Examens 2010

DeletedUser

Guest

Dan moet ik zeggen dat het best goede punten zijn. Al weet ik natuurlijk wel niet over wat je het hebt, met dat dom Nederlands schoolsysteem ^^

Ik gok op een 65-70%. Het 5de hier in België is een bekend buisjaar. Echt super veel mensen blijven in het 5de zitten, en in het 6de laten ze je er bijna altijd door. Het is dus spannend voor mij, maar ik zal er wel door zijn vermoed ik :')
 

DeletedUser47551

Guest
ik had maandag wiskunde deel 1 => ik gok hakken over de sloot
dinsdag latijn => zowieso gebuist
vandaag frans => gok net de helft
en morgen wiskunde deel 2 :(
 

DeletedUser

Guest
Dan moet ik zeggen dat het best goede punten zijn. Al weet ik natuurlijk wel niet over wat je het hebt, met dat dom Nederlands schoolsysteem ^^

Ik gok op een 65-70%. Het 5de hier in België is een bekend buisjaar. Echt super veel mensen blijven in het 5de zitten, en in het 6de laten ze je er bijna altijd door. Het is dus spannend voor mij, maar ik zal er wel door zijn vermoed ik :')

Het eerste is helemaal waar (heb het zelf meegemaakt), het tweede hoop ik dat waar is want ik moet het nu meemaken :D
 

DeletedUser

Guest
Het eerste is helemaal waar (heb het zelf meegemaakt), het tweede hoop ik dat waar is want ik moet het nu meemaken :D

Ook net hezelfde meegemaakt, net ietsje te tam geweest in het 5e:eek: en in het 6e terug 85 in Humane Wetenschappen gehaald, genoeg geluierd toen:D
 

DeletedUser

Guest
LOL, kheb hoogste eindscore van het land in oa Geschiedenis :p
Waarom zit daar geen geldprijs bij? :(

Mijn eindlijstje ziet er zo uit:
Nederlands 8
Engels 9
Maatschappijleer 9
Wiskunde 8
Economie 8
Geschiedenis en staatsinrichting 9
Aardrijkskunde 8
Biologie 8

Hmmz, dat ken ik. Normaal doe ik niets op school, dus ik zit onder mijn niveau. Had er het eerste kwartaal wel wat aan gedaan, toen stond ik alleen maar 9's en 8'en. Helaas snapt mijn mentor niet dat ik dan op een te laag niveau zit :p. Gefeliciteerd anyway, ook aan iedereen anders. En succes aan de mensen die er nog moeten doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Het eerste is helemaal waar (heb het zelf meegemaakt), het tweede hoop ik dat waar is want ik moet het nu meemaken :D

Tja, hier in mijn school is het 5de een selectiejaar, en in het 6de hebben ze van de 350 studenten er 4 laten zitten.. Dus ik denk wel dat het waar zal zijn ^^''
 

DeletedUser

Guest
Typisch geval van: Ik doe niks op school maar ik kan het wel

Examen belangrijk -> wel wat doen?:D:D:D

Kheb niets meer gedaan dan de rest van de jaren.
Er is gewoon geen zak aan, je komt binnen vult in en je wacht even tot een uur voorbij is en ze zeggen dat je mag inleveren, je steekt je vinger op komen ze controleren je levert in gaat naar huis en doe waar je zin in hebt.

Dan moet ik zeggen dat het best goede punten zijn. Al weet ik natuurlijk wel niet over wat je het hebt, met dat dom Nederlands schoolsysteem ^^

Ik gok op een 65-70%. Het 5de hier in België is een bekend buisjaar. Echt super veel mensen blijven in het 5de zitten, en in het 6de laten ze je er bijna altijd door. Het is dus spannend voor mij, maar ik zal er wel door zijn vermoed ik :')

Weet niet waar je het over hebt.
Ik heb het over de laatste toetsen van alles wat je op school geleerd hebt, hierna krijg je je diploma.
en khad bv voor Geschiedenis 50 van de 58 punten die je kon halen.

