Expeditie Robinson 2010

DeletedUser50457

Guest
niets tegen de belgen eaj :mad: ( :D )
BE FTW

Ik heb persoonlijk niets tegen Belgen, maar ik moet toegeven dat ze in deze Expeditie Robinson heel vies hebben gespeeld.
Ookal hebben de Nederlanders ook af en toe wel een complotje gemaakt, maar dat was dan nog een licht complotje tegenover de Belgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb persoonlijk niets tegen Belgen, maar ik moet toegeven dat ze in deze Expeditie Robinson heel vies hebben gespeeld.
Ookal hebben de Nederlanders ook af en toe wel een complotje gemaakt, maar dat was dan nog een licht complotje tegenover de Belgen.

Sebastiaan is de grootste smeerlap van al
 

DeletedUser

Guest
Ik heb persoonlijk niets tegen Belgen, maar ik moet toegeven dat ze in deze Expeditie Robinson heel vies hebben gespeeld.
Ookal hebben de Nederlanders ook af en toe wel een complotje gemaakt, maar dat was dan nog een licht complotje tegenover de Belgen.

ik ben geen ruziezoeker. ik ga geen vijanden maken omdat iemand belg of nederlander is.
voor mij is iedereen gelijk.
ik denk niet BE<>NE
 

DeletedUser

Guest
Goede ontwikkelingen donderdag, mijn twee favorieten door naar de finale. Het zou wel zuur zijn als Regina er nu uitgaat op de valreep maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Sebastiaan heeft het in elk geval goed voor elkaar nu. En Tatjana is gewoon dom bezig geweest, ze had kunnen weten dat Sebastiaan en Zsofi allebei op Regina en Saar gingen stemmen, voor Zsofi was er zelfs geen andere keuze en Sebastiaan steunt Zsofi al het hele spel. Tatjana had gewoon op zichzelf en op Zsofi moeten stemmen, maar ja.

Fuck zeg, Die site gemist laat alleen gebruikers in Nederland toe. Ik heb mijn ip-adres even geblokkeerd en heb dan kunnen inbreken in de codes van die site. Hup video's van Expeditie Robinson gepikt en op You-Tube gezet, en nu kan ik ze ook bekijken :D vanuit Belgie

Nice :p.
 

DeletedUser3750

Guest
Goede ontwikkelingen donderdag, mijn twee favorieten door naar de finale. Het zou wel zuur zijn als Regina er nu uitgaat op de valreep maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Sebastiaan heeft het in elk geval goed voor elkaar nu. En Tatjana is gewoon dom bezig geweest, ze had kunnen weten dat Sebastiaan en Zsofi allebei op Regina en Saar gingen stemmen, voor Zsofi was er zelfs geen andere keuze en Sebastiaan steunt Zsofi al het hele spel. Tatjana had gewoon op zichzelf en op Zsofi moeten stemmen, maar ja.

Volgens mij mag je niet op jezelf stemmen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
 

DeletedUser26151

Guest
Zsofie eruit YES!
Nu Tatiana eruit en dan Saar of Regina winnen.
 

DeletedUser26151

Guest
Wow Tatiana had ik echt niet verwacht alhoewel dit wel echt een tatiana proef was. Nu vrees ik dat Saar eruit gaat :(
 

DeletedUser50457

Guest
Sebastiaan is overrated.

Hoi spammaatje boven mij!
biggrin.gif
 

DeletedUser26151

Guest
Sebastiaan is overrated.

Hoi spammaatje boven mij!
biggrin.gif

Naar mijn mening ook maar als je het stukje zag op het eind hoe de volgende proef is dan is Sebastian volgens mij best sterk in die proef maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker weet niet precies hoe die gaat.
 

DeletedUser50457

Guest
Naar mijn mening ook maar als je het stukje zag op het eind hoe de volgende proef is dan is Sebastian volgens mij best sterk in die proef maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker weet niet precies hoe die gaat.

Ik heb het vandaag gemist. :mad:
 
Bovenaan