EQUI vs Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De oorlog is geopend ten tijde dat deze leden in select zaten dus heet de oorlog logischerwijs equi vs select.
Een nieuw topic openen van equi vs Free lijkt mij vele malen onzinniger omdat het dan een topic is tegen een stam die niet eens meer bestaat......

Er kan dus een slotje op omdat het geen oorlog meer is. Het doet er dan niet toe of je deze spelers wilt blijven rekenen tot select. Feit is dat deze spelers vrijwel van de kaart zijn geveegd en de oorlog daardoor voorbij is.

VinceVD geeft puur een schets van de feiten waarom de oorlog ten einde en is eindelijk eens een reactie met inhoud.
Of je die spelers wel of niet tot select rekent doet er in mijn ogen niet toe. Er wordt juist aangegeven dat er geen oorlog meer is en dat er daarom slotje op kan. Dat jij daar zo kinderachtig op moet reageren vind ik erg jammer switch1830.

Het stoort me dat hij het constant heeft over 'Select' hier en 'Select' daar, hij weet toch ook dat de spelers in Free zitten?
Hij spreekt van een 'klinkende overwinning van Equi vs Select' - totaal onjuist dus...

Quote : Dit ongeacht of we het verhaaltje van Select mogen geloven dat de vroegere -Free- leden nooit echt deel uitgemaakt hebben van Select.

Dit is ook zo'n failzin. We hebben nooit gezegd dat de Freeleden geen deel uitgemaakt hebben van Select, dat zie je trouwens genoeg aan de stats :rolleyes: De fusie failde, dat klopt, vandaar dat iedereen na 10 dagen weer zijn eigen weg gaat.

Het stoort me dan weer niet dat jij dat jammer vindt dat ik er zo op reageer :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als jouw oda stijgt bliow, kunnen ze net niet deffen, want dan gaan er VD-troepjes dood, en da's niet de bedoeling bij deffen - so keep up the good work :)

Zelfs als je 100k van elk soort troepen in één dorp steekt gaan er nog steeds troepen dood...
(=> en dat is bijna onmogelijk aangezien je bij een massa-aanval toch wel heel wat aanvallen moet tegenhouden. Dus verdeel en heers. is van toepassing ;) )
Maar als je zelf nog nooit geen ervaring hebt gehad met deffen, kun je dat natuurlijk niet weten hé :p :rolleyes:

Dit is het topic 'Equi vs Select' - Enkel Freyfrey zit in Select, alle andere leden hebben slechts 10 dagen deel uitgemaakt van Select, dus een relatief belachelijk korte periode om ze als 'Selectleden' te gaan aanduiden...

Open dus een nieuw topic ; Equi vs Free (= > Correctie: TDR) ?

Dan had je ze maar niet moeten recruiten ;) en ze zijn afgemaakt ten tijde dat ze in Select zaten. Door ze te recruiten heb je EQUI ten vijand gemaakt... Jullie hadden ze moeten verdedigen, hebben jullie niet gedaan. Dus het komt inderdaad op stamverband Select neer, die hier de oorlog verliest tegen EQUINOX
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het stoort me dat hij het constant heeft over 'Select' hier en 'Select' daar, hij weet toch ook dat de spelers in Free zitten?
Hij spreekt van een 'klinkende overwinning van Equi vs Select' - totaal onjuist dus...

Quote : Dit ongeacht of we het verhaaltje van Select mogen geloven dat de vroegere -Free- leden nooit echt deel uitgemaakt hebben van Select.

Dit is ook zo'n failzin. We hebben nooit gezegd dat de Freeleden geen deel uitgemaakt hebben van Select, dat zie je trouwens genoeg aan de stats :rolleyes: De fusie failde, dat klopt, vandaar dat iedereen na 10 dagen weer zijn eigen weg gaat.

Het stoort me dan weer niet dat jij dat jammer vindt dat ik er zo op reageer :eek:

Ten tijde van de oorlogsverklaring zaten de spelers in Select en bestond Free niet meer dus zitten de spelers niet in Free (simpelweg omdat deze stam niet meer bestaat). Ten opzichte van de genoemde spelers is er een klinkende overwinning.
Vervolgens zeg jij dat er nooit is gezegd dat de bedoelde leden geen deel uitmaakten van select: hier spreek jij je eerste zin al tegen.....

