Ervaring

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen ;) ik vroeg me af aangezien er op W9 veel spelers uit andere werelden ervaring hebben, welke werelden je nog meer speelt en hoe goed je er daar voor staat.

Ikzelf heb gespeeld op W1, 1 mil punten gehaald, slechte offensieve ranking:p

En ik ben nu nog steeds actief op W7 1,18 mil gehaald en nu bezig met een fusie, account zal naar schatting in de top 25 komen.

Mvg,
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde op W2 onder naam piers waar ik 2 mil had toen fusseerde ik met loots en toen nam ik een stop van 7 maanden en nu ben ik terug :p
 

DeletedUser

Guest
ik ben een noobje zonder ervaring die toevallig tw tegenkwam en nu w9 gaat veroveren^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog niet zo ervaren, maar de eerste stappen zijn gezet. Ik speel op W7 en heb ongeveer 200k punten;).
 
Reactiescore
0
ik ben niet ervaren en heb me niet al in januari 2007 ingeschreven op dit forum
 

DeletedUser

Guest
Heb zelf ook neit zo veel ervaring, maar het is de bedoeling da k nu wa meer ervaring ga krijge :D
 

DeletedUser

Guest
Tijdje geleden had ik op w2 rang 126 en was ik hele tijd beste van K85:)
Maar had geen tijd meer ervoor. En nu is het gwn nog om wat contact te houden:rolleyes:
Hé TM? :p:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben MikoB! moet ik nog wat meer zeggen? :')

W1 geownd, w2 gestopt, w3 gestopt, w4 gestopt, w5 gestopt, w6 niet gespeeld, w7 1.1m, w8 niet gespeeld, w9 geedeld. :D

Of je kunt het zo zien:
W1: hard gepwnd
W2: gestopt voordat ik werd gepwnd
W3: gewoon slechte wereld
W4: Gestopt voordat ik hard geownd werd
W5: Eigenlijk had ik het daar héél goed kunnen doen. :'(
W6: noobwereld v4
W7: zelfde wereld, maar moest ergens beginnen en via internen, etc. groot geworden
w8: gewoon niet gespeeld, omdat ik toch geownd zou worden.^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
thone,

wereld 4; nu rang 73 en ik blijf stijgen.

momenteel 3.631.356 punten :)
 

DeletedUser

Guest
Dit heeft alleen maar nut als iedereen ook zijn/haar ingame naam geeft.
 

DeletedUser

Guest
the black fairy, ben in w4 4 maandjes later begonnen en ben niet zo veel actief (wel bijna 2 mio en rang 250), w7 een tijdje in de top 10 gestaan en w8 is fun wereld :)
 
Bovenaan