Exire contre P.R.

DeletedUser

Guest
1) Soms moeten mensen iets anders doen dan tribalwars. Ik weet dat het voor jouw bijna onmogelijk klinkt, maar geloof me het is heel soms zo.
Nu je begint over RL en mijzelf in kwestie zelf niet kent, raad ik je pas aan om te oordelen wanneer je wel meer over me weet. Ik kan je garanderen dat ik helemaal geen no-liferwereldje heb
2) De vv werd verbroken, dus je kon geen printscreen nemen? Dus ik was er plots wel? Terwijl jij toch die "zogezegde massa" moest deffen, want ik was er niet? Vreemd verhaal.
Ja, ik moest zorgen voor alle os en de snipes, moest jij eigenlijk nog iets voor deffen? Nee, dus alles was klaar. En ik drukte even op bericht exporteren en toen werd vv verbroken -> dan kun je ook niet meer naar vorige tab.




Je weet nog de helft niet van het hele verhaal en je leest ergens in een pm het woordje "fusie" en je trekt meteen je conclusies.

Je zegt tegen Casper dat het niet de bedoeling is om mij of EXiRE in een negatief daglicht te plaatsen:

Het was geen pm, ben je zo slecht geïnformeerd over je eigen account? Het was een skypegesprek, die jij of je co naar zichzelf stuurde zodat jij of je co het kon lezen. Er stond niet zomaar het woordje "fusie" er stond er namelijk in; "Wat doen we met LBF?" "Dus justwelsum komt ook in de stam"
En een hoop dergelijke dingen, als je die pm nu even toont op dit fora of ze stuurt op skype kan ik ze nog aanduiden voor je. Maar je kon er wel degelijk genoeg info over afleiden, en als ik lieg volgens jou, waarvoor was dat skypegesprek wel goed dan?

1) Niet zwart maken?


[16/04/2012 18:46:50] Robin: Ik wil hem niet zwart maken, maar de overige stamleden mogen toch weten hoe de stand van zaken zijn?
Hier heb ik je al antwoord op gegeven. Verder zie ik geen reden om je zwart te maken, ik bereik er zelfs niets mee


Hmmm, ik interpreteer het waarschijnlijk verkeerd. Dit waren duidelijk complimenten! :rolleyes:

2) Als je met iets niet akkoord bent of je bedenkingen erbij hebt, dan bespreek je dit altijd intern. Je kon me sowieso bereiken via Casper of wie dan ook en mij confronteren met die pm. Dit heeft niets meer te maken met het informeren van stamleden, daarvoor dient een stamforum. Dat je dit op het algemene forum plaatst, lijkt mij een impulsieve reactie van iemand met het doel om iemand anders (in dit geval: mij) zwart te maken. Dit zegt dan ook meer over jouw, dan over mij.
Ik heb je al zoveel maal gevraagt; met welke reden zou ik jou willen zwart maken? Het is misschien te ver gegrepen om het zomaar te posten op het AF maar aangezien het zo'n actie was denk ik toch wel dat je dit zeker verdiende.
Vetgedrukte; Jij als leider zou toch je eigen leden moet informeren? En die pm was al zeker 4 dagen oud, of ben je zovaak offline? Komaan zeg, dit zegt wederom al genoeg over jij als leider. En zelfs de medestamleiders waren niet op de hoogte, wederom is dit één van je zovele reactie's die op niets lijken en je enkel doelt om mij te ontwijken. Dus ik vraag je beleefd; laten we het even over de pm terzake hebben?

Verder wil ik voor alle duidelijkheid wel bevestigen dat wij meerdere spontane sollicitaties ontvangen hebben van spelers van P.R., hetzij voor en hetzij tijdens de oorlog. Die sollicitaties hebben wij afgewezen. Het klopt ook dat ik voor bepaalde spelers van P.R. wel degelijk respect heb en ze als een goede toevoeging voor EXiRE beschouw. Niettemin is er van een fusie totaal geen sprake.

