Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
154
Jij reageert op mijn stelling dat Error de enige is die massa's afslaat en zelf succesvol massa's uitvoert. Vervolgens kom je met namen die inderdaad weggeedeld zijn, maar de stammen die dat deden bestaan al niet meer. En natuurlijk heeft Raid massa's gedaan, ik mag hopen nog wel meer stammen. Maar die zijn of niet zo groot of hebben zelf al een aantal leden verloren met massa's.



Als ik kon bedanken, liken, retweeten, favorieten, delen etc. had ik dat nu gedaan :p

Jeej :) Eindelijk iemand die mijn vernuft inziet :D

Die 'jongen waarvan we zn AF-naam niet meer noemen' lijkt me toch een leuke kerel :D:rolleyes:

Ga zn kamer even opzoeken zou ik zeggen en ga gezellig thee drinken.

Ik snap je punt, al heeft TAO bij mijn weten nog maar 1 acc verloren bij een massa en dat acc lag nu niet bepaald mooi bij de stam ;)
remember beacon?

Dubbelpost :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat we die jongen (ga zn af naam niet mer noemen...) niet gewoon negeren? Verdient geen aandacht.

Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat er iemand is op t af die in de buurt komt met het brakgehalte van zn posts bij mij :D

Ooit gehoord van discussiëren? Geeft niet als je het niet weet, hoe ouder je word hoe slimmer je word (levenservaring).
Alhoewel... Nu ik sommige posts hier lees, denk ik dat het bij sommige andersom is.
Randdebielen, grow up.
 

DeletedUser74515

Guest
Ik stel voor dat we die jongen (ga zn af naam niet mer noemen...) niet gewoon negeren? Verdient geen aandacht.

Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat er iemand is op t af die in de buurt komt met het brakgehalte van zn posts bij mij :D

Haha kom, is toch wel geinig. Zie dat jochie'tje ragen :O.
En straks bij zen moeder op de schoot dat hij geen respect krijgt op een tw forumpje haha ;D.

Ik raad hem toch echt aan als rekruut voor calm, die jonge kan echt wat kalmte en kalmeringspillen gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Haha kom, is toch wel geinig. Zie dat jochie'tje ragen :O.
En straks bij zen moeder op de schoot dat hij geen respect krijgt op een tw forumpje haha ;D.

Ik raad hem toch echt aan als rekruut voor calm, die jonge kan echt wat kalmte en kalmeringspillen gebruiken.

Heey ben je er nog? Al langs gegaan, hoe is het gegaan? Al medicijnen gekregen? Vertel :)


PS: "zen" ? Doe wat aan je spelling en formulering. Groep 8 kan moeilijk zijn ja ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Haha kom, is toch wel geinig. Zie dat jochie'tje ragen :O.
En straks bij zen moeder op de schoot dat hij geen respect krijgt op een tw forumpje haha ;D.

Ik raad hem toch echt aan als rekruut voor calm, die jonge kan echt wat kalmte en kalmeringspillen gebruiken.

Als die nu al gezegd zou hebben welk acc die speelt IG... Dan was zn invite al de deur uit hoor :x :cool:
 

DeletedUser74515

Guest
Heey ben je er nog? Al langs gegaan, hoe is het gegaan? Al medicijnen gekregen? Vertel :)


PS: "zen" ? Doe wat aan je spelling en formulering. Groep 8 kan moeilijk zijn ja ;)

Gebruik je dan wel leestekens aan het einde van je zin als je iemand wil verbeteren?
Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ooit gehoord van discussiëren? Geeft niet als je het niet weet, hoe ouder je word hoe slimmer je word (levenservaring).
Alhoewel... Nu ik sommige posts hier lees, denk ik dat het bij sommige andersom is.
Randdebielen, grow up.

Ooit gehoord van discussiëren? Geeft niet als je het niet kan, hou ouder je wordt hoe slimmer je wordt (levenservaring). // note: jij ontkracht die zin, mocht je oud zijn dan
Alhoewel... Nu ik sommige posts hier lees, denk ik dat het bij sommige andersom is. //note: jij bent het bewijs

Dommerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Ooit gehoord van discussiëren? Geeft niet als je het niet kan, hou ouder je wordt hoe slimmer je wordt (levenservaring). // note: jij ontkracht die zin, mocht je oud zijn dan
Alhoewel... Nu ik sommige posts hier lees, denk ik dat het bij sommige andersom is. //note: jij bent het bewijs

bitch

Applaus voor de enige jongeman die kan deffen en af-en tegelijk!
 
Reactiescore
31
Aangezien de oorlog voorbij is, en we niet vriendelijk doen tegen elkaar gaat hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan