele dag online zijn om die aanvallen te versturen. Pfff, ik moet er niet aan denken he :p
 

DeletedUser

Guest
En je moet echt veel tijd hebben. Al die dorpen en coördinaten in die aanvalsplanner intypen, dan nog een hele dag online zijn om die aanvallen te versturen. Pfff, ik moet er niet aan denken he :p

Ik ook niet, daarom ben ik soms ook wel blij als targets het opgeven na 1 aanvalsgolf, scheelt weer heel wat werk :p
 
Bovenaan