Farmen en GS-levels / Algemeen Praattopic w16

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Moraal heb je ook nog mijn rawberry en jij dacht dat je pro was...
 

DeletedUser13688

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Moraal heb je ook nog mijn rawberry en jij dacht dat je pro was...

Code:
josruigebink
Punten:	18.768
Rang:	325
Verslagen tegenstanders:	14.549 (348.)

Doe nou niet zo f-ing dom. Daar had ik allang naar gekeken, maar no-way dat jij met jouw punten bij een speler die nu nog bijna 19k is een laag moraal hebt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Pink nogmaals hou je mond als je niet weet waarover je spreekt...

http://nl16.tribalwars.nl/public_report/5d36413e508a78cbf6fdccb682627269

http://nl16.tribalwars.nl/public_report/0b2c3959d1c7c141652b0e4699725cef

En in zijn dorpen staat ook nog overal iets van 1k speer zw, en gisteren toonde ik al een rapportje van zijn veeg dus lul niet dat ie geen troepen had hé dombo

Ik zeg dan toch ook, in die richting. Ik zeg toch niet: hij edelt een speler op een achterbakse manier zonder troepen? Of wel soms? Ik post enkel een constatering over bronnen op het AF, en zet er daarna bij, iets in die richting. Misschien iets aan je begrijpend lezen doen, in plaats van andere mensen dombo te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Moraal heb je ook nog mijn rawberry en jij dacht dat je pro was...

Echt man wat erger ik me aan je arrogante posts.Ga jezelf eerst maar eens bewijzen voor je mensen als rawberry gaat bekritiseren. :rolleyes:

En er is niks bijzonders aan 95%moraal zoveel verschilt dat niet met 100% :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Hij leert al snel van Beklek, enkel dan vooral hoe het niet moet.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol bekie, dacht dat je enkel een grootheidswaanzin had maar dat je het nu nog op een easy way doet, door je ex stamgenootje te edelen had ik niet verwacht van onze zo grote 'topspeler'.

Je lag denkek sinds minuut 1 te wachten op zo een kans, sinds begin van de wereld was je al aant klagen over skilla, dat hij je in alles belemmerde(farmen, ruimte)(ik was zelf verbaast dat je er mee in een stam kroop een topper zoals jijzelf beweerd die wou die toch meteen edelen? super dorpjes). Bij deze heb je meteen die kans aangewend en je voordeel uitgehaald. Iets wat beetje speler die beetje respect heeft voor anderen en die niet leeft in zijn eigen IK wereldje nooit zou doen. Toch maar een rare actie ;) weten meteen veel mensen wat voor speler jij bent en hoe je in elkaar zit. Dus stamgenootjes let op, ziet hij een kans schoon ;)
(ja nu ga je zeiken, heb jij nog nooit een stamgenoot of eerdere overeengekomen afspraken verbroken, wel het antwoordt hierop is heel simpel: NEE kem zulke lage streken niet nodig tis al easy genoeg. Voor je blijkbaar nog niet. )

Trouwens dat je steeds enkel naar rang kijkt om iemand te beoordelen zegt ook veel wat voor pruts speler je bent en nog nooit lang een wereld hebt gespeeld en ook nog nooit in de kern hebt gelegen.

Want rang zegt meestal heel weinig over de kwaliteiten van een speler. De nr 1(de beste volgens je) is zelden de beste beklek. Zal je later wel nog inzien als dat verstand eindelijk eens wat ontgroent geraakt bij je.
Met die zelfverheerlijking posts van je. Ongelooflijk wat een dwaas karakter.

Trouwens wat zie ik, wilt bekeleke easy groeien en zoekt moraalbreker?
Wordt nogmaals bewezen dat zijn praatjes groter zijn, dan zijn doen als speler.
 

DeletedUser42244

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Echt interessant. Ik kom even thuis van het werk, zie ik lekker moddergooi tussen enkelen van M~ vs. de wereld.

De rang duid inderdaad echt niets aan, vooral niet in deze periode. De rang kan worden besproken achter een jaar ofzo, wanneer de miljoenen beginnen te komen. Echter zie ik de meeste spelers die tegen M~ bezig zijn, al in de periode bespeeld te hebben & herinner ik dat Bekeleke achter een miljoen al gestopt was wegens te weinig actief.

Volgens mij zie ik hier dat je activiteit genoeg hebt & dat je goed in het begin kan starten zoals Cold Case, maar achter een tijd verdwijn je. Juist wanneer de rangen wel te bespreken valt.
 

DeletedUser32994

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Echt interessant. Ik kom even thuis van het werk, zie ik lekker moddergooi tussen enkelen van M~ vs. de wereld.

De rang duid inderdaad echt niets aan, vooral niet in deze periode. De rang kan worden besproken achter een jaar ofzo, wanneer de miljoenen beginnen te komen. Echter zie ik de meeste spelers die tegen M~ bezig zijn, al in de periode bespeeld te hebben & herinner ik dat Bekeleke achter een miljoen al gestopt was wegens te weinig actief.

