Farmtopic

DeletedUser

Guest
Hier 311.000.000 grondstoffen gefarmt. Ben al lang niet zo heel actief meer aan het farmen, anders zat ik nu al wel tegen de 600-700 mil aan en had ik veel meer goudmunten + edels gehad:p.
Maar als ik zo door ga, heb ik maandag 450.000.000 grondstoffen gefarmt...:p

Wanneer doe je actief farmen? Als je volle dorpen doet sturen wat 10 min werk is met een degelijke internet verbinding. doe dit 2x per dag en je haalt toch al snel 20 mil binnen.
 

DeletedUser

Guest
Hier 311.000.000 grondstoffen gefarmt. Ben al lang niet zo heel actief meer aan het farmen, anders zat ik nu al wel tegen de 600-700 mil aan en had ik veel meer goudmunten + edels gehad:p.
Maar als ik zo door ga, heb ik maandag 450.000.000 grondstoffen gefarmt...:p

Als, als als.... :rolleyes:

Eum el gran zat ook dicht bij dus weet niet wie 2 is. En er zijn nog andere spelers.

Yago zit op 10 miljoen achter nu volgens mij :p.
 

DeletedUser

Guest
Wij zitten nu op een gemiddelde van rond de 100 miljoen na 5 en een halve dag :D.
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat over een paar weken niemand meer farmt in core, en dan de rimmers lekker de 'Plunderaar van de Dag' kunnen binnenhalen :D:D

Kijken of iemand Perfect By Nature's 242 awards in kan halen :)
 

DeletedUser49603

Guest
Ik wil sowieso de 100m gs en 10000 dorpen halen

Zit nu aan de 40m gs en 7300 dorpen..
Farm niet zo actief hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Je speelt pas een paar weken. Als je er een paar maanden op hebt zitten heeft 99% er wel genoeg van hoor.

Als je mijn GS levels weet moet je wel iets anders ;) Ben niet van plan om mijn GS te gaan uitgeven aan zoiets zinloos als GS (Om dit moment dan he ;))
 
Bovenaan