EQUI vs Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dreamer81 in game :p

Ik speel op dit account sinds een week of 2, nadat ik die stomme 5 dagen moest wachten tot het account 'simonitski' verwijderd was.

2 weken.. Ik dacht al.. Zo veel verliezen aan Bilow :O - en veel interns (Moet ik zelf niet klagen eigenlijk, heb niet bijzonder veel weerstand gehad), nouja.. Succes in ieder geval!
 

DeletedUser

Guest
dat noemen ze rivaliteit volgens mij :) Als ik je ingame mocht dan had ik je niet aangevallen :p
Ehm ja.. reageren op krepox.. jah... nuttig?
blijf bij mijn standpunt dat je maar weinig voorstelt dus hoe en wat je ook zegt zal ik met de zelfde waarde als een hoopje stront zien :)

Haha, ja, maar ik vind het nog lollig laatste tijd.. Jij helpt me echt nog ODD 1 te halen :p en ik jou ODA 1 :p Zou wel tof zijn eigenlijk.
 

DeletedUser1522

Guest
2 weken.. Ik dacht al.. Zo veel verliezen aan Bilow :O - en veel interns (Moet ik zelf niet klagen eigenlijk, heb niet bijzonder veel weerstand gehad), nouja.. Succes in ieder geval!

ja ik moet toegeven, SF kan deffen. Maarja in elk nadeel zit een voordeel, mijn ODA stijgt als de malle :p
 

DeletedUser

Guest
he ik zie een doel :p

Laten we het rustig- aan doen? En een datum afspreken wanneer we de puntjes weer wat naar omhoog doen :)
En sinds ik nieuwe Co ben op Dreamer81 heb ik geen enkel dorp verloren :)
Die voorlaatste massa-aanval had ik nog meegemaakt als VV :p
 

DeletedUser3435

Guest
Ben jij diegene die suggereert dat wij niets kunnen? Dan vraag ik het aan jou ja.
Ik heb het over bepaalde spelers, niet over het geheel, en ik ga niet over de diplomatie van Select, en dat weet je goed genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, maar ik vind het een vreemde zaak als een stam bondgenoten is met een andere stam. En dat er èèn of meer leden zijn die hier geen meerwaarden (meer) in zien. Of zeg ik nu hele rare dingen?
 

DeletedUser3435

Guest
Dat klopt, maar ik vind het een vreemde zaak als een stam bondgenoten is met een andere stam. En dat er èèn of meer leden zijn die hier geen meerwaarden (meer) in zien. Of zeg ik nu hele rare dingen?
Ik denk ook aan het belang van mijn medeleden. :) Dit is niks persoonlijks, ik lig zelfs niet tegen jullie.
 

DeletedUser1522

Guest
Laten we het rustig- aan doen? En een datum afspreken wanneer we de puntjes weer wat naar omhoog doen :)
En sinds ik nieuwe Co ben op Dreamer81 heb ik geen enkel dorp verloren :)
Die voorlaatste massa-aanval had ik nog meegemaakt als VV :p

was ook niet het doel van de massa :)
maar als we gaan afspreken dan speel je weer vals door te stacken en dan krijg ik weinig ODA :(


6 Dreamer81 [*SF*] 42,98 Mio.

5 bliow [[TDR]] 42,59 Mio.

toeval? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja ik moet toegeven, SF kan deffen. Maarja in elk nadeel zit een voordeel, mijn ODA stijgt als de malle :p

Als jouw oda stijgt bliow, kunnen ze net niet deffen, want dan gaan er VD-troepjes dood, en da's niet de bedoeling bij deffen - so keep up the good work :)
 

DeletedUser1522

Guest
ow ik stop pas als ik geen dorpen meer heb en dat is al een onmogelijke taak :p
 

DeletedUser

Guest
Valt er echt niets te melden over de oorlogen waarin Select zich bevindt? 2 topics over spelfouten, dat kan toch niet de bedoeling zijn:eek:
Ik zie nu op de kaart dat enkel freyfrey nog front heeft met de eerstgenoemde stam van de oorlogsverklaring.

Is hier überhaupt nog sprake van een stamoorlog?

Om effe te antwoorden op de vraag:

- De statistieken heb je al gezien, dus ik denk dat die toch wel vrij sterk in ons voordeel neigen. Dit ongeacht of we het verhaaltje van Select mogen geloven dat de vroegere -Free- leden nooit echt deel uitgemaakt hebben van Select.
- Simonske blijft nog met 5 dorpen over van de oorspronkelijke 176, heb dan ook de indruk dat hij verleden tijd is...
- andelvanripke heeft nog maar 84 dorpen van de oorspronkelijke 274 en verliest er dagelijks een heel aantal. Dit zal dus ook niet al te lang meer duren of hij is volledig opgeruimd...
- Rikske1 heeft van zijn hoogtepunt met 359 dorpen nog maar 134 dorpen over en daar gaan er ook dagelijks een heel aantal af.
- Freyfrey is een gelijkaardig verhaal als de rest: hij doet niet anders dan dorpen verliezen (ondertussen een 75-tal van de 304 die hij er had) en het ziet er niet naar uit dat er een keerpunt komt voor hem...

In mijn ogen kunnen we niet echt meer spreken van een stamoorlog. Simonske en Rikske1 maken ondertussen geen deel meer uit van Select, andelvanripke zit in S. en biedt niet echt veel tegenstand meer. Alle andere vroeger aan EQUI grenzende Select-leden zijn ondertussen overgestapt naar Remain of [TDR].

Voor mij is de oorlog dan ook gedaan, dit met een klinkende overwinning voor EQUI!