Volgens mij zie ik hier dat je activiteit genoeg hebt & dat je goed in het begin kan starten zoals Cold Case, maar achter een tijd verdwijn je. Juist wanneer de rangen wel te bespreken valt.

Eigenlijk kun je nooit spreken welke rang nou goed is: Aan het begin zegt iedereen, ja de start kan iedereen wel, je hoeft alleen actief te zijn en wat geluk hebben maar later in het spel dan kun je pas naar de rangen gaan kijken. Als we straks over een jaar weer met deze zelfde discussie beginnen dan hoor je 100% zeker: Ja nu is het toch alleen maar internen, massa recruiter aanzetten af en toe is je clears vrijlaten dus rangen zegt nu ook niks.
Ik snap niet waarom iedereen zich altijd zo druk maakt om de zijn/haar rang. Je moet plezier hebben in dit spelletje, je moet een goeie persoonlijkheid hebben etc.
De echte topspelers zijn de mensen die aan het begin hoog geranked kunnen staan en in het verdere verloop van het spel en je moet kunnen doorzetten. Het maakt niet uit of er af en toe een intern tussen zit, want als het goed uitkomt geef mij 1 goede reden waarom je het dan niet zou doen... Iemand zoals Ferdy81 lijkt mij een van de beste spelers van NL. Ken die gast verder niet maar weet wel dat hij vanaf het begin er boven uitsteekt en naarmate het spel vorderd hij nog steeds zijn mannetje kan staan.
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Ik denk dan toch echt dat overal rang uitmaakt je kan ook zonder actief spelen max 2 uur per dag heel hoog staan. Ik ben idd actief maar in begin niet dan sta je volgens mij iets lager maar toch top 100. Als je met weinig tijd veel doet is er niks aan de hand en kan je nog steeds makkelijk top 20 staan :)

Gewoon farmscript op het acc zetten ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Eigenlijk kun je nooit spreken welke rang nou goed is: Aan het begin zegt iedereen, ja de start kan iedereen wel, je hoeft alleen actief te zijn en wat geluk hebben maar later in het spel dan kun je pas naar de rangen gaan kijken. Als we straks over een jaar weer met deze zelfde discussie beginnen dan hoor je 100% zeker: Ja nu is het toch alleen maar internen, massa recruiter aanzetten af en toe is je clears vrijlaten dus rangen zegt nu ook niks.
Ik snap niet waarom iedereen zich altijd zo druk maakt om de zijn/haar rang. Je moet plezier hebben in dit spelletje, je moet een goeie persoonlijkheid hebben etc.
De echte topspelers zijn de mensen die aan het begin hoog geranked kunnen staan en in het verdere verloop van het spel en je moet kunnen doorzetten. Het maakt niet uit of er af en toe een intern tussen zit, want als het goed uitkomt geef mij 1 goede reden waarom je het dan niet zou doen... Iemand zoals Ferdy81 lijkt mij een van de beste spelers van NL. Ken die gast verder niet maar weet wel dat hij vanaf het begin er boven uitsteekt en naarmate het spel vorderd hij nog steeds zijn mannetje kan staan.

Jups dat is 100% waar !!!
Als aanvulling wat ik al zei :

een "top" speler kent etiquette, en is spelers vriendelijk een gemis bij velen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Echt interessant. Ik kom even thuis van het werk, zie ik lekker moddergooi tussen enkelen van M~ vs. de wereld.

De rang duid inderdaad echt niets aan, vooral niet in deze periode. De rang kan worden besproken achter een jaar ofzo, wanneer de miljoenen beginnen te komen. Echter zie ik de meeste spelers die tegen M~ bezig zijn, al in de periode bespeeld te hebben & herinner ik dat Bekeleke achter een miljoen al gestopt was wegens te weinig actief.

Volgens mij zie ik hier dat je activiteit genoeg hebt & dat je goed in het begin kan starten zoals Cold Case, maar achter een tijd verdwijn je. Juist wanneer de rangen wel te bespreken valt.

Dan zit je goed fout aangezien hij w13 speelt, en allang over een miljoen zit :eek:.
 

DeletedUser42244

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Dan zit je goed fout aangezien hij w13 speelt, en allang over een miljoen zit :eek:.

Sorry hoor, deze bekeleke is dacht ik een ander persoon die er nu op speelt?

Sorry, ben ex-lockspeler, kan het me niet meer herinneren.
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

The wolf heeft gelijk bekkie was gestopt bij de mil ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol bekie, dacht dat je enkel een grootheidswaanzin had maar dat je het nu nog op een easy way doet, door je ex stamgenootje te edelen had ik niet verwacht van onze zo grote 'topspeler'.