Jij noemt het bijvoorbeeld weer wel een fusie tussen Free en select, terwijl andere leden van select dit stellig ontkennen.
Wanneer je vind dat de oorlog af was gelopen na 10 dagen dan had er toen een slotje op dit topic moeten komen en niet achteraf ermee komen dat je ze niet mee mag tellen omdat ze in Free zouden zitten..... Free is tijdens de fusie al opgeheven dus kunnen ze gewoonweg niet meer in Free zitten.

Jij zegt in je post dus samengevat het volgende: Deze leden zitten in Free, vervolgens fusie met select en vervolgens zouden ze weer in Free zitten terwijl de stam ten tijde van de fusie is opgeheven?
 

DeletedUser

Guest
Ten tijde van de oorlogsverklaring zaten de spelers in Select en bestond Free niet meer dus zitten de spelers niet in Free (simpelweg omdat deze stam niet meer bestaat). Ten opzichte van de genoemde spelers is er een klinkende overwinning.
Vervolgens zeg jij dat er nooit is gezegd dat de bedoelde leden geen deel uitmaakten van select: hier spreek jij je eerste zin al tegen.....

Jij noemt het bijvoorbeeld weer wel een fusie tussen Free en select, terwijl andere leden van select dit stellig ontkennen.
Wanneer je vind dat de oorlog af was gelopen na 10 dagen dan had er toen een slotje op dit topic moeten komen en niet achteraf ermee komen dat je ze niet mee mag tellen omdat ze in Free zouden zitten..... Free is tijdens de fusie al opgeheven dus kunnen ze gewoonweg niet meer in Free zitten.

Jij zegt in je post dus samengevat het volgende: Deze leden zitten in Free, vervolgens fusie met select en vervolgens zouden ze weer in Free zitten terwijl de stam ten tijde van de fusie is opgeheven?

+ Daarbij komt dat de oorlogsverklaring er kwam, vlak nadat de leden van -Free- naar Select overgestapt waren :)
 

DeletedUser

Guest
+ Daarbij komt dat de oorlogsverklaring er kwam, vlak nadat de leden van -Free- naar Select overgestapt waren :)

Precies, daarom was de oorlog toen ook equi vs select.
Wat betreft jou eerdere correctie dat Free in de post van switch TDR zou moeten zijn is onjuist. De genoemde verslagen leden hebben namelijk nooit in TDR gezeten ;)

Daarom had de oorlog ook beeïndigd moeten worden op het moment dat deze leden select hadden verlaten die worden genoemd door VinceVD.
 

DeletedUser

Guest
Precies, daarom was de oorlog toen ook equi vs select.
Wat betreft jou eerdere correctie dat Free in de post van switch TDR zou moeten zijn is onjuist. De genoemde verslagen leden hebben namelijk nooit in TDR gezeten ;)

Daarom had de oorlog ook beeïndigd moeten worden op het moment dat deze leden select hadden verlaten die worden genoemd door VinceVD.

Klopt, maar ze kwamen uit het oorspronkelijke -Free-, maar je hebt wel gelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Zelfs als je 100k van elk soort troepen in één dorp steekt gaan er nog steeds troepen dood...
(=> en dat is bijna onmogelijk aangezien je bij een massa-aanval toch wel heel wat aanvallen moet tegenhouden. Dus verdeel en heers. is van toepassing ;) )
Maar als je zelf nog nooit geen ervaring hebt gehad met deffen, kun je dat natuurlijk niet weten hé :p :rolleyes:



Dan had je ze maar niet moeten recruiten ;) en ze zijn afgemaakt ten tijde dat ze in Select zaten. Door ze te recruiten heb je EQUI ten vijand gemaakt... Jullie hadden ze moeten verdedigen, hebben jullie niet gedaan. Dus het komt inderdaad op stamverband Select neer, die hier de oorlog verliest tegen EQUINOX

Ik hoop dat je begrijpt dat je de uitdrukking TOTAAL verkeerd gebruikt? Ik vind hem echt heel grappig :D


@brokensound

De oorlog geldt voor de tijd dat TDR select was, want dit kun je geen oorlog noemen. Aangezien select in de tijd van de fusie dorpen verloor, en de oorlog uiteindelijk beëindigd is door het deels uit elkaar vallen van select, kun je zeggen dat jullie verloren hebben. Hoewel wat nu TDR is, misschien weinig uitmaakte van wat nu Select is en wat select was, heeft Select wel de oorlog verloren.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ze kwamen uit het oorspronkelijke -Free-, maar je hebt wel gelijk :)

Ach ja switch doet net alsof ze na de fusie zijn terug gegaan naar Free maar dit blijkt niet uit stats.