Ik raad je aan om nogmaals die pm te lezen, Riddersword heeft nu je vv en ze erkende dat de pm er stond. In die pm was er wel degelijk van een fusie sprake dat gaf jij zelfs toe;
een pm het woordje "fusie" en je trekt meteen je conclusies.
Dus lees die pm even opnieuw,; desnoods overleg je nog met de spelers in kwestie, of post het misschien even op het AF want nu zit je alles te liegen voor de lezer. Niet eerlijk, toch? Dan kan de lezer zelf oordelen ;)
En tot slot:







Is anass nu een kleuter of niet? :rolleyes:
Zelfs iemand van mijn leeftijd of jonger kan hieruit genoeg concluderen dat dit slechts een mening was, subjectiviteit/objectiviteit heb je toch wel al geleerd mag ik hopen?

De hamvraag is en blijft; Waarom dat gesprek? En waarom die vragen in dat gesprek + waarom dat onderwerp?
Blijkbaar zijn er hier een aantal heren die graag met modder gooien, het spijt me maar daar doe ik niet aan mee.

Wat die leuke statistieken betreft, waarom maak je het bereik zo klein? Hoe groter het bereik is, hoe correcter je het volledige verloop van een oorlog kunt bepalen.

Het klopt dat we de laatste weken een aantal dorpjes zijn verloren, dan geef ik met alle plezier toe. Maar overall gaat het best goed met EXiRE, of jullie dat nu graag hebben of niet.



Zijde 1:
Stammen: EXiRE
Zijde 2:
Stammen: P.R.

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 29
Verschil: 18

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 400,008
Kant 2: 277,574
Verschil: 122,434

chart




>>>>> Begin van de oorlog: op 15.03. om 10:36:57 uur, timeframe van een maand omvat dus ongeveer het gehele verloop van de oorlog.
In het begin hadden wij duidelijk de bovenhand, de laatste tijd slaat P.R. zeer goed terug.




Totale overnames:

Kant 1: 596
Kant 2: 262
Verschil: 334

chart



Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,460,941
Kant 2: 1,743,181
Verschil: 2,717,760

chart




>>>>> Dit is de totale groei als stam. Zoals je ziet groeien wij een pak sneller.
Simpel uitgelegd: Als wij in dezelfde tijd 3 dorpen edelen en P.R. edelt er in die tijd 1 van ons of 1 van iemand anders. Dan groeien we nog sneller en gaat het bijgevolg niet slecht met EXiRE omdat we af en toe eens een dorpje verliezen. Integendeel, op langere termijn zal die snellere groei sowieso het verschil bepalen.
Heb je die massa's al es bekeken van P.R. ? Zelfs de eerste de beste noob kon die deffen, en toch werd de vv doorgegeven aan betere deffers. Waarom denk je dat Luc stopte? Omdat hij geen os kreeg en de inactieve stamleden net wel. Als stamleider moet je voor het goede altijd kiezen en altijd klaar zijn voor een nieuwe massa, jij was voor geen 1 massa klaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat op dit topic een slotje mag, de o-zo zielige leider van EXiRe, de leider die voor velen erkent was als een goede leider, zit samen te broeden met een stam, niet zomaar een stam beste mensen, maar namelijk met een paar leden van P.R. Nu kan je je wel afvragen waarom zij net samen zitten te spreken? Zouden ze info doorsluizen? Nee, alhoewel, dit zou wel kunnen gebeurd zijn. Want op een dag, 15april 2012 kreeg ik de vv van Gonza in handen. Men zoveelste stam vv al, gewoon weg om te deffen 'een massa'tje deffen'. Iedere speler weet dat een massa bijna evenveel incomings zijn als je dorpenaantal, of meer zelfs, wel, ik kreeg maar liefst 9incomings! Dat Gonza dit niet kon deffen was/is een zeer groot vraagteken voor me, en hij moet ook niet afkomen met deze reden ' ik moest weg' want de dorpen lagen van ze cluster verwijderd, en iedere goeie tw speler weet dat je die dorpen moet stacken! Maar nu goed, weer even terzake, ik kreeg dus de vv en uit verveling begon ik maar een random bericht te openen. Niet zomaar een bericht zo bleek, een bericht(gekopieerd) van een groepchat. Met zowel exire leden als p.r. leden. Bij de eerste woorden, zinnen, moest ik al te beginnen kotsen, wat een kleuter speelt er daar op Carette zeg! Maar goed, er ging een nieuwe stam komen, het 'nieuwe EXiRe' (volgens onze vriend gonza) met P.R. leden en EXiRe leden. En ze waren zo proffessioneel dat ze maar liefst een skypechat nodig hadden van hier tot in Tokio, met elke 3seconden weer een antwoord, om te overleggen. En dan werd er nog niet veel tot bijna niets overlegt.

