EQUI vs. Break

DeletedUser65368

Guest
Het gedeelte van 'Burn, bitches', sloeg op jou ;)

Cool story bro. Echt dit doet me pijn wetende dat sommige EQUI leden mij niet meer mogen :eek:. Verschrikkelijk nakurtje.
Nee, ik vroeg alleen hoe Iron-Maiden was de rest zal me een zorg zijn.
 

DeletedUser65368

Guest
Ik hoor graag alle ideeen :eek:

In een zwembad met prikkeldraad gooien en ze er dan uittrekken, vervolgens citroensap op het lichaam gooien. Dan een band om ze heen wikkelen benzine erover heen en aansteken. :D
 

DeletedUser

Guest
Cool story bro. Echt dit doet me pijn wetende dat sommige EQUI leden mij niet meer mogen :eek:. Verschrikkelijk nakurtje.
Nee, ik vroeg alleen hoe Iron-Maiden was de rest zal me een zorg zijn.

Dat weten we allang dat het jou allemaal een zorg is, jij geeft enkel om jezelf :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste : het is Asperger.
Ten tweede : het is geen ziekte maar een syndroom.
Ten derde : nope.

Tsss Derkje, een syndroom is een collectief van een aantal symptomen die samen voorkomen bij eenzelfde patiënt, deze symptomen duiden op een malfunctie binnen het lichaam, met andere woorden, een ziekte.
 

DeletedUser65368

Guest
Tsss Derkje, een syndroom is een collectief van een aantal symptomen die samen voorkomen bij eenzelfde patiënt, deze symptomen duiden op een malfunctie binnen het lichaam, met andere woorden, een ziekte.

Mijn andere malfuncties heb je nog niet gezien dan
gekkie!
 

DeletedUser

Guest
Nakur en Ringo schijnen in de veronderstelling te verkeren dat hun schrijnende gebrek aan welke ontwikkeling dan ook nog niet door is gedrongen tot de goegemeente, ik kan ze verzekeren dat iedereen die deze zin kan lezen zonder een woordenboek te raadplegen wel degelijk op de hoogte is van hun infantiele denkniveau en enggeestige Middeleeuwse moraal, dus laat de homofobie lekker achterwege, jullie zijn al treurig genoeg zonder.
 
Reactiescore
255
Nakur en Ringo schijnen in de veronderstelling te verkeren dat hun schrijnende gebrek aan welke ontwikkeling dan ook nog niet door is gedrongen tot de goegemeente, ik kan ze verzekeren dat iedereen die deze zin kan lezen zonder een woordenboek te raadplegen wel degelijk op de hoogte is van hun infantiele denkniveau en enggeestige Middeleeuwse moraal, dus laat de homofobie lekker achterwege, jullie zijn al treurig genoeg zonder.

Held! :D:D:D
 
Bovenaan