Toetreden leden Free (en FAG, de mb/du stam) naar s.
shoutcast Toegetreden 25th March 2011 - 15:12 480,582
lollie184 Toegetreden 21st March 2011 - 08:15 25,975
Yotremelo Toegetreden 20th March 2011 - 23:13 52,961
Bloed doet Eren Toegetreden 20th March 2011 - 22:13 568,324
bartamir Toegetreden 20th March 2011 - 21:13 118,707
Rikske1 Toegetreden 20th March 2011 - 20:13 3,374,574
andelvanripke Toegetreden 20th March 2011 - 19:13 2,518,119
cruiseman56 Toegetreden 20th March 2011 - 17:12 514,198
Locoid Toegetreden 20th March 2011 - 16:12 1,582,233
gideonk Toegetreden 20th March 2011 - 15:12 855,375
Bloodsteel Toegetreden 20th March 2011 - 14:13 745,975
farre wall3 Toegetreden 20th March 2011 - 14:13 205,803
turlings Toegetreden 20th March 2011 - 13:12 304,859
Gleerok Toegetreden 20th March 2011 - 12:12 51,994
michiel1971 Toegetreden 20th March 2011 - 12:12 332,992
harmjant Toegetreden 20th March 2011 - 12:12 539,385
siard 95 Toegetreden 20th March 2011 - 12:12 254,646


Verlaten:
siard 95 Verlaten 31st March 2011 - 22:12 347,711
Rikske1 Verlaten 30th March 2011 - 20:14 2,410,793
Locoid Verlaten 27th March 2011 - 18:13 1,713,952
farre wall3 Verlaten 27th March 2011 - 10:12 0
Bloodsteel Verlaten 27th March 2011 - 03:18 656,343


Zijn hiervan in elk geval maar weinig overgestapt na die 10 dagen......

Nu select:
Toegetreden:
bliow Toegetreden 20th March 2011 - 04:12 3,416,573
FireFord Toegetreden 19th March 2011 - 20:12 2,940,207
CivilAura Toegetreden 19th March 2011 - 20:12 2,488,649
marisjeh Toegetreden 19th March 2011 - 17:12 2,086,001
ScalpzOr Toegetreden 19th March 2011 - 16:12 3,503,838
Geregeld Toegetreden 19th March 2011 - 15:12 2,115,838
s1m0nske Toegetreden 19th March 2011 - 11:12 1,498,702
safina Toegetreden 19th March 2011 - 08:14 2,013,157
rito444 Toegetreden 19th March 2011 - 03:15 2,176,439
Verlaten:
rito444 Verlaten 30th March 2011 - 19:13 2,175,241
s1m0nske Verlaten 29th March 2011 - 15:19 400,450
safina Verlaten 29th March 2011 - 00:19 2,133,790
bliow Verlaten 28th March 2011 - 17:13 3,603,026
Perfect by nature Verlaten 28th March 2011 - 15:13 1,493,618
ScalpzOr Verlaten 28th March 2011 - 15:13 3,744,285
CivilAura Verlaten 28th March 2011 - 13:12 2,604,325
FireFord Verlaten 27th March 2011 - 00:13 3,089,705
marisjeh Verlaten 26th March 2011 - 22:13 2,388,203
Geregeld Verlaten 26th March 2011 - 22:13 2,336,752


Wanneer je hier kijkt zit als verliezende partij volgens mij alleen simonske in select die in die 10 dagen binnen select bijna een miljoen punten verloren heeft. Dit verlies lijkt mij dan dus ook wel degelijk toe te schrijven aan select omdat dit in die 10 dagen is gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Zelfs als je 100k van elk soort troepen in één dorp steekt gaan er nog steeds troepen dood...
(=> en dat is bijna onmogelijk aangezien je bij een massa-aanval toch wel heel wat aanvallen moet tegenhouden. Dus verdeel en heers. is van toepassing ;) )
Maar als je zelf nog nooit geen ervaring hebt gehad met deffen, kun je dat natuurlijk niet weten hé :p :rolleyes:

LOL

1) ik heb het over noemenswaardige ODA stijging, niet over de enkele speertjes die doodgaan als je een fullstack dorp aanvalt, ik dacht dat je zover al met ons meewas. Als bliow zegt dat zij oda stijgt praat hij niet over het doden van enkele def troepjes op fullgestackte dorpen.

