Exire contre P.R.

DeletedUser

Guest
Nee, dan moet je bij de andere leider zijn ^^ Ken je kwaliteiten en minpunten... en het sociale gedeelte is uitbesteed... jankerd...
 

DeletedUser

Guest
Zelden zo'n goede leider gehad als Gonza, verder kan dit topic idd weg.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik troll niet ;-), hij had zeker de touwtjes goed in handen.
 

DeletedUser43986

Guest
Rang verslagen tegenstanders als verdediger
3 sirious [Grace!] 2,72 Mio.

Bedankt CJ :) ?
 

DeletedUser

Guest
Rang verslagen tegenstanders als verdediger
3 sirious [Grace!] 2,72 Mio.

Bedankt CJ :) ?

C is gek geworden ofzo :p doordat ik stopte en de andere co zogoed als inactief is maar in het verleden al geen ruk deed werd hij het beu
 

DeletedUser43986

Guest
Ik snap het niet goed, de aanval was toch pas voor dit weekend gepland trolololol :D. Anyway, het is een mooi account en volgens mij goed onderhouden. Waarom stoppen dan :s?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet goed, de aanval was toch pas voor dit weekend gepland trolololol :D. Anyway, het is een mooi account en volgens mij goed onderhouden. Waarom stoppen dan :s?

Omdat het dan ook niet meer farmt etc. en zo toch achteruit gaat, ik begrijp zen actie wel, weinig -18 jarigen met een leven houden het niet langer vol dan 5 maanden te moeten half solo tot solo spelen op een acc
 

DeletedUser43986

Guest
Omdat het dan ook niet meer farmt etc. en zo toch achteruit gaat, ik begrijp zen actie wel, weinig -18 jarigen met een leven houden het niet langer vol dan 5 maanden te moeten half solo tot solo spelen op een acc

met zo'n account kan het toch niet erg moeilijk zijn co te vinden? Een goede is iets anders :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat op dit topic een slotje mag, de o-zo zielige leider van EXiRe, de leider die voor velen erkent was als een goede leider, zit samen te broeden met een stam, niet zomaar een stam beste mensen, maar namelijk met een paar leden van P.R. Nu kan je je wel afvragen waarom zij net samen zitten te spreken? Zouden ze info doorsluizen? Nee, alhoewel, dit zou wel kunnen gebeurd zijn. Want op een dag, 15april 2012 kreeg ik de vv van Gonza in handen. Men zoveelste stam vv al, gewoon weg om te deffen 'een massa'tje deffen'. Iedere speler weet dat een massa bijna evenveel incomings zijn als je dorpenaantal, of meer zelfs, wel, ik kreeg maar liefst 9incomings! Dat Gonza dit niet kon deffen was/is een zeer groot vraagteken voor me, en hij moet ook niet afkomen met deze reden ' ik moest weg' want de dorpen lagen van ze cluster verwijderd, en iedere goeie tw speler weet dat je die dorpen moet stacken! Maar nu goed, weer even terzake, ik kreeg dus de vv en uit verveling begon ik maar een random bericht te openen. Niet zomaar een bericht zo bleek, een bericht(gekopieerd) van een groepchat. Met zowel exire leden als p.r. leden. Bij de eerste woorden, zinnen, moest ik al te beginnen kotsen, wat een kleuter speelt er daar op Carette zeg! Maar goed, er ging een nieuwe stam komen, het 'nieuwe EXiRe' (volgens onze vriend gonza) met P.R. leden en EXiRe leden. En ze waren zo proffessioneel dat ze maar liefst een skypechat nodig hadden van hier tot in Tokio, met elke 3seconden weer een antwoord, om te overleggen. En dan werd er nog niet veel tot bijna niets overlegt.

Ik vind dat je dit in deze tijden van de eerste oorlogen, ach, kon je dit eigenlijk een oorlog noemen? Ik weet van elke topspeler die in Exire zat en van mezelf dat er zeerveel noobs in zaten, een 'massa' van 20incomings vonden ze alveel. Dat vind ik in 1 woord: LAWL men eerste massa waren er wel +400 ;) op een Phalanx cluster

Tot slot vat ik al deze info even samen, Gonza, leider van EXiRe overlegt met de vijand over een nieuwe stam in deze tijden van oorlog, en aangezien ze nog vrij goed overeen kwamen ga ik ervan uit dat er eerder al info gerondseld werd. Want een goede en zeer bekwame leider was Gonza toch!

EDIT: Eerder in de beginposts zei ik dat Gonza erkent werd als een goede leider, wel, in het begin bleek dit zo maar later in de stamgeschiedenis, waren ze nog slechter dan de slechtse nubstamleiders, en daar waren er wederom veel leden met elkaar over eens. Dit kan mss ook wel komen doordat ze een tijdje inactief waren


Ik ben al een tijdje gestopt, maar wil hier toch nog even reageren, met de desbetreffende pm als bewijs (zie hieronder).
Er zijn veel spelers die zomaar iemand met de vinger wijzen zonder er iets vanaf te weten, gelukkig zijn er nog andere mensen ook. (De pm zal in stukken gesplitst worden aangezien er maar 10 000 tekens in 1 post kunnen). Ik knip geen stukjes weg, dezelfde pm werd ingame naar iedereen van het voormalige EXiRE doorgestuurd. Je kan die dus perfect aan hen opvragen.
 
Bovenaan