En de (nu al! Je verwacht het niet), winnaar van flop van het jaar is: ....

Reactiescore
11
Na even zoeken kwam ik deze bij Flover tegen, als ik door zoek zal ik ze ook vinden bij mij. (Berichten zijn natuurlijk weg na een week maar foto’s niet)
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
11
Reactiescore
219
Reactiescore
1.167
Zeker, maar dat was dit duidelijk niet. Denk dat er uitgegaan is van een nachtbonus van 1-9 ipv 0-8. Wel lelijk. Zo zie je maar dat het zelfs de beste kan overkomen.

De Nachtbonus van Witch King is ook van 01:00 tot 09:00.
 
Reactiescore
3
Na een flink pak slaag te hebben gehad van voornamelijk Dutchy en RV, lijkt het kompas van de overgebleven leden van kots op hol te slaan. In plaats van prioriteiten te stellen en terug te vechten, richten de grote spelers (alleen in puntenaantal) zich op een relatief kleine stam die weinig bedreiging vormt. Persoonlijk krijg ik 388 aanvallen binnen van; niet 1, niet 2, maar 3 spelers (dus zo'n 24 co's) van deze ooit (onterecht) gevreesde stam op deze wereld. Het is toch wel gênant dat spelers van 6.5M, 4.6M en 2.3M zo samen moeten werken om een speler van 620K klein te krijgen? Of klink ik nu als een ouwe lul, die denkt dat accounts tegenwoordig zo enorm kunnen worden zonder skills door de PP en dan zo ontzettend tegenvallen.
Iedereen weet ondertussen toch al dat er een merge komt tussen Dutchy en KOTS? De vraag is alleen of ZUCHT het laat gebeuren.
Uiteraard gaan ze dan verder consolideren, lijkt me normaal.
 
Reactiescore
449
De afgelopen dagen is het jullie met AoD gelukt om niks in de bonus te laten aankomen, daarvoor meerdere keren gedaan toen ik nog in een andere stam zat, bovendien hebben jullie het ook meerdere keren gedaan bij deze stam destijds. Ontkennen is een beetje dom, jullie staan er namelijk om bekend.
AoD heeft meer bereikt op TW dan jij ooit zult bereiken durf ik met zekerheid te zeggen.
 
Reactiescore
1.167
Bovenaan