2) Willempje toch, ik heb al meerdere keren een mass van oplopende duizenden incomings op mijn eigen account doorstaan, het zou me verbazen mocht uitgerekend jij daarin meer ervaring hebben dan ik ;)

@ de rest ; ik ga er inhoudelijk niet meer op in, jullie hebben gelijk en zijn beter dan Select. :bijl::bijl::bijl::ram::ram::ram:
 

DeletedUser

Guest
LOL

1) ik heb het over noemenswaardige ODA stijging, niet over de enkele speertjes die doodgaan als je een fullstack dorp aanvalt, ik dacht dat je zover al met ons meewas. Als bliow zegt dat zij oda stijgt praat hij niet over het doden van enkele def troepjes op fullgestackte dorpen.

2) Willempje toch, ik heb al meerdere keren een mass van oplopende duizenden incomings op mijn eigen account doorstaan, het zou me verbazen mocht uitgerekend jij daarin meer ervaring hebben dan ik ;)

@ de rest ; ik ga er inhoudelijk niet meer op in, jullie hebben gelijk en zijn beter dan Select. :bijl::bijl::bijl::ram::ram::ram:

Meerdere keren duizenden incommings...
39 BrokenSound. [Select] 19,92 Mio. ODA
405 BrokenSound. [Select] 2,98 Mio. ODD
===> ik geloof je écht wel hoor over die 1000-den incommings xD lol -.-"

Ik hoop dat je begrijpt dat je de uitdrukking TOTAAL verkeerd gebruikt? Ik vind hem echt heel grappig :D

Ik gebruik hem gewoon in een andere context :p Ik verdeel mijn troepen en ik hou alles of bijna alles tegen, waardoor ik geen dorpen verlies en nog steeds over mijn dorpen 'heers'.
 

DeletedUser

Guest
Meerdere keren duizenden incommings...
39 BrokenSound. [Select] 19,92 Mio. ODA
405 BrokenSound. [Select] 2,98 Mio. ODD
===> ik geloof je écht wel hoor over die 1000-den incommings xD lol -.-"


Niet op deze wereld jij achterlijk dier. Je bent écht nog dommer dan je laat uitschijnen :')
 

DeletedUser

Guest
Niet op deze wereld jij achterlijk dier. Je bent écht nog dommer dan je laat uitschijnen :')

hmm, had ik ook hoor. Ik denk in één wereld, niets daarbuiten. Verder geloof ik wel dat jij niet de makkelijkste prooi zou zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
@ de rest ; ik ga er inhoudelijk niet meer op in, jullie hebben gelijk en zijn beter dan Select.

Het gaat volgens mij niet om beter zijn dan select maar om de feiten.

Select is niet verslagen als stam, maar de oorlog is voorbij.
Achteraf gezien hadden deze verslagen accounts niet bij select terecht moeten komen. Dan was deze oorlog waarschijnlijk niet eens verklaard maar het werd een trend om select de oorlog te verklaren ten tijde van de fusie met Free.
Hierdoor is het nooit een echte oorlog geweest tussen equi en select maar was het eigenlijk een oorlog tussen equi en een deel van ex-Free die voor het gemak werden gerekend tot select (aangezien ze hier waren toegetreden, al gingen de meeste naar s. en was het meer een oorlog tussen Equi en s. ipv tegen het "echte" select).

Select als stam staat nog altijd en de spelers die er zitten zijn nog lang niet verslagen.

De oorlog is dus niet voorbij omdat er een stam is verslagen maar simpelweg omdat de spelers waar het om draaide zijn verslagen.
Equi moet dan ook niet denken dat select is verslagen, want dat zijn ze nog lang niet volgens mij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Select is niet verslagen als stam, maar de oorlog is voorbij.
Achteraf gezien hadden deze verslagen accounts niet bij select terecht moeten komen. Dan was deze oorlog waarschijnlijk niet eens verklaard maar het werd een trend om select de oorlog te verklaren ten tijde van de fusie met Free.
Hierdoor is het nooit een echte oorlog geweest tussen equi en select maar was het eigenlijk een oorlog tussen equi en een deel van ex-Free die voor het gemak werden gerekend tot select (aangezien ze hier waren toegetreden, al gingen de meeste naar s. en was het meer een oorlog tussen Equi en s. ipv tegen het "echte" select).

Select als stam staat nog altijd en de spelers die er zitten zijn nog lang niet verslagen.

