Exe.!

DeletedUser42482

Guest
:edelman: What gaat de wereld domineren.

Klopt helemaal!:ridder:

Ik ben eigenlijk de grootste vijand van CN, EN DAT WETEN ZE!!!:edelman:

Stuk voor stuk gaan ze eraan hier in CN, daarna volgt TWR,OAD,TA,ONLY en als laatst EXE omdat
je inziet dat ik de wereld ga domineren, je hebt door deze opmerking je leven op wereld 7 een stuk
verlengd :D

KING WHAT!
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je maar eens een eigen topic beginnen dan...met een nette beginpost uiteraard! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja laten we jorn een plezier doen en allemaal een eigen topic openen :D
 

DeletedUser

Guest
We kunnen blijven topics maken tot we gebanned worden en dan leven we lang en gelukkig zonder AF!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan jij dat weten? :eek:


Ja, dat jij je die vraag stelt ligt wel voor de hand. Begrip van bepaalde zaken zijn voor de één voor de hand liggend, voor de ander een raadsel.

Je hoeft je daar zeker niet slecht bij te voelen hoor! Je bent immers niet alleen...:D
 

DeletedUser16768

Guest
Ja, dat jij je die vraag stelt ligt wel voor de hand. Begrip van bepaalde zaken zijn voor de één voor de hand liggend, voor de ander een raadsel.

Je hoeft je daar zeker niet slecht bij te voelen hoor! Je bent immers niet alleen...:D

Ik ben altijd iedereen 3 stappen voor. Dus loop helaas wel alleen :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben altijd iedereen 3 stappen voor. Dus loop helaas wel alleen :(

Neen neen, dat blijkt dus duidelijk niet. Maar je kan dat wel zeggen natuurlijk, en daarin sta je inderdaad alleen. :D
Arm Bapposje, zo éénzaam in z'n eigen fantasietjes...:eek:
 

DeletedUser16768

Guest
Neen neen, dat blijkt dus duidelijk niet. Maar je kan dat wel zeggen natuurlijk, en daarin sta je inderdaad alleen. :D
Arm Bapposje, zo éénzaam in z'n eigen fantasietjes...:eek:

Ach ja, als dat betekent dat ik in de werkelijkheid niet alleen ben, vind ik alles prima ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, als dat betekent dat ik in de werkelijkheid niet alleen ben, vind ik alles prima ;)

Zie je wel, je moet niet altijd de beste willen zijn. Soms wordt je gelukkig van simpelweg te berusten in je ongelijk. Dan komt alles wel op wieletjes...:D
 

DeletedUser16768

Guest
Zie je wel, je moet niet altijd de beste willen zijn. Soms wordt je gelukkig van simpelweg te berusten in je ongelijk. Dan komt alles wel op wieletjes...:D

Ik heb nooit ongelijk. Alleen af en toe is jouw waarheid iets anders dan de mijne. :)
 
Bovenaan