Ik vind dat je dit in deze tijden van de eerste oorlogen, ach, kon je dit eigenlijk een oorlog noemen? Ik weet van elke topspeler die in Exire zat en van mezelf dat er zeerveel noobs in zaten, een 'massa' van 20incomings vonden ze alveel. Dat vind ik in 1 woord: LAWL men eerste massa waren er wel +400 ;) op een Phalanx cluster

Tot slot vat ik al deze info even samen, Gonza, leider van EXiRe overlegt met de vijand over een nieuwe stam in deze tijden van oorlog, en aangezien ze nog vrij goed overeen kwamen ga ik ervan uit dat er eerder al info gerondseld werd. Want een goede en zeer bekwame leider was Gonza toch!

EDIT: Eerder in de beginposts zei ik dat Gonza erkent werd als een goede leider, wel, in het begin bleek dit zo maar later in de stamgeschiedenis, waren ze nog slechter dan de slechtse nubstamleiders, en daar waren er wederom veel leden met elkaar over eens. Dit kan mss ook wel komen doordat ze een tijdje inactief waren

Wow, wat laag:eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
wtf is er op deze wereld gebeurd. Waarom is 9/10e deel van deze wereld BB? :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou hup.. ruzie maken en stoppen allemaal --> leunt achterover en pakt een biertje en geniet:)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar. Ik kap er iig mee, ik vind tw ook niet leuk meer :p

Maarjah, op w27 zal dat ook gebeuren, tjah :p En dan een lage snelheid. Kutspel :p

Hahahaha :p Wat met ons mooie account dan?:(

Cookie king, go for it man, anders pleur je hem maar op delete:D
 

DeletedUser36874

Guest
Mag ik jullie selectievellingen even herinneren aan de 20-0 voorsprong in de openingspost? Of waar men mee af kwam.... 39-9... Check even hieronder:



En nu is het verschil wéér kleiner geworden... en staat P.R. duidelijk voor in de laatste week.

Oftewel... ik ben van mening.... dat het veel kleinere P.R. het beter doet dan jullie. Naar de redenen kan ik alleen maar raden... maar 10 tegen 1, dat jullie de volgende keer niet zo snel meer een topic als dit zullen openen, want als nr. 2 stam van deze wereld, sta je gewoon voor lul zo langzamerhand...

I rest my case...

Hier kaart ik graag Shadowkiller-nl aan, die al zijn dorpjes gratis afgeeft van de 1 op de andere dag aan de 'o-zo-goede' Benny24. Vanwege Robin, Robskee hier op het AF, heersde er onrust bij de spelers die nog uit EXiRE 'weggewerkt' moesten worden (reeds afgesloten nu). Want zoals in elke stam, zijn er goede en slechte leden. Altijd heft dit uiteindelijk elkaar op, of de slechtere worden de goede, of de slechtere verdwijnen van TW. Ik vind het dan ook zeer 'Pathetic' als je met stats gaat gooien nu om te laten zien dat EXiRE voor lul staat terwijl eigenlijk Benny24 zichzelf voor lul zet. Slappe post man.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier kaart ik graag Shadowkiller-nl aan, die al zijn dorpjes gratis afgeeft van de 1 op de andere dag aan de 'o-zo-goede' Benny24. Vanwege Robin, Robskee hier op het AF, heersde er onrust bij de spelers die nog uit EXiRE 'weggewerkt' moesten worden (reeds afgesloten nu). Want zoals in elke stam, zijn er goede en slechte leden. Altijd heft dit uiteindelijk elkaar op, of de slechtere worden de goede, of de slechtere verdwijnen van TW. Ik vind het dan ook zeer 'Pathetic' als je met stats gaat gooien nu om te laten zien dat EXiRE voor lul staat terwijl eigenlijk Benny24 zichzelf voor lul zet. Slappe post man.

Lol, wie ben jij van team argronas?
 