Je lag denkek sinds minuut 1 te wachten op zo een kans, sinds begin van de wereld was je al aant klagen over skilla, dat hij je in alles belemmerde(farmen, ruimte)(ik was zelf verbaast dat je er mee in een stam kroop een topper zoals jijzelf beweerd die wou die toch meteen edelen? super dorpjes). Bij deze heb je meteen die kans aangewend en je voordeel uitgehaald. Iets wat beetje speler die beetje respect heeft voor anderen en die niet leeft in zijn eigen IK wereldje nooit zou doen. Toch maar een rare actie ;) weten meteen veel mensen wat voor speler jij bent en hoe je in elkaar zit. Dus stamgenootjes let op, ziet hij een kans schoon ;)
(ja nu ga je zeiken, heb jij nog nooit een stamgenoot of eerdere overeengekomen afspraken verbroken, wel het antwoordt hierop is heel simpel: NEE kem zulke lage streken niet nodig tis al easy genoeg. Voor je blijkbaar nog niet. )

Trouwens dat je steeds enkel naar rang kijkt om iemand te beoordelen zegt ook veel wat voor pruts speler je bent en nog nooit lang een wereld hebt gespeeld en ook nog nooit in de kern hebt gelegen.

Want rang zegt meestal heel weinig over de kwaliteiten van een speler. De nr 1(de beste volgens je) is zelden de beste beklek. Zal je later wel nog inzien als dat verstand eindelijk eens wat ontgroent geraakt bij je.
Met die zelfverheerlijking posts van je. Ongelooflijk wat een dwaas karakter.

Trouwens wat zie ik, wilt bekeleke easy groeien en zoekt moraalbreker?
Wordt nogmaals bewezen dat zijn praatjes groter zijn, dan zijn doen als speler.

neen ik ga niet zeiken, enkel zeggen dat ik meer van jou verwacht hebt, maar blijkbaar ben je net zoals al de rest, eerst veroordelen en dan pas oordelen. Jammer dat je mijn posts niet snapt maar vooral jammer dat je mij net zoals de rest door de modder haalt met een actie die net heel eerbaar was maar jammer genoeg besmeurd werd als backstab door iedereen die me niet kan luchten. En dit slechts op de feiten van skilla, niemand heeft zelf maar de moeite gedaan mijn versie en redenen te vragen. Maar ik lig er niet wakker van hoor, moest éénieder van jullie hiervan beschuldigt worden zou ik net zo hard uithalen;)

En ik oordeel meestal niet op rang, wel op de grootte van de dorpen dat een speler edelt en vooral met welke snelheid, dat zegt in mijn ogen al heel wat maar goed ieder zijn mening. Uit het cluster van een speler kan je ook al veel afleiden vind ik, maar ook dat is slechts mijn mening uiteraard...
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

neen ik ga niet zeiken, enkel zeggen dat ik meer van jou verwacht hebt, maar blijkbaar ben je net zoals al de rest, eerst veroordelen en dan pas oordelen. Jammer dat je mijn posts niet snapt maar vooral jammer dat je mij net zoals de rest door de modder haalt met een actie die net heel eerbaar was maar jammer genoeg besmeurd werd als backstab door iedereen die me niet kan luchten. En dit slechts op de feiten van skilla, niemand heeft zelf maar de moeite gedaan mijn versie en redenen te vragen. Maar ik lig er niet wakker van hoor, moest éénieder van jullie hiervan beschuldigt worden zou ik net zo hard uithalen;)

En ik oordeel meestal niet op rang, wel op de grootte van de dorpen dat een speler edelt en vooral met welke snelheid, dat zegt in mijn ogen al heel wat maar goed ieder zijn mening. Uit het cluster van een speler kan je ook al veel afleiden vind ik, maar ook dat is slechts mijn mening uiteraard...

Ik veroordeel niet, ik observeer enkel, dit is wel alles heel toevallig en komt mega goed voor je uit e ;) toch als ik terugdenk ik de tijd, heb je mij iets horen zeggen over backstab ofzo? Kvind het gewoon niet netjes, zeker niet als dit de reden was bv. Je maakt meteen gebruik van de situatie, dat haal ik aan.

Die actie eerbaar? euh denk dat je nog niet veel mooie acties hebt gezien dan ;) heb geduld dan en we zullen hopelijk deze wereld nog iets zien.

Euh nu spreek je in u laatste alinea toch beetje tegen e, wie is er hier steeds bezig over rang tov anderen? Niet ik in alle geval omdat ik gewoon weet dat je niemand mag onderschatten en zelf al genoeg grotere spelers als mezelf heb geedeld.
Ook iemand kleineren op rang etc... wat boeit het, die jongen speelt zijn spel, niet iedereen wilt er zoveel moeite insteken of ja ze doen wel iets fout. Want in tegenstelling tot wat de meeste denken, zoveel tijd kost het niet. Je moet het enkel goed organiseren.
En het moet wat meezitten in het spel heb ik bij paar mensen die ik ken ookal meermaals gezien. Maar het zijn toch meestal wel de details die het verschil maken.

Je kan het spel zo gemakkelijk maken als je zelf wilt of moeilijk, aan ieder de keuze.
Maar beetje strijd en spanning moet er toch wel zijn of wordt maar saai denk ik zo. :p
Is ook normaal dat easy way door meeste spelers dan wordt afgekeurd omdat die weten dat het ook anders kan.
 
Bovenaan