Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69813

Guest
Wat ik me af vraag, wie zou er gelukkiger zijn met de stats, AloeVera en Thats What She Said of TheBlackSwan en ZeroFarm?
21mvzp3.png

TheBlackSwan en ZeroFarm natuurlijk.
Wat stel jij toch weer een domme vraag job :D:p
 

DeletedUser

Guest
En wat ben jij met je ODA als je geen dorpen kunt afsnoepen?
En wat is de nr1 met zijn ODD als hij geen dorpen verliest?



Take The Stairs staat eerst in ODA in onze oorlog...
:D

ik draag op zowat alle vlakken mijn steentje bij in deze oorlog, benieuwd wat jij precies aan het doen bent.

voortaan eerst je huiswerk doen voordat je jezelf ten schande zet op het forum :)

Maarja, je leert iets niet zomaar af gok ik..

en who the hell are you :confused:


Verder ben ik daar niet onaangenaam door verrast gezien jullie het maar al te leuk vinden om met kataclears te komen ;)
maak er nog een fijne oorlog van, ik ben tevreden met het resultaat hoe het nu is.
 

DeletedUser

Guest
Jullie begonnen, actie --> reactie. Daarbij ben ik clean

zo denken jullie wellicht over alles (dat wij begonnen)
echter is het verschil tussen een kata fake en een kata clear toch tamelijk groot als ik me niet vergis?
maar ik zal het nogmaals zeggen, ik vind het prima hoe het nu verloopt, wie de bal kaatst... ;)
 

DeletedUser5071

Guest
ik draag op zowat alle vlakken mijn steentje bij in deze oorlog, benieuwd wat jij precies aan het doen bent.



en who the hell are you :confused:


Verder ben ik daar niet onaangenaam door verrast gezien jullie het maar al te leuk vinden om met kataclears te komen ;)
maak er nog een fijne oorlog van, ik ben tevreden met het resultaat hoe het nu is.

VV's draaien en nr1 ODA staan in de wereld door een andere oorlog :cool:

Daarbij verkozen jullie op de kata's op purr zijn boer te gooien, helaas. Wie zijn wij dan om jullie boeren te sparen?

zo denken jullie wellicht over alles (dat wij begonnen)
echter is het verschil tussen een kata fake en een kata clear toch tamelijk groot als ik me niet vergis?
maar ik zal het nogmaals zeggen, ik vind het prima hoe het nu verloopt, wie de bal kaatst... ;)

Wat is het verschil?
- Kata's gaan op de boeren
- Het is een aanval
- De verdediger weet niet op voorhand wat het is

Daarbij denken we zo niet, maar is het gewoon een feit dat jullie altijd maar beginnen :(
 

DeletedUser

Guest
Daarbij kata'en wij niet een speler naar 1k. Alleen de boer, zo erg toch niet?
 

DeletedUser

Guest
Daarbij kata'en wij niet een speler naar 1k. Alleen de boer, zo erg toch niet?

neen, zeg ik dat dan?
ik kaartte het verschil aan tussen een katafake vanuit mijn kamp, en een kataclear vanuit jullie kamp. verder zie je mij niet veel zeggen, toch:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Je bent onaangenaam verrast, dat lijkt mij toch wel dat je het niet leuk vind?
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het ophelderen tussen het verschil hierover. En nu?
 

DeletedUser5071

Guest
Zwaneman, je vraagt waar ik zit. Ik geef antwoord en aan mijn ODA zie je duidelijk dat ik niet stil zit.
Jullie zijn gewoon niet de enige met wie we in oorlog zijn.

Voorts gaan kata's in deze specifieke oorlog op de boerderij, of dat nu een clear of een fake is speelt geen rol. De boer omlaag is de boer omlaag.
Gisteren kwam smoetzy nog zeggen dat het oneerlijk is dat we ook op Team Nuts met de boer speler en dat Team Nuts dat nooit tegen Error heeft gedaan. Maar op iChronic ging dat wel hard te keer. Dus speel gewoon je spel en zoals ik al meermaals gezegd heb: maak jullie verhaal éénduidig in de stam en kom dan even naar het AF.
Straks komen andere Runners weer iets anders verkondigen namelijk.
 