DeletedUser

Guest
Hier kaart ik graag Shadowkiller-nl aan, die al zijn dorpjes gratis afgeeft van de 1 op de andere dag aan de 'o-zo-goede' Benny24. Vanwege Robin, Robskee hier op het AF, heersde er onrust bij de spelers die nog uit EXiRE 'weggewerkt' moesten worden (reeds afgesloten nu). Want zoals in elke stam, zijn er goede en slechte leden. Altijd heft dit uiteindelijk elkaar op, of de slechtere worden de goede, of de slechtere verdwijnen van TW. Ik vind het dan ook zeer 'Pathetic' als je met stats gaat gooien nu om te laten zien dat EXiRE voor lul staat terwijl eigenlijk Benny24 zichzelf voor lul zet. Slappe post man.
Dit topic is in zijn geheel een slappe post. Dubbel zo groot... 20-0 voor en nu aan de verliezende hand. Weet je... je smoesjes zijn goed... maar ze deugen niet. Elke stam heeft zijn problemen, elke stam heeft zijn zwakke broeders en zusters en als je goed bent... dan hoef je, je daar niet achter te verschuilen.

En mag ik je er aan herinneren dat het EXIRE was... die continue.... -toen ze er nog goed voor stonden- met stats op de proppen kwamen. En nu die stats een niet zo flatteus beeld geven... zijn ze ineens niet relevant. Voor mensen zoals jij en met de gegeven argumentatie, heb ik maar één woord: FLAPDROL....

Leer eens fatsoenlijk TW spelen ^^
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is in zijn geheel een slappe post. Dubbel zo groot... 20-0 voor en nu aan de verliezende hand. Weet je... je smoesjes zijn goed... maar ze deugen niet. Elke stam heeft zijn problemen, elke stam heeft zijn zwakke broeders en zusters en als je goed bent... dan hoef je, je daar niet achter te verschuilen.

En mag ik je er aan herinneren dat het EXIRE was... die continue.... -toen ze er nog goed voor stonden- met stats op de proppen kwamen. En nu die stats een niet zo flatteus beeld geven... zijn ze ineens niet relevant. Voor mensen zoals jij en met de gegeven argumentatie, heb ik maar één woord: FLAPDROL....

Leer eens fatsoenlijk TW spelen ^^

Leuk interview om te lezen in Tww. Netjes :).
 

DeletedUser43986

Guest
Hier kaart ik graag Shadowkiller-nl aan, die al zijn dorpjes gratis afgeeft van de 1 op de andere dag aan de 'o-zo-goede' Benny24. Vanwege Robin, Robskee hier op het AF, heersde er onrust bij de spelers die nog uit EXiRE 'weggewerkt' moesten worden (reeds afgesloten nu). Want zoals in elke stam, zijn er goede en slechte leden. Altijd heft dit uiteindelijk elkaar op, of de slechtere worden de goede, of de slechtere verdwijnen van TW. Ik vind het dan ook zeer 'Pathetic' als je met stats gaat gooien nu om te laten zien dat EXiRE voor lul staat terwijl eigenlijk Benny24 zichzelf voor lul zet. Slappe post man.

Want er werd erg veel gedeft @tfc.nl :l ?
 

DeletedUser

Guest
Kwestie om van een mug een olifant te maken :rolleyes:
Ga maar lekker door met mij/EXiRE zwart te maken.
Als jullie hier plezier aan beleven.

Verder lijkt me dit een discussie zonder einde.
Iedereen heeft z'n eigen mening en die respecteer ik.
Bijgevolg zal ik hier niet meer reageren.

Nog een prettige avond.
 

DeletedUser

Guest
Hehehe... 1 down... nog maar een paar te gaan ^^ Zelfs hier haken ze snel af... LOL!
 

DeletedUser36874

Guest
Dit topic is in zijn geheel een slappe post. Dubbel zo groot... 20-0 voor en nu aan de verliezende hand. Weet je... je smoesjes zijn goed... maar ze deugen niet. Elke stam heeft zijn problemen, elke stam heeft zijn zwakke broeders en zusters en als je goed bent... dan hoef je, je daar niet achter te verschuilen.

En mag ik je er aan herinneren dat het EXIRE was... die continue.... -toen ze er nog goed voor stonden- met stats op de proppen kwamen. En nu die stats een niet zo flatteus beeld geven... zijn ze ineens niet relevant. Voor mensen zoals jij en met de gegeven argumentatie, heb ik maar één woord: FLAPDROL....

Leer eens fatsoenlijk TW spelen ^^

Weer iemand met zown gigantische Ego...
'Pathetic'
 
Bovenaan