Exe.!

DeletedUser

Guest
Als InS een eigen topic krijgt moet Exe.! die ook hebben!
 

DeletedUser17017

Guest
Als InS een eigen topic krijgt moet Exe.! die ook hebben!

ja maar ins heeft een langere tijd op 1 gestaan dan jullie.
als we de stam Exe en Ins gaan vergelijken,

dan komt het er op neer dat jullie net om de hoek komen kijken.
 

DeletedUser

Guest
Ooit is er een tijd geweest dat Ins massaal aan de top stond, en op dat moment ook een massa stam was.
Het enige wat je toen hoorde over het toenmalige +TFC+, is het er stil was,en dat ze een nogal noobisch imago hadden.

De tijden zijn duidelijk veranderd, of eigenlijk maar een beetje...;)
 

DeletedUser32657

Guest
Ooit is er een tijd geweest dat Ins massaal aan de top stond, en op dat moment ook een massa stam was.
Het enige wat je toen hoorde over het toenmalige +TFC+, is het er stil was,en dat ze een nogal noobisch imago hadden.

De tijden zijn duidelijk veranderd, of eigenlijk maar een beetje...;)

tijd voor verandering, Exe is inderdaad vrij nieuw maar wel zeer actief
 

DeletedUser17303

Guest
Ooit is er een tijd geweest dat Ins massaal aan de top stond, en op dat moment ook een massa stam was.
Het enige wat je toen hoorde over het toenmalige +TFC+, is het er stil was,en dat ze een nogal noobisch imago hadden.

Klopt, en wees maar zeker dat +TFC+ al lang gestorven is.
 

DeletedUser

Guest
We zijn nieuw, maar staan wel al aan de top...
Kan voor de toekomst alleen maar meer mooie dingen gaan betekenen! :D
 

DeletedUser18986

Guest
enkel de fronten worden door dezelfde spelers gevormd en tot een paar weken geleden was heel duidelijk hoe dat liep ;)
 

DeletedUser

Guest
enkel de fronten worden door dezelfde spelers gevormd en tot een paar weken geleden was heel duidelijk hoe dat liep ;)

Iedereen leert van fouten, en wij zullen dat niet onder stoelen of banken schuiven.

Ja, we hadden jullie best onderschat. Of kwam het dat aan ons front jullie actievere spelers zitten of heen komen???
Want het is een veel belovende strijd die zeker nog niet is afgelopen.
Een strijd die alleen maar mooier en mooier wordt.
 

DeletedUser41379

Guest
Waarom moet Exe.! een eigen topic hebben, omdat InS dat ook heeft?

Persoonlijk vind ik dat beide gewoon in "Topstammen" topic moet, maar InS heeft meer recht op eigen topic dan Exe.!:)

InS heeft zich bewezen dat ze een topstam waren, Exe.! moet dit nog bewijzen. Ga je eerst maar bewijzen, voordat je een eigen topic krijgt ;) want met InS wat het enkel meepakken. :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoe opvallend ineens zeg... Wat ben jij een oppervlakkig simpel figuurtje.

Zitten nou InS leden bij je in de stam en het kontlikken is begonnen.

En met InS was het voor ons alleen meepakken? Erg handig dat jullie aan de inactieve kant van InS zaten niet?

Denk dat jij beter voorzichtig kan zijn met je uitlating hier.
 

DeletedUser41379

Guest
Hoelang geleden was het dat CN InS aanviel?

En wanneer begon Exe.! eindelijk InS echt aan te vallen?

Juist :rolleyes:

En nee ik doe niet kontlikken :D Ik heb het over algemeen :p Exe.! heeft gewoon niet veel bereikt nog, in vergelijking met InS.
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoe opvallend ineens zeg... Wat ben jij een oppervlakkig simpel figuurtje.

Zitten nou InS leden bij je in de stam en het kontlikken is begonnen.

En met InS was het voor ons alleen meepakken? Erg handig dat jullie aan de inactieve kant van InS zaten niet?

Denk dat jij beter voorzichtig kan zijn met je uitlating hier.

Mischien dat jij gewoon voorzichtiger kan zijn met je uitlatingen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoe opvallend ineens zeg... Wat ben jij een oppervlakkig simpel figuurtje.

Zitten nou InS leden bij je in de stam en het kontlikken is begonnen.

En met InS was het voor ons alleen meepakken? Erg handig dat jullie aan de inactieve kant van InS zaten niet?

Denk dat jij beter voorzichtig kan zijn met je uitlating hier.

Hmm opvallende uitspraak. Je kunt niet ontkennen dat Exe.! tot nu toe nog gewoon noob is... De spelers die ze wisten te pakken van Ins stopten of hadden geen beheerder meer. Alle lof naar jullie dat jullie hen wisten te edelen.

Helaas stopte het daar ook, echte uitdagingen namen jullie niet aan. Nu ik gestopt ben komen er eens meer dan 200 aanvallen binnen. Ik sta op het punt om het spel toch nog even op te pakken en het jullie eens lastig te maken, want komaan, wat een hoop noobaanvallen zitten daar tussen... Maar nee, ik zou trots zijn als ik jullie was:rolleyes:

Exe.! staat nog 1e, maar ik zie het heel snel gebeuren dat CN 1e komt te staan. In mijn ogen verdienen zij het veel meer. Zij durfden tenminste tegen Ins te vechten, actief en met mooie resultaten. Dat is tenminste een stam die er voor vecht en niet continu met hun mooie edeltargets fuseren... (iedereen kent die geschiedenis).
 

DeletedUser

Guest
Ja, jullie hebben helemaal gelijk :)

Excuses voor mijn uitlating hier.
Irritatie niveau was hoog en in combinatie met nachtdiensten lokte dat deze reactie uit.

Noob stam Exe.! ftw :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, jullie hebben helemaal gelijk :)

Excuses voor mijn uitlating hier.
Irritatie niveau was hoog en in combinatie met nachtdiensten lokte dat deze reactie uit.

Noob stam Exe.! ftw :cool:

Ik ben blij dat je toch nog tot kennis komt :p
 
Bovenaan