Hmmz, dat ken ik. Normaal doe ik niets op school, dus ik zit onder mijn niveau. Had er het eerste kwartaal wel wat aan gedaan, toen stond ik alleen maar 9's en 8'en. Helaas snapt mijn mentor niet dat ik dan op een te laag niveau zit :p. Gefeliciteerd anyway, ook aan iedereen anders. En succes aan de mensen die er nog moeten doen ;)


Ik doe niks en haal 9´s.
Dus wel doen gaat hier niet op.

----

Btw ik doe niet stoer als er dalijk mensen komen die dit gaan beweren -.-

iig ik ga nog niveautje hoger doen 2 jaartjes en dan naar de Millitaire Academie :)
 

DeletedUser47551

Guest
Als je 90 kan halen voor een vak ligt dat toch echt wel aan de school, wij hebben bv leerkrachten die jaarlijks mss 3 leerlingen niet buizen al de rest rond de 30% op mondeling examen :(
 

DeletedUser

Guest
OMG -.-
Serieus he..
Als de leerling een onvoldoende haalt studeert te leerling niet hard genoeg, als hij een dikke voldoende haalt dan ligt het aan de school mooi is dat.
Net als dat als er in de wereld iets slechts gebeurd het aan de mens ligt die iets doet, maar als er iets goeds gebeurd dan is het dank u god...
 

DeletedUser

Guest
OMG -.-
Serieus he..
Als de leerling een onvoldoende haalt studeert te leerling niet hard genoeg, als hij een dikke voldoende haalt dan ligt het aan de school mooi is dat.
Net als dat als er in de wereld iets slechts gebeurd het aan de mens ligt die iets doet, maar als er iets goeds gebeurd dan is het dank u god...

Mja, ik kan alleen maar zeggen dat 8'en en 9's heeeeeel uitzonderlijk zijn in onze school. Mijn zus is (volgens mij) hoogbegaafd en had vorig jaar 82% op haar eindrapport denk ik.. Maar zij is dan ook een uitzondering. We mogen al blij zijn al we overgaan dit jaar, laat staan dat ik nog eens 85% gemiddeld zou halen xD
 

DeletedUser

Guest
Je hebt mij ook nergens horen zeggen dat de rest net zo hoog haald. De meeste zitten hier ook op een krappe voldoende.
 

DeletedUser47551

Guest
snap niet dat je gedwongen kan worden onder je niveau te gaan studeren?
 

DeletedUser9529

Guest
Dan moet ik zeggen dat het best goede punten zijn. Al weet ik natuurlijk wel niet over wat je het hebt, met dat dom Nederlands schoolsysteem ^^

Ik gok op een 65-70%. Het 5de hier in België is een bekend buisjaar. Echt super veel mensen blijven in het 5de zitten, en in het 6de laten ze je er bijna altijd door. Het is dus spannend voor mij, maar ik zal er wel door zijn vermoed ik :')

Het 3e hier is ook redelijk zwaar... Qua wiskunde etc dan.

Anyway,

dinsdag: geschiedenis en Bio gehad, vielen goed mee
Gisteren: Latijn, lukt ook wel
Vandaag: Wiskunde: deel 1 perfect, deel 2 minder.
Morgen: Engels (niks aan) en mondeling Frans... 10 ongeziene teksten vanbuiten leren, de andere klassen moeten maar 3 geziene teksten kennen, hatelijke leerkrachten:eek:
Maandag: Nederlands schriftelijk
Dinsdag: Chemie en aardrijkskunde
Woensdag: Fysica en informatica
Donderdag: Schriftelijk Frans en mondeling Nederlands.

En dan Graspop Metal Meeting!
 

DeletedUser47551

Guest
Ik dacht in het 3e ook dat het zwaar was, toen zag ik de examens van het 4 e :eek:
en het 5de nog erger wss
 
Bovenaan