Deze overwinning is te danken aan een goede samenwerking tussen EQUI (en O²), *SF* en LEF. Ik wil die stammen dan ook enerzijds bedanken en anderzijds proficiat wensen!

Greetz,

Vince

PS: Ik begrijp dat de forummods niet altijd tijd hebben, maar zou het prachtig vinden dat de overtollige spam over spelfouten, "ik heb een grotere dan jij"-verhaaltjes, "jullie zijn maar noobs" etc. verwijderd kunnen worden. Ik krijg soms de indruk dat het hier een forum is voor mensen met een ongezonde geldingsdrang die allemaal denken dat ze met wat over en weer te schelden de "publieke opinie" op hun hand zullen krijgen. (als ik me niet vergis was dat toch de bedoeling van het P&P-verhaal)
 

DeletedUser

Guest
WOW!

Ik val hier bijna van verbazing van mijn stoel!
Zomaar een inhoudelijke en onderbouwde post over de OORLOG :eek:

Mijn complimenten VinceVD voor het zo helder op een rijtje zetten van feiten!
Tijd voor een slotje dan maar op dit topic? Aangezien equi de oorlog is gestart en aangeeft dat de oorlog ten einde is ;)
Gefeliciteerd equi
 

DeletedUser

Guest
Om effe te antwoorden op de vraag:

- De statistieken heb je al gezien, dus ik denk dat die toch wel vrij sterk in ons voordeel neigen. Dit ongeacht of we het verhaaltje van Select mogen geloven dat de vroegere -Free- leden nooit echt deel uitgemaakt hebben van Select.
- Simonske blijft nog met 5 dorpen over van de oorspronkelijke 176, heb dan ook de indruk dat hij verleden tijd is...
- andelvanripke heeft nog maar 84 dorpen van de oorspronkelijke 274 en verliest er dagelijks een heel aantal. Dit zal dus ook niet al te lang meer duren of hij is volledig opgeruimd...
- Rikske1 heeft van zijn hoogtepunt met 359 dorpen nog maar 134 dorpen over en daar gaan er ook dagelijks een heel aantal af.
- Freyfrey is een gelijkaardig verhaal als de rest: hij doet niet anders dan dorpen verliezen (ondertussen een 75-tal van de 304 die hij er had) en het ziet er niet naar uit dat er een keerpunt komt voor hem...

In mijn ogen kunnen we niet echt meer spreken van een stamoorlog. Simonske en Rikske1 maken ondertussen geen deel meer uit van Select, andelvanripke zit in S. en biedt niet echt veel tegenstand meer. Alle andere vroeger aan EQUI grenzende Select-leden zijn ondertussen overgestapt naar Remain of [TDR].

Voor mij is de oorlog dan ook gedaan, dit met een klinkende overwinning voor EQUI!

Deze overwinning is te danken aan een goede samenwerking tussen EQUI (en O²), *SF* en LEF. Ik wil die stammen dan ook enerzijds bedanken en anderzijds proficiat wensen!

Greetz,

Vince

PS: Ik begrijp dat de forummods niet altijd tijd hebben, maar zou het prachtig vinden dat de overtollige spam over spelfouten, "ik heb een grotere dan jij"-verhaaltjes, "jullie zijn maar noobs" etc. verwijderd kunnen worden. Ik krijg soms de indruk dat het hier een forum is voor mensen met een ongezonde geldingsdrang die allemaal denken dat ze met wat over en weer te schelden de "publieke opinie" op hun hand zullen krijgen. (als ik me niet vergis was dat toch de bedoeling van het P&P-verhaal)

Dit is het topic 'Equi vs Select' - Enkel Freyfrey zit in Select, alle andere leden hebben slechts 10 dagen deel uitgemaakt van Select, dus een relatief belachelijk korte periode om ze als 'Selectleden' te gaan aanduiden...

Open dus een nieuw topic ; Equi vs Free?
 

DeletedUser

Guest
WOW!

Ik val hier bijna van verbazing van mijn stoel!
Zomaar een inhoudelijke en onderbouwde post over de OORLOG :eek:

Mijn complimenten VinceVD voor het zo helder op een rijtje zetten van feiten!
Tijd voor een slotje dan maar op dit topic? Aangezien equi de oorlog is gestart en aangeeft dat de oorlog ten einde is ;)
Gefeliciteerd equi

Mag een slotje op.
 

DeletedUser

Guest
Dit is het topic 'Equi vs Select' - Enkel Freyfrey zit in Select, alle andere leden hebben slechts 10 dagen deel uitgemaakt van Select, dus een relatief belachelijk korte periode om ze als 'Selectleden' te gaan aanduiden...

Open dus een nieuw topic ; Equi vs Free?

De oorlog is geopend ten tijde dat deze leden in select zaten dus heet de oorlog logischerwijs equi vs select.
Een nieuw topic openen van equi vs Free lijkt mij vele malen onzinniger omdat het dan een topic is tegen een stam die niet eens meer bestaat......

Er kan dus een slotje op omdat het geen oorlog meer is. Het doet er dan niet toe of je deze spelers wilt blijven rekenen tot select. Feit is dat deze spelers vrijwel van de kaart zijn geveegd en de oorlog daardoor voorbij is.

VinceVD geeft puur een schets van de feiten waarom de oorlog ten einde en is eindelijk eens een reactie met inhoud.
Of je die spelers wel of niet tot select rekent doet er in mijn ogen niet toe. Er wordt juist aangegeven dat er geen oorlog meer is en dat er daarom slotje op kan. Dat jij daar zo kinderachtig op moet reageren vind ik erg jammer switch1830.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan