Events, een toevoeging aan het spel?

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goedemiddag iedereen,

Nu zonet alweer een event is aangekondigd, zeer kort nadat het vorige is aangekondigd vroeg ik mij af hoe iedereen daar eigenlijk tegenover staat.

Zijn de events die tegenwoordig geactiveerd worden een meerwaarde aan het spel? Zou je mening hierover veranderen mochten de events geactiveerd worden met langere tussentijden. Hoeveel keer kan hetzelfde event opnieuw gelanceerd worden binnen een bepaald tijdsbestek. Wat zijn de meningen over de nieuwe soorten belongingen bij deze events. Je kan zoveel items kopen die je in staat stellen je dorp tot een bonusdorp om te vormen. Meeste zelfs een 'dubbel' of 'trippel' bonusdorp. Is dit wel goed voor het spel?


Ikzelf heb het in ieder geval gehad met het hele event gedoe. Ik heb van afgelopen maand zonder overdrijven 9 PM's staan van het tribalwars team. Op 1 november werd het edelstenen event aangekondigd. Nu 15 November maken we ons gereed voor de 4e(?) editie van het schildwapens event. Als ze niets beters kunnen verzinnen, organiseer dan geen event. In mijn ogen zijn events niet meer abuse-baar gemaakt met premiumfuncties (nu heb je stijgende kosten), maar de pp verliezen worden ruim gecompenseerd door de events zo kort op elkaar te laten volgen. Voor mij mogen ze er dus mee ophouden.

Ik vraag me alleen af of ik de enige ben die het niet meer leuk vind. Mensen die hier hun mening over kwijt willen?
 

DeletedUser76203

Guest
Iets meer info bij een event aankondiging zou ook wel leuk zijn. Ondanks dat het al de 4e keer is dat dit event komt.
Er staat in de PM 16-11 de eerste toernooironde, maar is volgens mij nog weinig te vinden.
Begint het dan 12:00 in de middag?
 
Reactiescore
205
Van mij mogen die events wegblijven, maar dat heb ik al vaker aangegeven. Blijkbaar is het nu opeens onderdeel van tw. Ik voel me verplicht eraan mee te doen, omdat het veel voordelen oplevert tegenover degene die er niet aan mee doet. Een a twee keer per jaar een goed bedacht event tot daar en toe, maar het ene event starten nadat het andere nog maar net is afgelopen zorgt ervoor dat pp en geluk een grote rol spelen in spelverloop van tw. Gewoon ophouden er mee, of zorg er in ieder geval voor dat het lijkt alsof er moeite gestoken is in het bedenken van een event i.p.v. gewoon 10x hetzelfde event te herhalen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niemand zit te wachten op events, dat is algemeen bekend. Maar iedereen moet een ding onthouden, het enige waar innogames iets om geeft is:

b1bcd5e68724b56cabe55c30c3387676.png
 

DeletedUser76166

Guest
Het idee achter een event, namelijk een tijdelijke extra bij spel spreekt me wel aan, kan me voorstellen dat mensen een event tussendoor wel lachen vinden, maar zoals het nu in mekaar steekt, events om de haverklap en steeds dezelfde lijkt me niet wenselijk...
 

DeletedUser76356

Guest
Ik vind die events persoonlijk 10x niks.

Zoals @Pimsie. al aangaf wordt je heel erg ondergespamt met die onzinnige berichten over hoevaak je kampioen wel niet is uitgedaagd. En zoals @bloemkool4life aangeeft, je voelt je verplicht om mee te doen aangezien er behoorlijk lekkere voordelen aan te verdienen zijn. Ik speel liever geen spelletjes tegen mijn zin in.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nog steeds op zoek naar de 1e voorstander voor events.... Dit zegt volgens mij ook genoeg, stuur maar naar innogames dat ze events mogen uitschakelen op de nl server, wie weet dat we dan minder snel spelers verliezen.
 
Reactiescore
1.733
Ik ben voorstander. Ik vind het echt geweldig zo'n event. Genieten elke X maar weer.
 

DeletedUser76203

Guest
3e event van de maand.. Wat staat er in december allemaal wel niet gepland?
 
Reactiescore
32
stop gwn met die events innocash, Jezus
 
Reactiescore
2.490
Zullen we de feedback netjes houden, geen scheldwoorden enzo.

Langs onze kant (CM) merken we dat de activiteit behouden wordt / Beter wordt en het hebben van events dus beter is voor onze playerbase dan het niet houden van events. (Meer actieve spelers enzo ;))
 

DeletedUser72524

Guest
Zullen we de feedback netjes houden, geen scheldwoorden enzo.

Langs onze kant (CM) merken we dat de activiteit behouden wordt / Beter wordt en het hebben van events dus beter is voor onze playerbase dan het niet houden van events. (Meer actieve spelers enzo ;))

Ach man alsof jij altijd netjes blijft! Hypocriet!
 
Reactiescore
7.942
Zullen we de feedback netjes houden, geen scheldwoorden enzo.

Langs onze kant (CM) merken we dat de activiteit behouden wordt / Beter wordt en het hebben van events dus beter is voor onze playerbase dan het niet houden van events. (Meer actieve spelers enzo ;))

Nee. Je zou eens naar de mensen moeten luisteren die er toe doen. En niet naar spelers zoals Bassienw en Adriaanw die de staatskas plunderen om dit spel te verneuken.
 

DeletedUser61134

Guest
Jep precies zoals de jongeman boven me zegt.
Luister naar mij! Ik ben 1 van de mensen die er het meest toe doen :eek:
 
Bovenaan