[FAQ - Termen] Offensief | Defensief

DeletedUser

Guest
Ligt eraan wat de aanvaller stuurt ;)
Vind het persoonlijk een handige tactiek aan het begin van de wereld, later vind ik het nutteloos aangezien het dorp dan gestacked wordt en je alles dood loopt.
 

Deleted User - 9131

Guest
▪ AGS
Een gezamenlijke aanval van stamleden, bondgenoten of persoonlijke vrienden. -> niet op

Verbeterd.

Maar ik bedoel natuurlijk dat je gewoon met meerdere mensen treintjes stuurt op meerdere dorpen. Maar weet niet of bij deze term hoort dat het met max. 3 spelers is?

Maximum is onbepaald, onverbeterd.

Is er een functie waarbij die bedankjes kunnen worden onzichtbaar gemaakt? :eek:

Nee.

▪ Taggen
Door middel van reistijd of de servertijd bepalen wat de meest slome/logische snelheid is van een inkomende aanval.

Lijkt me iets correcter en vervolledigt.
De sloomste snelheid is nogal lomp gezegd vind ik.

Je bepaald nou eenmaal de sloomste eenheid, term deels verbeterd.

Maar het "tussen de clears en edeltreinen" (die in de uitleg staan) hebben hier toch niks mee te maken?

Klopt, verbeterd.
 

DeletedUser

Guest
Dumpen
Het versturen van legers die doodlopen op andere troepen, waardoor men plek in de boerderij creeërt.

hoeft niet altijd voor boerderij plekken te zijn. kan ook omdat je def dorp naar off dorp wil veranderen.

Rimmen
Een bepaalde spelers volledig overnemen.

typefout
 

DeletedUser

Guest
Rimmen is toch in de rim starten dus aan de zijkant van de wereld.
2 weken later ofzo starten
 

DeletedUser

Guest
Rimmen is toch in de rim starten dus aan de zijkant van de wereld.
2 weken later ofzo starten

als ik jou rim, dan geef ik je een enkele reis naar de rim.

voor de viespeuken de andere optie is geen optie in dit zinsverband.
 

DeletedUser

Guest
Dus rimmen = 2 betekenissen ?$

of 3 zelfs (a)

quote me EERDERE bericht voor mijn reactie op die derde maar. en ja zo zou je het kunnen zien, maar rimmen is eigenlijk niet in de rim beginnen. mensen bedoelen dat wel is zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
quote me bericht voor mijn reactie op die derde maar. en ja zo zou je het kunnen zien, maar rimmen is eigenlijk niet in de rim beginnen. mensen bedoelen dat wel is zo.

Hoe heet het dan in de rim beginnen ?

RimStarten ?
 

DeletedUser

Guest
Zo niet dan heb ik het uitgevonden (a)


RimStarten

Een paar weken na dat de wereld is gestart starten.


:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zag ergens Phalanx staan, dit is een verdedigings techniek zoals jullie wel weten denk ik. Ik wil deze techniek ook eens gaan toepassen ik weet alleen niet hoe ik het aan moet pakken. heeft iemand ergens een beschrijving staan.

MvG
 

DeletedUser21830

Guest
Die ga ik niet beschrijven, want dan geeft ik een tactiek bloot. Het grootste deel kun je zelf wel bedenken, schat ik.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik kom er voor een gedeelte wel uit maar een beschrijving zou wel chill zijn, waarom zijn er anders beschrijvingen voor backtimen etc. dat is ook een tacktiek weggeven
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik zal Phalanx eens opzoeken en toevoegen. Iemand anders nog termen?
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik zag ergens Phalanx staan, dit is een verdedigings techniek zoals jullie wel weten denk ik. Ik wil deze techniek ook eens gaan toepassen ik weet alleen niet hoe ik het aan moet pakken. heeft iemand ergens een beschrijving staan.

MvG

Phalanx (als in "falanx") was al toegevoegd. Het is een tactiek waarbij je in een cluster zit met je stamleden zodat zij een goede verdediging bieden.
 
Bovenaan