De oorlog is dus niet voorbij omdat er een stam is verslagen maar simpelweg omdat de spelers waar het om draaide zijn verslagen.
Equi moet dan ook niet denken dat select is verslagen, want dat zijn ze nog lang niet volgens mij!

Eindelijk, iemand die het plaatje snapt! :)
 

DeletedUser1522

Guest
Ik hoop dat je begrijpt dat je de uitdrukking TOTAAL verkeerd gebruikt? Ik vind hem echt heel grappig :D


@brokensound

De oorlog geldt voor de tijd dat TDR select was, want dit kun je geen oorlog noemen. Aangezien select in de tijd van de fusie dorpen verloor, en de oorlog uiteindelijk beëindigd is door het deels uit elkaar vallen van select, kun je zeggen dat jullie verloren hebben. Hoewel wat nu TDR is, misschien weinig uitmaakte van wat nu Select is en wat select was, heeft Select wel de oorlog verloren.

Zo lang select de oorlog niet als verlies beschouwd en de oorlog nog in stand houd is er nog geen spraken van een einde in de oorlog. Als Equi de oorlog nu wilt afbreken zijn hun degene die een vredes aanbod doen.
 

DeletedUser

Guest
Zo lang select de oorlog niet als verlies beschouwd en de oorlog nog in stand houd is er nog geen spraken van een einde in de oorlog. Als Equi de oorlog nu wilt afbreken zijn hun degene die een vredes aanbod doen.

EQUI wil de oorlog niet afbreken?:confused:
er is gewoon maar 1 speler die grenst en die wordt geinternd.
noem je dat dan een oorlog?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit beweerd dat we Select hebben klein gekregen en dat zal je me nooit horen beweren zolang dit niet gebeurd is.

Hetgeen ik wel zeg is dat we deze oorlog gewonnen hebben. Zoals Yunma vermeldde een paar bladzijden terug, grenzen we nu nog maar aan één lid van jullie, namelijk freyfrey (die massaal dorpen blijft verliezen) en is het mijns insziens niet meer de moeite om voor één speler een oorlog te laten voortduren...

Mochten we op een bepaald punt terug tegen Select aan komen te liggen (buiten freyfrey, waar ik nu even geen rekening meer mee hou), zullen we met plezier terug de oorlog verklaren.

Dat jullie een fusie aan zijn gegaan met de ex-free leden is jullie keuze geweest, niet de onze. Dan moet je nu ook niet komen zeggen dat we nooit oorlog gevoerd hebben tegen Select maar wel tegen -Free-... Als jullie je huiswerk een beetje gedaan hadden hadden jullie gemerkt dat die spelers al een aantal stamwissels hadden gedaan en bovendien regelmatig uit opportunisme. (zoek maar eens de stamwissels op van de betreffende spelers die we aangevallen hebben)

Er wordt ook nog vermeld dat het een week of twee geleden 'in' was om Select de oorlog te verklaren. Dit klopt niet in ons geval. Onze plannen om die spelers aan te vallen lagen al een tijdje klaar en als we iets doen proberen we het goed te doen (hetgeen de stats ook bewijzen dat dit het geval is). Als dan toevallig die leden massaal in Select stappen, is het ook logisch dat we Select de oorlog verklaren en niet -Free- (of één van de andere 10-tallen stammen waar die leden in gezeten hebben - en die nu ook niet meer bestaan wegens te weinig coherentie en onderlinge steun).

greetz,

Vince
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet op deze wereld jij achterlijk dier. Je bent écht nog dommer dan je laat uitschijnen :')

Je zei op je eigen account, dus ik ging ervanuit dat je bedoelde het account: Brokensound.
Tot zover mijn logica ^^

En gisteren werd mij verweten te schelden, ik had beloofd het niet meer te doen. Nu begin jij te schelden met 'jij achterlijk dier'. Verlaag je niet tot het niveau waar ik me even toe begaf :)
 

DeletedUser

Guest
Je zei op je eigen account, dus ik ging ervanuit dat je bedoelde het account: Brokensound.
Tot zover mijn logica ^^

En gisteren werd mij verweten te schelden, ik had beloofd het niet meer te doen. Nu begin jij te schelden met 'jij achterlijk dier'. Verlaag je niet tot het niveau waar ik me even toe begaf :)

+1, je verliest je waardigheid. Zoals ik al zei: Willem was niet de enige die de denkfout maakte..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan