Farmen en GS-levels / Algemeen Praattopic w16

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Boeit mij rang dan ? lolled ik edel rustig ik doe geen rang heb deze wereld op ingesteld top 100 te spelen hoe kan ik nou dan top 5o staan ...
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Pfft volgens mij weet je niks te zeggen. :eek:

Genoeg, enkel ik heb de schurft aan mensen die er de voorkeur aan geven niet eerlijk te spelen, aan jou dus.
Jou zal ik van ze lang zal ze leven dus nooit helpen.
 

DeletedUser13688

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Wat was de backstab die beklek heeft uitgevoerd? Ik was 2 weken vakantie aan 't vieren met m'n vriendin :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Genoeg, enkel ik heb de schurft aan mensen die er de voorkeur aan geven niet eerlijk te spelen, aan jou dus.
Jou zal ik van ze lang zal ze leven dus nooit helpen.

Ik heb veel uit gevreten maar heb nog nooit dingen buiten de regels, of dingen als een backstabben gedaan dus waar je die onzin vandaan haalt?
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Farmen en GS-levels

of misschien kan je er bijzeggen dat ik wekelijks 10 maal aan atletiek doe en zelf ook nog training geef, kortom pink je streelt men ego;)

je vergeet de 2x repetities met de josti-band...

Feit> Bekeleke dikke fail... 400 ms noobtiming en dan zelf in 600ms timen.... Krepox timed beter Bekeleke ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Je weet niet wie ik ben, dus beter hou je effe stil voor je je weer blameerd.

Dat weet ik wel heb een hele leuke mail gelezen waarin ik het kan bewijzen, maar aangezien je anonimiteit toch zo belangrijk is zal ik hem hier niet posten:p

dus ik weet wel dat jij zo superpro bent dat je niet eens top 20 staat:eek:

je vergeet de 2x repetities met de josti-band...

Feit> Bekeleke dikke fail... 400 ms noobtiming en dan zelf in 600ms timen.... Krepox timed beter Bekeleke ;)


ferdy dude, snap je het nu nog niet dat ik opzettelijk trager timede zodat ie zou dodgen en proberen terug te trekken?
Jammer genoeg voor hem had ik katatjes waardoor ie niet meer kon terugtrekken...

En hij had nog defense genoeg hoor daar kan ik genoeg rapportjes over posten:)

Wat was de backstab die beklek heeft uitgevoerd? Ik was 2 weken vakantie aan 't vieren met m'n vriendin :eek:


dat weten ze niet eens en het kan hen niet schelen, als ze mij maar zwart kunnen maken en zo een excuus kunnen vinden voor hun mindere prestaties:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Dat weet ik wel heb een hele leuke mail gelezen waarin ik het kan bewijzen, maar aangezien je anonimiteit toch zo belangrijk is zal ik hem hier niet posten:p

dus ik weet wel dat jij zo superpro bent dat je niet eens top 20 staat:eek:

Wow sinds wanneer is de algemene TW ranking lijst een aanduiding voor skill :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Dat weet ik wel heb een hele leuke mail gelezen waarin ik het kan bewijzen, maar aangezien je anonimiteit toch zo belangrijk is zal ik hem hier niet posten:p

Och jee, wat een praatjes, ik kan niet wachten om hem te lezen.

als ze mij maar zwart kunnen maken en zo een excuus kunnen vinden voor hun mindere prestaties:)

Ja want de spelers die nu geadeld worden door iedereen zijn ook echt prestaties te noemen he...
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Farmen en GS-levels

lol geloof je het zelf

Wat is het nut idd om slomer te timen, of je nu in <400ms of zoals Bekeleke doet in 600ms.. Het resultaat blijft hetzelfde als de tegenstanders timed... Bekeleke verzuipt nog is in zijn eigen fantasie..
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

voor jou is dat hopelijk nooit het geval geweest hé:p

Niet de vraag ontwijken :p
Puur feitelijk zegt de ranking geen ene drol.
Je hebt skils in vormen van timen etc, punten krijg je door echter actief te zijn.
Een "top" speler (pro bestaat niet hea hier... wordt te vaak misbruikt het woord "pro") kan deze 2 goed combineren.
Echter heden ten dage cattered iedereen naar actief zijn, (zie de tien duizend Co's die iedereen zelfs al bij de start hebben) wat grof weg het grootste gedeelte uitmaakt of je veel puntjes gaat krijgen ja of de nee.
Dus in een game die zo slecht is gebalanceerd kun je hier never nooit spreken over een fair game die het beste uit de spelers haalt, en deze gelijk meet.

Maar wie ben ik, een volwassen vent die iets te veel gamed, en interesse toont in de game industrie.

Activiteit is key, spelers met "skils" hebben voordeel meer niet.
Het enigste wat dan overblijft en waar je naar zou kunnen kijken is team play, maar jij hebt echter iemand genaaid uit je stam al zo gaan de verhalen.
Dus ja of ik dan wel of neit iets bereikt hebt doet er niet zo veel toe.

Eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten om zoals velen van jullie zeggen "dingen te bereiken in mijn tw cariere" lol
Altijd lol, weet altijd een top 10 stam te fixen met vrienden met wie ik speel en verder nooit afgezeken worden op het AF.
Ik ben dan geen "top" speler, maar heb al meer bereikt dan velen hier en dat door geen Ego te hebben.
Win win situatie als je het mij vraagd.

PS: een "top" speler kent etiquette, en is spelers vriendelijk een gemis bij velen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Pink nogmaals hou je mond als je niet weet waarover je spreekt...

http://nl16.tribalwars.nl/public_report/5d36413e508a78cbf6fdccb682627269

http://nl16.tribalwars.nl/public_report/0b2c3959d1c7c141652b0e4699725cef

En in zijn dorpen staat ook nog overal iets van 1k speer zw, en gisteren toonde ik al een rapportje van zijn veeg dus lul niet dat ie geen troepen had hé dombo

Aanvulling: Hoe komt anders Skilla aan zon hoge ODD als hij geen troepen had?
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Niet de vraag ontwijken :p
Puur feitelijk zegt de ranking geen ene drol.
Je hebt skils in vormen van timen etc, punten krijg je door echter actief te zijn.
Een "top" speler (pro bestaat niet hea hier... wordt te vaak misbruikt het woord "pro") kan deze 2 goed combineren.
Echter heden ten dage cattered iedereen naar actief zijn, (zie de tien duizend Co's die iedereen zelfs al bij de start hebben) wat grof weg het grootste gedeelte uitmaakt of je veel puntjes gaat krijgen ja of de nee.
Dus in een game die zo slecht is gebalanceerd kun je hier never nooit spreken over een fair game die het beste uit de spelers haalt, en deze gelijk meet.

(...)

PS: een "top" speler kent etiquette, en is spelers vriendelijk een gemis bij velen.
Gesproken als een echte :edelman:, hopelijk ook door :boer:tige ego's begrepen...
 
Bovenaan