Ervaring

DeletedUser

Guest
Trouwens, cokemonster..jouw stam lijkt me wel gezellig.

Heeeeel misschien dat ik je binnenkort een berichtje stuur ;)
Maar ga nog even stamloos blijven.
 

DeletedUser

Guest
ik ben noob

snap er niets van allemaal.. mensen die me nu al willen aanvallen omdat ze al een ridder hebben :S HELP!

maar mijn stam pwnd wel
 

DeletedUser

Guest
ik ben noob

snap er niets van allemaal.. mensen die me nu al willen aanvallen omdat ze al een ridder hebben :S HELP!

maar mijn stam pwnd wel

Dat had ik nou niet van je verwacht :D

@kahvi, er zijn wel nog wat dingen waar je aan moet voldoen ;)

1e week nog geen legercontrole hoor :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb ervaring opgedaan in w7.

tijdje bij de stam van jet the great gezeten.

maar door school heb ik moeten stoppen...
 

DeletedUser

Guest
beetje afgezaagt...

*zucht*
Blijkbaar weet jij niet dat Yesgirl een mod is van wereld 7 en miljoenen spam berichten heeft moeten verwijderen en spelers daarvoor heeft moeten bestraffen...

Maaruh, Star is niet afgezaagd?
 
Reactiescore
0
*zucht*
Blijkbaar weet jij niet dat Yesgirl een mod is van wereld 7 en miljoenen spam berichten heeft moeten verwijderen en spelers daarvoor heeft moeten bestraffen...

Maaruh, Star is niet afgezaagd?

Ik zeg niet dat star niet afgezaagt is, maar ik heb in elke wereld al een keer een SPAM stam gezien... Daarnaast weet ik heel goed wat een mod moet doen, en hoeveel berichten hij/zij moet verwijderen. Dit is me haarfijn uitgelegt, en ook best grappig om naar te kijken...
 

DeletedUser

Guest
*zucht*
Blijkbaar weet jij niet dat Yesgirl een mod is van wereld 7 en miljoenen spam berichten heeft moeten verwijderen en spelers daarvoor heeft moeten bestraffen...

Maaruh, Star is niet afgezaagd?

Nee, 1 woord omvattend van wat we zijn.
 

DeletedUser

Guest
*zucht*
Blijkbaar weet jij niet dat Yesgirl een mod is van wereld 7 en miljoenen spam berichten heeft moeten verwijderen en spelers daarvoor heeft moeten bestraffen...

Maaruh, Star is niet afgezaagd?

waarom zou Star afgezaagd zijn?
 

DeletedUser

Guest
Het is voor mij de eerste keer dat ik een SPAM stam zie, dan zal het wel aan mij liggen.

Star = sterren = nummer 1 = arrogant = afgezaagd
 

DeletedUser

Guest
Het is voor mij de eerste keer dat ik een SPAM stam zie, dan zal het wel aan mij liggen.

Star = sterren = nummer 1 = arrogant = afgezaagd

Waarom zou het arrogant zijn? Vraag 2: Waarom is Arrogant altijd afgezaagd? En misschien zijn we ook wel 'sterren', iig in TW. En blijkbaar heb jij niet zoveel stamkennis, wat SPAM-stammen zijn heel vaak voorgekomen, ook vaak aan de start van een wereld.
 
Reactiescore
0
Het is voor mij de eerste keer dat ik een SPAM stam zie, dan zal het wel aan mij liggen.

Star = sterren = nummer 1 = arrogant = afgezaagd

Ik zie de overeenkomst niet hoor...

En ále, ik heb ze wel gezien, het is niks tegen yesgirl of wat dan ook...
En als ik iets vind mag ik dat vinden... Het was nou niet echt de bedoeling dat je de counterattack in ging of beledigt zou voelen, want zo komt t over...
 

DeletedUser

Guest
Oke oke, jullie zijn hartstikke origineel!
Er is nooit een stam geweest die Star heette.
Whoeeii!
Knap werk.

En je hebt gelijk, ik heb 0,0 verstand van stammen.
*shakes head*
Clumsy me..
 
Bovenaan