Examens 2010

DeletedUser

Guest
Als wij het over examens hebben hebben wij het niet over toetsen die je elk jaar krijgt.
We spreken dan over de grote toetsen die je aan het eind van je middelbare school krijgt, over alles wat je ooit gehad hebt op school. Als je die haald krijg je je diploma en kun je een vervolg opleiding gaan doen.
 

DeletedUser9529

Guest
ik latijn- wiskunde (in belgie :p)

Je bent niet alleen! Hehe, volgend jaar verder met Latijn-wiskunde en dan zien we wel weer hé :)

@ Chag... Ik begin jullie systeem stilletjesaan te snappen inderdaad. Maar alles van 6 jaar... Lijkt me toch wel vrij zwaar...
 

DeletedUser

Guest
Je bent niet alleen! Hehe, volgend jaar verder met Latijn-wiskunde en dan zien we wel weer hé :)

@ Chag... Ik begin jullie systeem stilletjesaan te snappen inderdaad. Maar alles van 6 jaar... Lijkt me toch wel vrij zwaar...

Ja daarom is het ook HET examen :p
 

DeletedUser47551

Guest
Je bent niet alleen! Hehe, volgend jaar verder met Latijn-wiskunde en dan zien we wel weer hé :)

@ Chag... Ik begin jullie systeem stilletjesaan te snappen inderdaad. Maar alles van 6 jaar... Lijkt me toch wel vrij zwaar...

ik weet nog niet mss laat ik latijn of wiskunde vallen en neem ik er wetenschappen bij in het 5de
ff mijn examens afwachten he ;)
 

DeletedUser21510

Guest
Hmmz, dat ken ik. Normaal doe ik niets op school, dus ik zit onder mijn niveau. Had er het eerste kwartaal wel wat aan gedaan, toen stond ik alleen maar 9's en 8'en. Helaas snapt mijn mentor niet dat ik dan op een te laag niveau zit :p. Gefeliciteerd anyway, ook aan iedereen anders. En succes aan de mensen die er nog moeten doen ;)

Ik zit zelf ook onder mijn niveau, dat komt door mezelf. Op HAVO ben ik begonnen maar ik deed er niets voor, nu zit ik op kader en omdat ik onder mijn niveau zit doe ik alsnog niets.. Ben wel blij dat ik geslaagd ben :)

Nederlands 8
Engels 8
Maatschappijleer 7
Duits 7
Economie 7
Handel & Administratie 8
Lichamelijke opvoeding -» voldoende
Kunstvakken 1 -» Voldoende
 

DeletedUser

Guest
MIJN ZUS IS GESLAAGD!!!! Het was nek-aan-nek, maar zonder een her geslaagd, helemaal buiten zinnen... De vlag hangt al buiten.. ;):p
 

DeletedUser

Guest
Ik zit zelf ook onder mijn niveau, dat komt door mezelf. Op HAVO ben ik begonnen maar ik deed er niets voor, nu zit ik op kader en omdat ik onder mijn niveau zit doe ik alsnog niets.. Ben wel blij dat ik geslaagd ben :)

Nederlands 8
Engels 8
Maatschappijleer 7
Duits 7
Economie 7
Handel & Administratie 8
Lichamelijke opvoeding -» voldoende
Kunstvakken 1 -» Voldoende

Je hebt het wel erg verneukt dan, want anders had je op TL gezeten ipv KBL.:rolleyes:
Dus je bent op TL nog een keer gezakt.
 

DeletedUser7025

Guest
Dit noobje is ook geslaagd voor zijn VWO examens. Mij zullen jullie in ieder geval niet snel meer hier zien, behalve laat in de nacht misschien. Morgen ook nog jarig, 18 jaar :) Heerlijk dit!
 

DeletedUser

Guest
VWO hollander hiero, en kijk eens goed
vlagklein.jpg

:D:D:D:D


@gehaktbal gefeli met beiden :p
 

DeletedUser

Guest
ik moet nog 1 week wachten voor de uitslag :eek:
Maar heb morgen nog Mavo(Maatschapelijke vorming) en Nederlands examen en Maandag nog Gezondheidsopvoeding en Dinsdag heb ik nog Omgangskunde. Ik hoop dat ik erdoor ben want had vorig trimester 60%nipt
 
Bovenaan