DeletedUser5071

Guest
dit is voor mij nog steeds een vrij forum, of vergis ik me?

Zeker, maar het is een beetje dom om elkaar tegen te spreken.
En het is een beetje dom om eerst te zeggen: ik sta eerstes ODA in de oorlog... terwijl hier iemand anders is. En daarna als ik zeg nr1 ODA van de wereld te zijn boeit het je niet. Als ODA je niet boeit, waarom begin je er dan zelf over.

Daarbij stelde iedereen vrij tegen jou de vraag of je blij bent met je ODA en je 1 dorp dat je daarbij hebt gewonnen.
 

DeletedUser75137

Guest
zo denken jullie wellicht over alles (dat wij begonnen)
echter is het verschil tussen een kata fake en een kata clear toch tamelijk groot als ik me niet vergis?
maar ik zal het nogmaals zeggen, ik vind het prima hoe het nu verloopt, wie de bal kaatst... ;)

Volgensmij is de uitkomst van die beide hetzelfde?? Doel om boerderij naar beneden te halen? Ga niet zaniken dat wij hiermee begonnen.. boeiend of het fakes waren of niet.. boerderij naar beneden is voor ons groen licht om dat bij jullie te doen..

Of wacht, waarschijnlijk kom je nu weer met who the hell are you.. Nouja doe je huiswerk maar eens :D
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk de aanvallen zijn goed gepland van Error. Toch is het wel laf, dat je een stam waar je aanvankelijk oorlog mee had moet vragen te helpen tegen ons, terwijl jullie al in de meerderheid zijn. Maar ik snap wel dat jullie het liever makkelijk spelen dan enige uitdaging zoeken. Aangezien een uitdaging onzekerheden met zich mee brengt.
 

DeletedUser5071

Guest
Eerlijk is eerlijk de aanvallen zijn goed gepland van Error. Toch is het wel laf, dat je een stam waar je aanvankelijk oorlog mee had moet vragen te helpen tegen ons, terwijl jullie al in de meerderheid zijn. Maar ik snap wel dat jullie het liever makkelijk spelen dan enige uitdaging zoeken. Aangezien een uitdaging onzekerheden met zich mee brengt.

We moesten helemaal niets.
Het ging vanzelf...

En dan zeggen we geen nee natuurlijk.


Daarbij zijn we niet in de meerderheid.
Ons cluster is anders ingedeeld dan die van jullie. Jullie hebben ook aan Su gevraagd om te helpen in de oorlog. Dat is gewoon oorlog. Niets laf aan.
 

DeletedUser

Guest
We moesten helemaal niets.
Het ging vanzelf...

Dat is gewoon oorlog. Niets laf aan.

Jij praat echt teveel onzin. Ook in een oorlog kunnen mensen laffe stappen zetten. Ik zal het niet met een echte oorlog gaan verglijken, maar het lijkt me een goed idee als je volgende keer nog even drie keer nadenkt voordat je op "verstuur reactie" drukt.
 

DeletedUser5071

Guest
Jij praat echt teveel onzin. Ook in een oorlog kunnen mensen laffe stappen zetten. Ik zal het niet met een echte oorlog gaan verglijken, maar het lijkt me een goed idee als je volgende keer nog even drie keer nadenkt voordat je op "verstuur reactie" drukt.

Dus: je hebt oorlog met een stam, en vecht er goed tegen.
Daarna is er een andere oorlog en speel je samen met andere leden van die stam waar je voorheen in oorlog was samen tegen de andere vijand.

Zoals wij doen met R
Zoals jullie doen met Ci

En dat vinden jullie verkeerd?
 

DeletedUser75137

Guest
Dus: je hebt oorlog met een stam, en vecht er goed tegen.
Daarna is er een andere oorlog en speel je samen met andere leden van die stam waar je voorheen in oorlog was samen tegen de andere vijand.

Zoals wij doen met R
Zoals jullie doen met Ci

En dat vinden jullie verkeerd?

ja nee jij ziet het helemaal verkeerd natuurlijk, Run doet niets fout en doet nooit wat fout..

En als ik het goed heb vielen jullie R zelf aan terwijl jullie oorlog hebben met ons..? Wat is er dan fout aan als zij terug aanvallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan